این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کارخانه در همین محل

قویترین مولتی ویتامین موجود در ایران و قیمت آن کارخانه

قویترین مولتی ویتامین موجود در ایران و قیمت آن - فروش هیدروژن در شیراز کارخانه کیمیا گاز پارسیان

در شیراز, مرداویج | کارخانه

هیدروژن یا مولکول H2 هیدروژن جزء سبکترین گازها، بیرنگ، بی بو، بی مزه، غیر سمی است که در جو موجود می باشد. دمای ذوب و دمای جوش آن به ترتیب 16/ 259- و 88/ 252- درجه سانتیگراد است. هیدروژن یک گاز قابل اشتعال است و در هوا با شعله آبی رنگ و تقریبا نامرئی می سوزد. عموما در طبیعت و به صورت ترکیب با عناصر دیگر می باشد و از وافرترین عناصر در جهان محسوب می شود. هیدروژن یکی از اجزای آب، موادمعدنی، اسیدها و مخصوصا هیدروکربنها و مواد ارگانیک دیگر می باشد. قابلیت سوختن در هوا در بازه گسترده ای از غلظت میان ۴٪تا ۷۵٪حجمی را داراست. دارای پتانسیل بسیار خوبی به عنوان بهترین گزینه و اقتصادی ترین و ساده ترین سوخت در دراز مدت درون خودروهای پیل سوختی است که سبب افزایش راندمان و سادگی خودروی پیل سوختی می گردد. هیدروژن به عنوان سوخت موجب کاهش آلاینده های زیست محیطی و حذف اکسیدهای گوگرد و اکسیدهای کربن ناشی از احتراق سوختهای فسیلی می گردد. تولید هیدروژن ا منابع گاز طبیعی، ارزانتر از قیمت آن از بنزین و گازوئیل می باشد. در حقیقت 98% از جهان شناخته شده، بویژه خورشید و ستارگان از هیدروژن تشکیل شده است. یک مولکول پایای هیدروژن به دلیل نیروی اتصال بالا در دماهای زیاد و یا با کمک یک کاتالیزور واکنش پذیر می شود. در شکل گازی بسرعت محو و ناپدید می شود. . خصوصیات منحصر بفرد این عنصر ایجاب می کند که هیدروژن با اطمینان کامل استفاده و ذخیره شود. زمانی که هیدروژن در نقطه جوش خود است سرد و به مایعی تبدیل می شود که 93% سبکتر از آب است. همه گازهای دیگر (بجز هلیوم) در این دما به جامد تبدیل می شوند هیدروژن در دما و فشار طبیعی، یک گاز است و به این علت، انتقال و ذخیره آن از سوختهای مایع دیگر، دشوارتر است.
کاربرد
کاربرد هیدروژن در فرایند سوخت سنگواره ای مانند کراکینگ، سوختهای موشک و احیاء سنگ معدن فلزی
کاربرد هیدروژن در تولید آمونیاک برای ساخت کود شیمیایی
کاربرد هیدروژن در هیدروژنه کردن چربی ها و روغنها
کاربرد هیدروژن در تولید متانول
کاربرد هیدروژن در جوشکاری
کاربرد هیدروژن به عنوان عامل بالا برنده در بالونها و کشتیهای هوایی در زمان گذشته
کاربرد هیدروژن در سوخت درون موتورهای درونسوز
کاربرد هیدروژن مایع در تحقیقات سرماشناسی
کاربرد هیدروژن در موتورهای احتراقی و وسایل نقلیه الکتریکی باتری دار
جهت اطلاع از قیمت و موجودی انبار در کانال تلگرام کیمیا گاز پارسیان (parsiankimiagas ) عضو شوید یا به وب سایت ما مراجعه نمایید.
راه های ارتباط باkimiagas :
تلفن تماس شیراز:37744328 071
وب سایت : www.kimiagas.com
کانال تلگرام parsiankimiagas@




فارس / شیراز / مرداویج     کارخانه در استان فارس


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا