این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مونتاژ قطعات الکترونیک لوازم صنعتی

مونتاژ قطعات الکترونیک - خدمات ویژه pcba (تامین قطعات+تامین برد مدار چاپی+مونتاژ) با شرایط ویژه

در استان تهران تهران, | لوازم صنعتی

شرکت لبخند الکترونیک با افتخار و اطمینان اعلام میدارد ، محصولات و زمان تحویل اعلام شده به مشتریان خود را ضمانت می کند ، ما تامین قطعات ، برد مدار چاپی ، مونتاژ قطعات روی برد و تست کامل آن مطابق با Test Sheet شما را برعهده می گیریم و محصولی با کیفیت عالی و زمان تحویل مناسب ارائه میدهیم . محصول با ضمانت ضایعات زیر 0.5 درصد ارائه خواهد شد و در صورتیکه محصول ارائه شده حتی زیر یک درصد ضایعات داشته باشد ، مبلغ تمام آن ضایعات عینا به حساب شما واریز خواهد شد .
ما این قول را به شما خواهیم داد که لبخند الکترونیک همراهی حرفه ای ، توانمند و مطمئن برای شما خواهد بود چرا که ما اعتماد ذی نفعان (تامین کنندگان ، مشتریان و همکاران) خود را افتخاری بزرگ می دانیم و معتقدیم ارزشمندترین دارایی های ما ، ذینفعان ما هستند که ثروت ، قدرت و پیروزی ما با دستان آن ها رقم خواهد خورد .
برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت ما به آدرس www.labkhandelec.com مراجعه نمایید و یا با شماره های 86085680-86084269 تماس حاصل فرمایید.
مشتاقانه منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم و امیدواریم این نامه شروع یک همکاری دوستانه و سودمند برای هر دو طرف باشد :)


سفارش برد مدار چاپی ، لبخند الکترونیک ، سفارش pcb سفارش pcba ، سفارش قطعات الکترونیکی ، سفارش ساخت محصول ، سفارش مونتاژ ، تامین کننده قطعات الکترونیکی ، تامین کننده مدار چاپی ، تامین کننده pcb


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا