این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

دستگاه روغن گیر 0 تومان

دستگاه روغن گیر

%0
  • البرز کرج
دستگاه ساکشن گیربکس اتوماتیک – فروش ویژه 0 تومان

جدیدترین آگهی برقی و گازی

دستگاه روغن گیری - دستگاه روغن کشی - دستگاه روغن گیری کنجد خانگی

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم برفی و گازی

دستگاه روغن کشی خانگی | روغن گیری خانگی - نیمه صنعتی و عطاری دستگاهی است جهت گرفتن روغن از دانه های گیاهی روغنی با طراحی ساده و شیک . این دستگاه دارای هر دو سیستم پرس سرد و پرس گرم می باشد ، بدین معنا که بعضی دانه های روغنی گیاهی برای اینکه روغن کشی شوند نیازمند گرم شدن قبل از روغن کشی می باشند و این دستگاه می تواند از دانه های روغنی گیاهی مختلف ، روغن کشی کند.

این دستگاه با دارا بودن المنت مخصوص می تواند با گرم کردن مواد ، روغن کشی از آنها را به سهولت انجام دهد. ( پرس گرم )

به عنوان مثال اگر بخواهید از دانه های روغنی گیاهی ای مثل کنجد روغن کشی کنید ، مطمئنا در صورتی که دستگاه شما دارای سیستم پرس گرم باشد ، کیفیت و مقدار روغن کنجد خیلی بیشتر می شود.

دستگاه های روغن کشی موجود در بازار علاوه بر هزینه بالا ، دارای حجم زیادی بوده که استفاده از آنها در منزل و یا هر مکان دیگری به آسانی ممکن نیست.
دستگاه روغن کشی خانگی علاوه بر حجم کم نسبت به مدلهای مشابه موجود در بازار دارای قیمتی مقرون به صرفه و ارزانتری است. و با قابلیت رومیزی آن و طراحی ساده و شیک عملکردی منحصر به فرد را به ارمغان می آورد.

ابعاد دستگاه : 28*18.3*41.5 ( ارتفاع * عرض * طول ) سانتی متر
جنس دستگاه : پلاستیک abs
وزن دستگاه : 5.5 کیلوگرم
ولتاژ: 220 ولت
دور موتور: 50 دور در دقیقه
قدرت المنت: 120 وات
قدرت موتور: 200 وات
متعلقات: صافی روغن ، دستکش مخصوص ، برس تمیز کردن دستگاه

این دستگاه دارای قابلیت ارتجاع مواد یا چرخش ماردون دستگاه در خلاف جهت می باشد که با این قابلیت می توانید هرموادی در داخل دستگاه گیر کرد را خارج کنید علاوه بر این، در تمیز کردن دستگاه کمک شایانی می کند.

دستگاه روغن کشی خانگی | روغن گیری خانگی می تواند بسته به موادی که میخواهید روغن کشی کنید تا سقف 60 درصد (با توجه به میزان روغن موجود در دانه های روغنی) از مواد روغن خالص، مرغوب و کیفیت بالا استخراج کند. طراحی جمع و جور ، شیک و کاربرپسندی داشته و برخلاف دستگاه های روغن کشی موجود در بازار کم صدا می باشد.

کار با دستگاه راحت و آسان بوده و این دستگاه میتواند حدودا 3 کیلو در ساعت ( برای کنجد ) روغن گیری کند که با توجه به این کنجد مرغوب حدود 50 درصد روغن دارد خروجی آن در مدت زمان یک ساعت 1.5 لیتر روغن کنجد خواهد بود. دستگاه روغن گیری خانگی و عطاری میتواند بدون وقفه تا بیش از یک ساعت کار کند.

به دلیل به کار رفتن پلاستیک abs در این دستگاه، به هیچ عنوان زنگ نمیزند، بهداشتی و مقاوم بوده و ضمن جدا شدن قطعات به راحتی ، تمیز کردنشان نیز بسیار آسان است.

در قسمت پیچ مته دستگاه روغن کشی ، قطعه ای تعبیه شده تا با جلوگیری از چرخش ، مانع انسداد مواد شود.

دستگاه روغن گیری، دستگاه روغن کشی، دستگاه روغن گیری رومیزی، دستگاه روغن کشی رومیزی، دستگاه روغن کشی کنجد، دستگاه روغن گیری کنجد، دستگاه روغن گیری هسته انگور، دستگاه روغن کشی هسته انگور، دستگاه روغن گیری سبوس برنج، دستگاه روغن کشی سبوس برنج


دستگاه روغن ، دستگاه روغن ساز ، دستگاه روغن گیر ، دستگاه روغن کش ، دستگاه روغنگیری ، دستگاه روغنکشی ، دستگاه روغن گیری کنجد ، دستگاه روغن کشی کنجد ، دستگاه گرفتن روغن ، دستگاه روغن کشی خانگی ، دستگاه روغن گیری


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا