این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تقسیم بندی نقاط ساری از نظر کد پستی خدمات اداری

تقسیم بندی نقاط ساری از نظر کد پستی - راهنمای ثبت اینترنتی شرکت

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات اداری

برای فراهم شدن فضایی مطلوب و مساعد، رسیدگی به چگونگی تشکیل شرکت ها امری ضروری و غیر قابل اجتناب است. ثبت نمودن شرکت نیز خود نوعی رسیدگی است که متصدیان امر انجام می دهند تا معلوم شود آیا برای بوجود آوردن این شخصیت حقوقی دقت های لازمه شده و مقررات

رعایت گردیده یا خیر
در گذشته کلیه عملیات ثبت صرفاَ به طور سنتی از طریق حضوری و به شکل دفتری رایج و متعارف بود اما امروزه بمنظور پیشگیری از اتلاف هزینه و زمان متقاضیان؛ با راه اندازی سامانه ثبت شرکت ها،قسمت عمده ای از مراجعات ارباب رجوع به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه انجام می گیرد.
مراحل اینترنتی ثبت شرکت: برای ثبت شرکت
مراجعه نمایند. http://www.irsherkat.ssaa.irدر ابتدا متقاضیان می بایست به پورتال اداره ثبت شرکت ها به نشانی
سپس گزینه پذیرش درخواست ثبت شرکت را انتخاب کنند.
_ درج مشخصات اولیه متقاضی، از اقدامات اولیه جهت طی نمودن روند ثبت شرکت از طریق اینترنت می باشد.اولین کاری که باید انجام داد این است که تعداد اعضای شرکت و سهامداران آن با توجه به نوع فعالیت مبتنی بر نوع شرکت مشخص شود.
_ بعد از این مرحله باید به سراغ تکمیل فرم نام و نوع شخص حقوقی رفت. در این قسمت باید نام انتخاب شده برای شرکت را وارد نمود(در رابطه با قواعد انتخاب نام شرکت در مقالات پیشین به کرات توضیح داده ایم . علاقه مندان می توانند جهت یادآوری به مقالات قبلی ما مراجعه نمایند)
_ بعد از انتخاب نام شرکت اطلاعات دیگری که باید داده شود مربوط به موضوع فعالیت شرکت است. اینکه زمینه فعالیت شرکت علمی است، آموزشی یا پژوهشی و یا..
_ در صفحه ی بعدی باید مشخصات شرکت یا مؤسسه را نوشت. کد پستی و شماره تلفن، شماره دورنگار، پست الکترونیک، نشانی تارنما باید وارد شود. نشانی مرکز اصلی باید تایپ شود تا مرسولات پستی را بتوان به آن آدرس ارسال نمود. باید گزینه گام بعدی را وارد نمود تا اطلاعات پر شده ذخیره شود.
_نوع سرمایه شخص حقوقی باید از فهرست انتخاب شود. مانند سرمایه نقدی یا غیر نقدی. ارزش ریالی هر سهم نیز باید مشخص شود که هر سهم باید چقدر باشد. میزان مبلغی که برای سرمایه در نظر گرفته می شود ارتباط مستقیمی با اعتبار شرکت دارد. پس باید در مرحله بعد مشخصات اعضای اصلی شرکت را وارد نمود و سهام هر کدام از اعضا و سهامداران را در قسمت مشخص نمود. اگر نوع سرمایه، نقدی یا غیر نقدی باشد تعداد سهام و ارزش ریالی هر سهم غیر فعال می شود و فقط ارزش سرمایه به ریال فعال است.

_ فرم دیگری وجود دارد مبنی بر اینکه اگر قرار است شرکت شعبه هایی داشته باشد باید این قسمت نیز پر گردد، در این فرم مشخصات ان شعبه ها وارد می شود. سپس باید سال مالی شرکت را تعیین کرده و فرم مربوط به صورتجلسه را پر نمود.
_ اطلاعاتی که در سامانه تکمیل می کنید باید تایید گردد. بعد از ان تصویر برابر با اصل از اساسنامه را در سایت اداره ثبت شرکتها بارگذاری کنید.بسته به نوع شرکت مدارکی که بارگذاری می گردد نیز متفاوت است.
_ مدارک که تایید شود به شما شماره ثبت شرکت داده می شود.بعد از ورود اطلاعات نهایی بطور کامل توسط متقاضی، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید پس از بازبینی نهایی بر روی آن کلیک نماید. . سپس باید منتظر بمانید تا کارشناس مربوطه اطلاعات شما را مورد ارزیابی قرار دهد.در صورت عدم نقص در اطلاعات وارد شده اداره ثبت شرکتها از شما می خواهد که مدارک را برایشان ارسال کنید.شایان ذکر است برای پیگیری کلیه مراحل ثبت شرکت دیگر به مانند گذشته نیازی به مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکت ها نمی باشد و تنها از طریق کد پیگیری که در هنگام ثبت شرکت به شما داده می شود می توانید کلیه ی مراحل ثبت شرکت خود را پیگیری و رصد کنید.لذا می بایست کد رهگیری را تا آخرین مرحله ثبت شرکت نزد خود نگاه دارید.
_بعد ازتکمیل اطلاعات در سامانه و انجام صحیح مراحل اینترنتی ثبت شرکت می بایست مدارک به اداره ثبت از طریق پست ارسال گردد.از جمله این مدارک عبارتند از:
_ اساسنامه شرکت.
_ کپی اسناد شناسایی یا شناسنامه کلیه اعضا ( برابر با اصل شده).
_ ارایه گواهی عدم سوء پیشینه.
_ مجوز ثبت شرکت در صورت نیاز به مجوز
کارشناس حقوقی مدارک را بررسی می کند و پس از بررسی ممکن است پرونده ثبت شرکت را رد کند. یعنی پرونده دارای ایرادی است که قابل حل نمی باشد. و باید تمامی مراحل را از ابتدا طی کنند. ممکن هست پرونده دارای نقص باشد که قابل رفع هست.در این صورت باید نواقص رفع گردد. و حالت دیگر اینکه مدارک هیچ ایرادی نداشته باشند.در این صورت اداره ثبت شرکت ها، از متقاضی برای امضا کردن در دفتر و تطبیق مدارک دعوت به عمل می آورد تا در مراحل بعدی نسبت به چاپ پیش نویس آگهی ثبتی اقدام گردد.
بدین ترتیب،تقریبا تمامی کارها انجام شده است و تنها باید آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی چاپ شود که در آن ،نام شرکت، نوع و زمینه ی فعالیت شرکت درج می گردد.قابل توجه است، ثبت آگهی در روزنامه رسمی و همچنین پرداخت هزینه آگهی تنها از طریق پورتال روزنامه رسمی کشوربه صورت الکترونیکی امکان پذیر است.لذا پس از تایید تمام مدارک و دریافت شماره ثبت شرکت ،به سایت روزنامه رسمی کشور مراجعه نمایید.
ثبت شرکت فکر برتر،با چندین دهه سابقه درخشان،افتخار این را دارد که به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز ثبتی در خدمت شما متقاضیان گرامی باشد.
قدر مسلم آن است که همکاران متعهد ما،همواره مستعدند تا پاسخگوی سوالات و مشکلات شما عزیزان باشند.برای این منظور می توانید از طریق شماره های تماس مذکور در سامانه،با متخصصان این مرکز در ارتباط باشید.
http://companyregister.ir/


ثبت اینترنتی شرکت شرکت فکربرتر



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا