این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

برنامه نویسی نرم افزار در همین محل

جزوه آموزش aspen adsim دانلود رایگان در مجموعه برنامه نویسی نرم افزار

جزوه آموزش aspen adsim دانلود رایگان - برنامه نویسی نرم افزار - طراحی نرم افزار تحت ویندوز-شرکت پدیده تجارت

در اصفهان, قلعه تبرک | آگهی های برنامه نویسی نرم افزار

آیا شما هم جزو کسانی هستید که احتیاج به نرم افزاری جهت مدیریت کسب و کار ود دارند؟ آیا از کار با دفتر و کتاب و روش های سنتی خسته شده اید؟ آیا با نرم افزارهای تحت ویندوز آشنایی دارید؟
شرکت پدیده تجارت با تجربه ی 7 ساله در زمینه تولید و توسعه نرم افزارهای تحت وب و ویندوز آمادگی خود را جهت ساخت نرم افزارهای عمومی و اختصاصی شما عزیزان، مدیران، صاحبان صنایع و کارخانجات و کسب و کارهای کوچک و بزرگ اعلام می دارد.
ما در شرکت پدیده با آنالیز خواسته های شما و مشاوره های کارشناسان خود سعی در پیاده سای بهترین نرم افزارهای مدیریت شغل و کار شما می نمائیم. پدیده تجارت با بهره گیری از بهترین کارشناسان و خبرگان دنیای برنامه نویسی c# و ASP آمادگی خود را جهت خدمت به همه ی شما عزیزان اعلام می دارد. در ضمن آماده برگزاری کلاسهای خصوصی و عمومی آموزشی C# و ASP نیز می باشیم.
جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما با تلفن های شرکت تماس حاصل فرمائید.
شماره تماس: 1-2724570-0311
جهت دیدن نمونه کارها به سایت شرکت مراجعه کنید.
www.padideit.com


نرم افزار تحت ویندوز ، نرم افزار حسابداری ، طراحی نرم افزار حسابداری ، طراحی نرم افزار تحت ویندوز ، دانلود نرم افزار ، دانلود نرم افزار تحت ویندوز ، دانلود نرم افزار حسابداری ، دانلود نرم افزار مدیریت


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا