این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کشاورزی در همین محل

درصد امولسیفایر در روغن حل شونده صنعتی کشاورزی

درصد امولسیفایر در روغن حل شونده صنعتی - دریپر نتافیم NETAFIM

در تهران مرکز, امام خمینی | کشاورزی

آغاز به کار این شرکت سال 1956 بود. شاید سالها قبل تفکر آبیاری زمین با وسیله ای مانند قطره چکان کاملا خنده دار و نا کارآمد به نظر می رسید اما امروزه به صنعتی پیشرفته و کاملا کارآمد و با راندمان بالا تبدیل شده است، این مبحث بخشی از تاریخچه و نحوه شکل گیری این شرکت بود.
متخصصین مجرب و متعهد این مجموعه از سالها پیش تاکنون توانسته اند محصولات خود را با تکنولوژی های روز دنیا همگام کرده و یکی پس از دیگری، محصولات خود را به سرتاسر دنیا عرضه و جای خود را در بازار دنیا پیدا کنند.
مجموعه کشاورزی صنعتی کشت و کار متشکل از کارشناسان با سابقه و متعهد با همکاری شرکتهای مطرح داخلی وخارجی در زمینه محصولات صنعتی و کشاورزی شکل گرفته ودر امر واردات ،تامین قطعات ، مشاوره ، طراحی واجرا فعالیت می نماید.
مدیریت مجموعه با سابقه ای بیش از بیست سال تجربه در امر تولید و واردات محصولات صنعتی و کشاورزی افتخار دارد که در جهت پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان ایران با ارا ئه برترین برندهای مطرح از کشورهای اروپای غربی ، ژاپن و چین و با توجه به توانمندی فنی و پشتوانه تجاری در خدمت صنعتگران، مهندسین مشاور، طراحان، مجریان ، کشاورزان و همچنین کلیه هموطنان گرامی باشد.
گستره فعالیت کشت وکار عبارتند از:
1-تجهیزات آبیاری
2-تجهیزات گلخانه ای
3-ماشین آلات کشاورزی
4-ماشین آلات صنعتی
محصولات قابل ارائه نتافیم آمریکا عبارتند از انواع بابلر نتافیم ، لوله های دریپر دار نتافیم ، پکیج های فیلتراسیون نتافیم و دریپرهائی با دبی های متفاوت از جمله 2 ، 4 و 8 لیتر بر ساعت .
لطفا جهت دریافت اطلاعات فنی کشاورزی و صنعتی به وبسایت زیر مراجعه فرمائید.
www.keshtokar.com


netafim ، نتافیم ، محصولات نتافیم ، نتافیم آمریکا ، دریپر نتافیم ، دریپر نتافیم netafim ، لوله دریپر دار نتافیم ، نتافیم CNL ، نتافیم PCJ ، نتافیم EPDM ، نتافیم سیلیکون دار ، نتافیم اصل ، بابلر نتافیم ، نتافیم اصل

تهران / تهران مرکز / امام خمینی     کشاورزی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا