این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم صنعتی

لیبل زن پشت چسب دار ظروف گرد دست دوم تماس بگیرید
شیرینگ پک دست دوم تماس بگیرید

شیرینگ پک دست دوم

%0
  • تهران جنوب
شیر فشار شکن مارک سامسون    تماس بگیرید

شیر فشار شکن مارک سامسون

%0
  • تهران مرکز
شیر انگل ولو(پیستونی)tork تماس بگیرید

شیر انگل ولو(پیستونی)tork

%0
  • تهران مرکز
تامین کننده شیرآلات صنعتی تماس بگیرید

تامین کننده شیرآلات صنعتی

%0
  • تهران جنوب
فروش اینورتر 0 تومان

فروش اینورتر

%0
  • تهران مرکز
نمایندگی آبسردکن صنعتی استیل زاگرس تماس بگیرید

جوش و برش جلوه

در استان تهران تهران مرکز, | لوازم صنعتی

مجموعه ای از بهترین دستگاههای جوشکاری گاز محافظ(ارگون-co2-زیرپودری-برش پلاسما)گردآوری شده است.
این دستگاهها داز بهترین برندهای معروف دنیا است: LINCOLN MUREX MSS MILLER CEM LORCH HOBART AIRCO MESSER ESAB NATIONAL GIRISHAIM AGA OTC MERKLE و دهها نوع دیگر آماده و بازسازی شده و کاملا مجهز شده در اختیار شماست.
این دستگاهها با قیمتهای مشابه داخلی عرضه می شود. دستگاهها با ترچ نو و متعلقات کافی به مدت یکسال گارانتی می شود,و شامل ده سال خدمات نگهداری میباشد.

جوش و برش جلوه دارای سه محیط انباری قطعات و ملزومات دسگاههای جوشکاری است. مجموعه دارای کارگاه 250 متر مربعی همراه با 500متر مربع انبار تدارکاتی است. ابزار و ماشین آلات گوناگون همراه با هنر و صنعت وتجربه 25ساله پشتبان خرید شماست.

اگاهی و تجربه ما در ایران مقام بارز و مرجع برای این صنعت را داراست.و بزودی سایت جوش و برش جلوه به هر گونه سوال و مسئله ای در رابطه با صنعت جوشکاری جواب و مشورت می دهد.

دومین وظیفه ما تولید خدمات جوشکاری آرگون و سری کاریCO2 است. خدمات جوشکاری در خصوص تعمیرو تولید فلزات الومینیوم – فولاد –استنلس استیل – مس- برنج- چدن- الیاژهای مخصوص – تیتانیم و.....در خدمت شماست. - سومین وظیفه ما طراحی و ساخت ماشین آلات اتوماتیک جوشکاری بنا بر نیاز و تقاضای خط تولید و در جهت کیفیت و یکسان سازی محصولات شماست. چهارمین وظیفه ما تعمیر و باز سازی دستگاههای جوشکاری موجود در کارگاه شماست,به نحوی که برای سالهای متوالی مورد استعمال قرار گیرد.
با ما تماس بگیرید و از مزایای استثنایی گروه جوش و برش جلوه بهره مند شوید.
تلفن تماس : 09121002108


جوش و برش جلوه



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا