این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

دانلود نرم افزار تند خوانی فارسی تورهای خارجی

دانلود نرم افزار تند خوانی فارسی - تور آفریقای جنوبی پاییز و زمستان 95

در استان تهران تهران, | تورهای خارجی

از: تهران
نوع سفر: هوائی - Qatar
تاریخ: از 15 مهر 95 الی 08 اسفند 95
مدارک لازم: 1. شرایط کنسلی : چنانچه قبل از صدور ویزا باشد، 30 % مبلغ بلیط و یک شب اقامت هتل از هزینه کسر می شود وچنانچه پس از صدور ویزا باشد ، مبلغ ویزا ،کل بلیط و سه شب هتل از هزینه کل کسر والباقی استرداد می گردد.3 رنگی جدید- گواهی شغلی به زبان انگلیسی بر روی سربرگ محل کار (که حتما تاریخ شروع به کار، طول مدت استخدام، سمت، میزان حقوق، تاریخ شروع و اتمام مرخصی * 2. مدارک لازم جهت ویزای آفریقای جنوبی: اصل پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار- 2 قطعه عکس 4ذکر شده باشد.)، هریک از متقاضیان ملزم به داشتن پاسپورت جداگانه می باشند، فرزندان زیر 18 سال می باید شناسنامه خود را در دو نسخه ترجمه نموده که یک نسخه را همراه الباقی مدارک به سفارت تحویل دهند نسخه دیگر را برای ارائه به مامورین مهاجرت در کشورآفریقای جنوبی به همراه داشته باشند. صورتحساب بانکی سه ماه اخیر به زبان انگلیسی با حداقل 20 میلیون موجودی یا ترجمه فیش حقوقی سه ماه اخیر،پر کردن فرم مشخصات فردی.نکته مهم : حضور شخص متقاضی به هنگام تحویل مدارک درسفارت الزامی می باشد و انگشت نگاری انجام می گردد.3. مدت زمان لازم جهت اخذ ویزا 10 روز کاری میباشد.4. در صورت عدم صدور ویزا توسط سفارت آفریقای جنوبی شرکت سفرهای ثریا پس از کسر هزینه تمبر ویزا و 30 % از مبلغ بلیط، الباقی هزینه پرداختی را به مسافر مسترد خواهد کرد.5. هتل به صورت گارانتی می باشد و بعد از تائیدیه رزرواسیون غیر قابل استرداد می باشد.
خدمات آژانس: بلیط رفت و برگشت با پرواز قطر، ویزای توریستی، ترانسفر فرودگاهی، 7 شب اقامت در هتل های 5 ستاره با صبحانه + ( 2 شب در اقامتگاه های لاکچری پارک جنگلی با وعده های کامل غذایی)،تور لیدر فارسی زبان، راهنمای محلی، بیمه مسافرتی، گشتهای کامل طبق برنامه سفر، پرداخت کلیه ورودیه سایت های موجود در برنامه سفر، یک سیم کارت رایگان برای هر خانواده.
توضيحات: امتیازات پکیج :1. ورود به ژوهانسبورگ و خروج از کیپ تاون (صرفه جویی در زمان).2. اقامتی بی نظیر در بهترین هتل های 5 ستاره در منطقه مرکزی شهر با دسترسی آسان به دریا و مرکزخرید.3. پرواز با یکی از بهترین ایرلاینهای بین المللی با حداقل میزان توقف.4. کاملترین برنامه گشت در کیپ تاون با در نظر گرفتن کلیه سلیقه ها.5. نرخ های فوق به تومان می باشد .6. صدور بیمه برای افراد بالای 65 سال اجباری و هزینه آن بر اساس سن دقیق مسافر اعلام و به قیمت های فوق اضافه می گردد.7.ساعت 12:00 می باشد. Check out , ساعت 14:00 Check in .38. شرکت سفرهای ثریا مسئولیتی در قبال هر نوع ممنوعیت خروج از کشور مسافر را نخواهد پذیرفت.9. پرداخت 50 % از مبلغ موقع ثبت نام الزامی می باشد .نرخ نوزاد 750/000 تومان میباشد.

قیمت هتل ها:
نام هتل:Hilton Sandton
خدمات و درجه هنل:
قیمت اتاق 2 تخته (به ازای هر نفر):قیمت ۲ تخته (هر نفر) 11,990,000 تومان
قیمت اتاق 1 تخته:قیمت ۱ تخته (هر نفر) 14,660,000 تومان
قیمت کودک با تخت ۶ تا ۱۲ سال (هر نفر):کودک با تخت ۶ تا ۱۲ سال (هر نفر) 9,990,000 تومان
قیمت کودک بدون تخت ۶ تا ۱۲ سال (هر نفر):کودک بدون تخت ۲ تا ۶ سال (هر نفر) 6,990,000 تومان
توضحیات تکمیلی:توضیحات:
--------------------------------------------------
منبع: لست سکند


تور، تور آفریقای جنوبی پاییز و زمستان 95، تور ترکیبی آفریقای جنوبی،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا