این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

اجاره ویلا یک خوابه جنگلی کوهستانی درماکلوان فومن گیلان شمال

در استان گیلان رشت, | خرید و فروش و اجاره ویلا

کد ویلا:285
شهر : فومن
یک واحد ویلای 1 خوابه بزرگ جنگلی /کوهستانی با چشم اندازشالیزار و کوه در شهرماکلوان فومن در شمال و استان گیلان با قیمت مناسب اجاره داده می شود.
ویلای مورد نظر دارای 1 خواب و یک آشپزخانه و سرویس وامکانات پارکینگ با ظرفیت بالا - کولر گازی - تلویزیون - محوطه سازی, کابینت, کولر, مبل, اجاق گاز, سرویس بهداشتی, تراس بوده و امکانات لازم دیگر با گنجایش 4 نفر و دارای 1 تخت 2 نفره و1 تخت 1 نفره می باشد ویلا درمنطقه جنگلی/ کوهستانی و بسیار خوش آب وهوا واقع شده و و خیال شما را از بابت امکانات اقامتی راحت می کند این ویلا در یکی از زیباترین مناطق استان گیلان با چشم اندازهای جنگل و کوهستان واقع شده است و برای یک اقامت آرام و به دور از دغدغه پیشنهاد میشود.درصورتیکه به دنبال یک ویلای فول امکانات در یک منطقه دنج و آرام می باشید ما این ویلا را به شما پیشنهاد می کنیم .
درصورتیکه نیاز به توضیحات و تصاویر بیشتری از این ویلا دارید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید در خواست خود را ازطریق تلگرام مطرح کنید.


اجاره ویلا فومن ، اجاره ویلا ماکلوان ، ویلا اجاره ای فومن ، اجاره در شهر فومن ، ویلا اجاره ای ماکلوان ، ویلا اجاره شمال ، اجاره ویلا شمال ، اجاره ویلا گیلان ، ویلا اجاره ای گیلان


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا