این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

کرم RF لیفت صورت و بدن فانو، انتخاب شماره یک حرفه ای هاست! 22,800,000 تومان
فروش ویژه کود ارگانیک ورمی کمپوست و کرم خاکی تماس بگیرید
فروش انواع قوطی کرم دوجداره تماس بگیرید

فروش انواع قوطی کرم دوجداره

%0
  • تهران تهران غرب
آموزش صفرتا صد ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی تماس بگیرید
کرم میلورم تماس بگیرید

کرم میلورم

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز

جدیدترین آگهی زیبایی و بهداشت

قویترین کرم سفید کننده صورت - گارانتی محصول

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

قویترین کرم سفید کننده ، روشن کننده والنسی مروارید اصل فرانسه تضمینی

کرم معجزگر مروارید اصل روشن کننده ، سفید کننده پدیده سال 2007 اروپا
نام محصول : کرم مروارید سفید کننده ، روشن کننده پوست
شرکت سازنده : والنسی VALENSEY
ساخت کشور : فرانسه FRANCE
رده مصرف : زنان ، مردان
بسیار مهم:
محصول اصل را فقط از ما تهیه نمایید
کرم معجزه گر مروارید(اصل)سفید کننده روشن کننده پدیده جدید اروپا .
کرم مرطوب کننده طبیعی مروارید با دارا بودن مواد عالی کمک به نرمی لطافت و جوانی پوست می نماید این کرم حاوی پودر مروارید و گلیسیرین BP و ویتامین E، می باشد .
این کرم حاوی پودر مروارید وگلیسیرین Bpو ویتامینE باعث پف صورت -دور چشم -و گردن میشود.
این کرم ساخته شده از مواد طبیعی و دریایی و با امولسیون های ترکیب شده به پوست کمک می کند تا به آن حالت و پف دهد این کرم پوست را نرم ، زیبا ، شاداب ، سفید و روشن می کند
توضیحی مختصر درباره پوست: پوست همه ما روزانه در معرض تابش خورشید ، آلودگی هوا و گرد و غبار قرار میگیرد که مجموع این عوارض به مرور زمان از راه منافذ پوست وارد پوست شده و سلولهای ملانین که رنگدانه های پوست میباشد را تغییر داده و رنگ آنها را کدر، تیره و خسته نشان میدهد ! و پوست را نیز به همین حالت در می آورد حال این کرم چه عملکردی دارند ؟ این کرم تنها مواد لایه بردار بدون اسید و شن میباشد که کار آن فقط برداشت سلولهای مرده پوست شما و تمیز کردن منافذ پوست ( توجه داشته باشید منافذ را باز نمی کند) جهت اکسیژن رسانی و تهویه می باشد و کاری به خود پوست اصلی ندارد ! ! ! چربی اضافه پوست که در مواردی باعث به وجود آمدن جوشها در قسمتهای گونه ها و پیشانی میباشد را از بین میبرد ! وهمچنین باعث لیفتینگ و فرم دهی به پوست میباشد و پوست صورت شما را صاف و تمیز ولطیف میکند . کرم از راه منافذ پوست که تمیز و پاک شده اند وارد پوست شده و سلولهای ملانین غیر طبیعی ، که بر اثر عوامل ذکر شده تغییر یافته اند را میشکند و ظرف 14 روز3 تا4 درجه پوست شما را زیبا ، روشن ، شفاف و سفید میکند . در ضمن بواسطه رطوبت فوق العاده و ویتامینهای موجود در آن تیرگی و چین و چروک دور چشم و مناطق به مرور کمتر و از بین میبرد . جالب اینکه این کرم آنتی باکتریال نیز میباشد و از نفوذ عوامل مضر به پوست جلوگیری کرده و میتوان از آن بعنوان یک کرم روزانه نیز استفاده کرده و دیگر نیازی به هیچ کرم پودر یا پنکک نخواهید داشت ! یک پک فوق العاده برای همه ، حتی آقایان ! بر گرفته ازاعماق دریا دارای 2 تاییدیه استاندارد ISO 9001 - ISO 2000 اروپا ، با زیبایی که این کرم به شما میدهد اعتماد به نفستان چند برابر شده و از حضور در جمع به خود میبالید . . . دوستان گرامی خواهشمنیدم پک را با محصولات مشابه اشتباه نگیرید . کرم طبیعی مروارید با دارا بودن مواد عالی کمک به نرمی لطافت وجوانی پوست می نماید این کرم حاوی پودر مروارید وگلیسیرین Bpو ویتامینE باعث پف صورت -دور چشم -و گردن میشود دارای روغن معدنی اسید نیتریک اسید ستیل و مواد معدنی دیگر میباشد.

قیمت محصول اصل: 50000 تومان
تلفن سفارشات:
09125773674
09199921152
09199924635
ارسال فوری درب منزل و محل کار در کمتر از 2 ساعت در تهران ،البرزوگیلان
دیگر استان ها حداکثر 48 ساعت
آدرس ایمیلnovinshop2012@yahoo.com
" بانومارکت "عرضه کننده جدیدترین محصولات (زیبایی و لاغری)


www.banoomarket.com
www.eforosh.com/banooshop
www.takmarket.blogfa.com
toppik1.persianblog.ir


کرم ، کرم روشن کننده ، کرم سفید کننده ، کرم سفید کننده صورت ، محصولات سفید کننده پوست ، کرمهای سفید کننده پوست ، سفید کننده والنسی ، کرم سفید کننده والنسی ، پودرپودر روشن کننده ، خرید کرم روشن کننده


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا