این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

دانلود فیلم اموزش روش کوتاه کردن مو لوازم آرایشی و بهداشتی

دانلود فیلم اموزش روش کوتاه کردن مو - ماسک مو گیاهی کالیون با رایحه هلو 750 گرم.

در استان تهران تهران مرکز, | لوازم آرایشی و بهداشتی

ماسک گیاهی مو نرم کننده و تقویت کننده، ویتامینه و پروتئینه بسیار قوی می باشد.
این محصول احیا بخش، باعث بازسازی و رطوبت رسانی به موهای ضعیف ,خشک و آسیب دیده می شود.
ماسک موی کالیون به صورت عمقی به موهای صدمه دیده نفوذ کرده و آنها را از درون بازسازی مینماید و با داشتن محیط اسیدی و خنثی کردن باقیمانده مواد شیمیایی ناشی از فرآیندهای دکلره, فر, صاف کننده و رنگ مو, باعث احیا و بازسازی موها می گردد.
این محصول در زمان بسیار کوتاهی کوتیکل موها را بسته و با یک لایه پروتئینه کلاژن و آلوورا آنها را در مقابل عوامل خارجی محافظت می نماید و درخشش و لطافت خاصی به آنها میبخشد.
روش مصرف: پس از شامپو کردن 30 تا 40 گرم از ماسک مو کالیون را به آرامی بر روی موها و پوست سر به مدت 2 تا 4 دقیقه برای اثر بخشی بهتر ماساژ دهید سپس 10 دقیقه صبر نموده و موها را به خوبی آبکشی کنید.
ترکیبات:عصاره و روغن های گیاهی جینسینگ
انار - گزنه - سبوس برنج - آفتاب گردان - جوانه گندم - زرد آلو - آلوئه را - ویتامین های B5,F,E,A اینوزیتول - بیوتین - جوجوبا - آلانتوئین - گلیسیرین - کلاژن- فیلتر ضد آفتاب - مواد نرم کننده و حالت دهنده - سیلیکون - پرزرواتیو - اسانس - آب دیونیزه.

پرداخت درب منزل
تحویل 1 تا 3 روز کاری.


کالیون



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا