این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

نصب و راه اندازی خط تولید زغال09125931997 0 تومان

نصب و راه اندازی خط تولید زغال09125931997

%0
  • تهران تهران شمال

دانلود رایگان طرح توجیهی گاوداری صنعتی ماشین آلات

دانلود رایگان طرح توجیهی گاوداری صنعتی - خط تولید زغال فشرده و کوره صنعتی

در استان اردبیل اردبیل, | ماشین آلات

زغال فشرده تیوا
بزرگترین تولید کننده زغال فشرده مخصوص صادرات که دارای گواهی استاندارد ترکیه که مورد تایید اتحادیه اروپا می باشد
تنها زغالی هست که قابلیت صادرات به تمام دنیا را دارد .
زغال تیوا درصد خلوص کربن بالایی دارد که دمای نهایی برای کربونیزاسیون این محصول در دمای 750 درجه سلسیوس انجام گردیده که باعث بالا بردن کیفیت این محصول و بدون دود و بدون بو بودن این محصول گردیده
غال تیوا ، بهترین کیفیت تولید ذغال . بدون دود ، بدون گاز ، با حرارت و ماندگاری بسیار بالا.امروزه به شیوه های متفاوتی ، ذغال های متنوّعی تولید می شوند .
شرکت تیوا ماشین اریا تنها تولید کننده زغال فرآوری شده فشرده، قالبی، بریکت کبابی و قلیانی بدون بو و مواد شیمیایی و خوش سوز در ایران میباشد.
Tivamachine بزرگترین سانده ماشین الات زغال فشرده –توپی –قالبی – بریکت –و کوره های صنعتی که با قابلیت کربونیزاسون زغال قلیان و بافور در خاور میانه می باشد .
کارخانه تولید زغال tiva charcoal با استفاده از به روزترین آزمایشگاهها و دانش متخصصین ایرانی و بدون استفاده از هر گونه مواد شیمیایی و مضر و بهر گیری از مدرنترین ماشین آلات ساخت این شرکت که مفختر هستیم به دانش بومی
افتخار تولید بی نظیرترین زغال قلیانی و کبابی با فرمول گیاهی انحصاری ( تمامی مواد بکار رفته در فرمول خوراکی میباشد ) در ایران را دارد.

مشخصات tiva
1- بدون استفاده از مواد شیمیایی
2- بدون بوی بد و گاز
3- بدون جرقه و بدون سردرد
4- بدون صمغ
5- با خاکستر بسیار کم
6- دارای حرارت بالا
7- زمان سوخت تا 150دقیقه

شرکت تولیدی ذغال tiva بدنبال بازارهای جهانی میباشد و هم اکنون محصولات شرکت tiva machine در بهترین هتلهای کشورهای عربی از جمله ( امارات ، عراق ، عمان ،قطر ) و ترکیه و یونان –اوکراین و روسیه استفاده میشود .

ذغال یا زغال ، ماده سبک، شکننده و سیاه رنگ باقیمانده از نیم سوختن چوب یا دیگر اندام های گیاهی مخصوصا گیاه نارگیل است که قسمت اعظم ترکیبات آنها تبدیل به کربن شده باشد. این کربن نا خالص از90تا ۹۸ درصد کربن تشکیل شده است.

ذغال فشرده یا زغال قالبی، رایج ترین نوع بریکت سوختی است که با گرد ذغال چوب ساخته می شود.
برای ساختن این ماده، ذغال چوب را آسیاب می کنند و گرد به دست آمده را با گونه ای فرایند هموژن و میکس شدن با اب و ورود به مرحله فاز زدایی و پرسینگ ، سپس مخلوط به دست آمده را تحت فشار و گرما قرار داده و به شکل های گوناگون که معمولا به شکل چارگوش یا استوانه ای و یا تخم مرغی و توپی یا بالشی می باشند-حبه ای مکعبی ، قالب گیری می کنند. درازا و پهنای این بریکت ها معمولا بین 1 تا 20 سانتیمتر است.
افزودنی هایی که ممکن است برای ذغال فشرده به کار رود شامل گرد زغال نارگیل –گردزغال بامبو ، گرد زغال تنباکو ، است.
ذغالی که از ضایعات چوب و خاک زغال به دست می آید برای مصارفی چون منقل کباب پزی و قلیان و همچنین در بخاری های ذغالی در کشور هایی که با بحران سوخت مواجه هستند برای سوخت نیروگاه ها سوخت دستگاه ها و غیره و ... استفاده دارد.

مشخصات ذغال خوب
1- زود سرخ می شود؛
2- دیر خاموش می شود؛
3- بوی بدی نداشته باشد؛
4- حرارت کافی داشته باشد؛
5- خاکستر کمی داشته باشد.
6-هنگام سوختن جرقه نداشته باشد.
7-هنگام سوختن پودر و شکسته نشود .




ذغال فشرده یعنی:

برای اینکه این محصول را توضیح دهیم باید بدانیم که ذغال فشرده .قالبی .چینی .اکسترود یا جکسون که در بازار نام برده میشوند و فروخته می شوند. همه این ها یک محصول هستند که با اسم های مختلف در بازار هستند .به علت اینکه متریال تشکیل دهنده این محصول 80% خاک اره بوده و 10% پوست گرده و 10% خاک زغال بصورت فشرده در دمای 400 درجه از دستگاه اکسترودر یا فشرده ساز بیرون می اید که چینی ها به ان بریکت گویند .به این دلیل اسم این محصول زغال قالبی یا فشرده و... نام گرفته است.
توضیح: مزیت زغال قالب یا به اصطلاح زغال صنعتی در این می باشد که مواد اولیه جهت تولید این نوع زغال خاک اره یا ریز دانه های چوب می باشد که همه جا به وفور یافت می شود و با استفاده از دستگاه های موجود فشرده شده و به حالت چوب صنعتی در می اید و چون داخل دستگاه خاک اره به صورت لایه ای روی هم پرس و تزیق می شود قدرت ماندگاری و ارزش سوختی ان چند برابر زغال معمولی می شود و از نظر محیط زیستی سازگار با ان بوده و ریز دانه های چوب از داخل شهر و کارگاها جمع اوری شده و در نتیجه مواد اولیه ارزان و مجانی در دست داریم که می توانیم ان را به یک محصول سود اور با تضمین بالا تبدیل کنیم. این کار به نوعی باعث جلوگیری از بریده شدن درختان جنگل جهت تولید زغال می شود.
از زغال تولید شده از خاک اره و خاک ذغال برای صفره خانه ها و رستوران ها و کبابی ها می توان استفاده کرد .طبق تحقیقات انجام شده تیوا ماشین در بسیاری از کشور های اروپایی از زغال به عنوان سوخت استفاده می گدد مثلا در کشور ترکیه از زغال برای پخت نان استفاده میشود چون سوخت دستگاه ذغال می.سوخت اکثر نیروگاه ها و کارخانه های فرو سیلیس زغال فشرده می باشد.
ذغال توپی یا باربیکیو یا بالشی :

مواد اولیه این نوع زغال. گرد ذغال یا همان زغال چوب می باشد از بستگی به نوع زغال چوب دارد که از چوب های بامبو مرکبات و نارگیل و گرد ذغال تنباکو استفاده می گردد . این نوع ذغال بیشتر برای کبابی استفاده می گردد و به دلیل سهولت استفاده و ماندگاری بالای ان و بدون بو بودن مصارف بالای دارد و از محاسن این این زغال ماندگاری بسیار بالایی دارد . در کشورهای خوشنشین مانند ترکیه و کشورهای عربی برای رستوران ها و هتل ها استفاده می گردد . این ذغال در حوزه صنعت برای سوخت نیروگاه ها . کارخانه های ذوب اهن و فرو سیلیس نیز بیشتر کاربرد دارد.

ذغال قلیان یا مجلسی:
در مورد زغال های قلیانی می توان گفت زغال هایی هستند که می توان از هر چوبی تهیه کرد. ولی به علت طعم و بو و عطری که در برخی از چوب ها وجود دارد آنها را برتری و عمومیت داده است (مانند چوب لیم، چوب بلوط، ...) . ولی از هر چوبی قابل تهیه می باشد. زغال قلیانی همان ارزش حرارتی و ماندگاری حرارتی بیشتر آن نسبت به زغال های کبابی است. و این خواص چون از جنبه اقتصاد خرید و مصرف بهترین پارامتر برای بازار ، مصرف کنندگان و فروشندگان می باشد. چوب زغال قلیانی را می توانید از چنار، راش، سیب، لیمو، بلوط، بامبو(بصورت خاکه جهت تولید بریکت)، نارنج و مرکبات دیگر، ... از هرسیات باغها تهیه نمایید.بیشتر بافور کش ها و غلیان سراها از این نوع زغال استفاده میکنند.


فروش زغال فشرده
فروشنده زغال نارگیل
زغال های فشرده این شرکت
تولید کننده زغال فشرده نارگیل
فروش زغال قلیان جدید
تولید زغال فشرده بریکت
فروش و واردات زغال فشرده
فروش بهترین زغال فشرده چینی
زغال فشرده بدون دود و بو
فروش زغال قالب
فروش زغال قالبی
فروش زغال چوب یک شکل
فروش ذغال چوب
فروش ذغال بریکت چوب
فروش ذغال چینی
فروش ذغال قالبی چوب
فروش ذغال قالب چوب
فروش زغال فشرده جدید
فروش زغال چوب فشرده
زغال کبابی زغال قلیانی
فروش ذغال چوب صنعتی
فروش ذغال صنعتی
فروش زغال صنعتی چوب
تولید ذغال فشرده قالبی
فروش زغال فله
09124172904
09147557802
09145771804
04533873776
www.tiva4.com
www.tivamachine.asia
www.tivamachine.com


، فروش زغال فشرده ، فروشنده زغال نارگیل ، زغال های فشرده این شرکت ، تولید کننده زغال فشرده نارگیل ، فروش زغال قلیان جدید ، تولید زغال فشرده بریکت ، فروش و واردات زغال فشرده ، فروش بهترین زغال فش


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا