این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

خدمات تبلیغاتی سیمرغ تماس بگیرید

خدمات تبلیغاتی سیمرغ

%10
  • تهران تهران غرب
اتوترانس ، واریابل ، واریاک سه فاز 6 کاوا امگا تماس بگیرید

جدیدترین آگهی طراحی سایت

طراحی انواع سایت وردپرس و سئو سایت تماس بگیرید
طراحی فروشگاه اینترنتی تماس بگیرید

طراحی فروشگاه اینترنتی

%0
  • تهران غرب
گروه طراحی وب سایت وب تنان تماس بگیرید

گروه طراحی وب سایت وب تنان

%0
  • اهواز
تحقق ایده و رویای شما در قالب یک سایت 0 تومان

سامانه پیامک، سامانه پیام کوتاه، سامانه پیامک تبلیغاتی

در استان قم قم, | آگهی های طراحی سایت

سامانه پیامک، سامانه پیام کوتاه، سامانه پیامک تبلیغاتی ابزاری مناسب و حرفه ای برای تبلیغات محصولات و خدمات شما با حفظ و بالا بردن مرتله کاری شما می باشد.

فعالسازی سامانه پیامک پارس مگز در کمتر از چند ثانیه :

برای ثبت نام سامانه پیامک وارد سایت smspanel.parsmags.com بشوید بعد ثبت نام اولیه کد فعال سازی را ارسال نمایید. سامانه پیامک شما فعال شد و الان باید مدارک را فعال کنید تا بتوانید از خدمات استفاده نمایید.

ورود به محیط سامانه پیام کوتاه و استفاده از امکانات آن :

پس از ثبت نام در سامانه پیام کوتاه پارس مگز و فعالسازی ٬ با وارد کردن نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور می توانید وارد سامانه پیامک شوید ٬ پس از ورود و تکمیل اطلاعات فردی و فعالسازی خط پیامکی می توانید از امکانات سامانه پیامک بهره مند شوید .

صفحه اصلی سامانه پیام کوتاه

در هر لحظه و هر کجا که بودید پیامک ارسال کنید :

شما می خواهید در هر جایی که بودید با تبلت یا لپ تاپ خود از سامانه پیامک استفاده نمایید ؟ به این امکان ریسپانسیو بودن می گویند ، بر حسب ابعاد ، نوع نمایش سامانه پیامک تغییر میکند اما در نمایش امکانات سامانه پیامک تغییری ایجاد نمی شود ، یعنی این همه امکانات را می توانید به صورت یکجا داشته باشید .

پنل اس ام اس ریسپانسیو

تا حالا با موبایل به 1 میلیون نفر پیامک فرستادید ؟

با توجه به ریسپانسیو بودن سامانه پیامک ، این امکان برای شما وجود دارد که از تمامی امکانات سامانه پیام کوتاه در گوشی خود نیز استفاده نمایید ، هر تعداد که مدنظرتان است پنلتان را شارژ کنید و پیامک ارسال نمایید .

ارسال انبوه پیامک

پیشنهاد شگفت انگیز : ارسال از روی نقشه گوگل !

از روی نقشه گوگل هم می توانید در شهرهای بزرگ پیامک ارسال کنید ، محدوده مورد نظر خود را انتخاب کنید ، متن پیامک را تایپ کنید و در زمان مورد نظر ارسال انجام میگیرد .

این بخش در حال تکمیل شدن می باشد ٬ اما در حال حاضر شهرهای تهران ٬ مشهد ٬ کرج ٬ اصفهان ٬ شیراز ٬ ارومیه ٬ قم ٬ دزفول و تبریز در سامانه پیام کوتاه قابل استفاده می باشند .

تعرفه پنل اس ام اس :

فعالسازی پنل اس ام اس پارس مگز رایگان بوده و هزینه ای در بر نخواهد داشت ودر حال حاضر یک خط اختصاصی رایگان نیز به کاربران اهدا می گردد و امکانات پایه مانند ارسال و دریافت پیامک ، دفترچه تلفن و ارسال تیکت و ارسال هدفمند ، ارسال از روی نقشه گوگل و … به صورت رایگان فعال می باشد و بسته به نیاز خود می توانید سایر ماژول ها را از داخل سامانه پیامک فعال نمایید .

سامانه پیامک چیست ؟

سامانه پیام کوتاه، پنل ارسال اس ام اس ، سامانه پیامک ، سامانه تحت وب یا بسته های کاربری ارسال پیامک ، پیامک تبلیغاتی ، پیامک bulk و … تماما نامهایی هستند که شرکتهای مختلف فعال در زمینه ارسال و دریافت پیام کوتاه بر روی سرویس های ارائه شده خود قرار داده اند، اینگونه سرویسها هیچ تفاوتی در اصل کار که ارسال و دریافت پیامک می باشد ندارند. اما تفاوت اصلی در نحوه عملکرد، راحتی و کاربر پسند بودن، سرعت، ارائه امکانات مختلف با توجه به سلایق و نیازهای مختلف، ارائه گزارشات دقیق و قابل استناد و همچنین ارائه وب سرویسهای متنوع برای استفاده در سایت و یا نرم افزار دیگر می باشد.

در رابطه با امکانات مختلف سامانه پیام کوتاه می توان این مثال را بیان کرد : شاید شما نیاز داشته باشید که پیامکی به مخاطبان خود ارسال کنید که در آن نام و نام خانوادگی افراد در ابتدای متن پیامک نوشته شده باشد ، برای اینکار باید از یکی از ماژول های سامانه پیامکپارس مگز یعنیارسال با نام از دفترچه تلفن استفاده نمایید که پس از فعالسازی رایگان سامانه پیامک میتوانید این ماژول را در پنل اس ام اس خود خریداری کنید و از آن استفاده نمایید ، ضمنا امکان فعالسازی آزمایشی تمامی ماژول ها به مدت 24 ساعت نیز وجود دارد .



کاربرد سامانه های پیام کوتاه یا همان پنل در کجاست و چه کسانی می توانند از آن استفاده کنند؟

مهم نیست که شما تاجر هستید یا کارمند ، دکتر هستید یا مهندس ، دانشجو هستید یا استاد ، خانم هستید یا آقا ، قطعا همه به این نرم افزار پیامک که یک نرم افزار ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی تحت وب می باشد نیاز دارید .

اهمیت پشتیبانی :

مشتری مهمترین بازدید کننده در محدوده ماست ، او وابسته به ما نیست ما وابسته به او هستیم

ما با انجام کار او ، لطفی در حق او نمی کنیم ، اوست که با فراهم کردن این فرصت به ما لطف می کند

جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات احتمالی پیش آمده ، همکاران ما در بخش پشتیبانی از ساعت 8 صبح الی 13 و 16 الی 21 به صورت تلفنی با خط ویژه 02537730196 در خدمت شما خواهند بود. همچنین پاسخگویی از طریق بخش پشتیبانی داخل پنل از ساعت 9 الی 24 انجام می پذیرد.

پشتیبانی خدمات پیام کوتاه
خط اختصاصی:

برای ارسال و دریافت پیامک، باید یک شماره اختصاصی مانند : 10009128542401 داشته باشید که در زمان ارسال این شماره بر روی گوشی دریافت کنندگان نمایش داده خواهد شد.

خط اختصاصی متعلق به شماست و می توانید با آن ارسال و دریافت پیامک داشته باشید ، اما خطوط عمومی پیامک همانطور که از اسمشان پیداست عمومی هستند و قابلیت دریافت در پنل شما ندارند .

شماره اختصاصی ارسال و دریافت پیامک

امکانات سامانه پیامک :

امکاناتی مانند : منشی پیامک ، پیامک متناظر ، ارسال پیامک هوشمند ، دفترچه تلفن ، ارسال بر اساس محدوده و صنف ، ارسال بر اساس سن و جنسیت ، ارسال از روی نقشه بر اساس مناطق ، نظرسنجی پیامکی ، مسابقه و … وتمامی امکانات دیگری که در سایر سامانه ها وجود دارد ، در این سامانه بوده و با توجه به نیاز خود می توانید یکی یا تمامی آنها را فعال نمایید .

امکانات ارسال پیامک

توجیه اقتصادی :

شاید یه دنبال توجیه اقتصادی استفاده از سامانه پیامک هستید ، در ادامه با مطرح کردن یک مثال کاربردی درصدد رفع این ابهامات و پاسخ به سوالهای مطرح شده خواهیم بود.

فرض کنید شما صاحب یک تولیدی هستید و نیاز دارید کالا و محصول خود را به دیگران معرفی نمایید، یا محصولی را که مدتها در صدد تهیه آن بوده اید آماده کرده اید و وارد بازار نموده اید، سایر رقبای شما دست روی دست نخواهند گذاشت. در کمترین زمان ممکن محصول مشابهی را تولید و با تبلیغات زیاد خود را به عنوان اولین تولیدکننده آن محصول معرفی می نمایند. شما به عنوان مبدع این محصول باید قبل از آنکه رقبایتان به فکر تولید محصول مشابه بیافتند تبلیغات خود را انجام دهید و به کل و یا بخش اعظمی از بازار هدف خود اطلاعرسانی های لازم را انجام دهید. ممکن است محصولی دارید که مخاطبان از کاربرد و یا موجودیت آن بی اطلاع هستند. ممکن است مشتریان بالقوه زیادی داشته باشید، اما محصولی دارید که باید هرچه زودتر آن را بفروشید. یکی از ساده ترین و سریعترین روشهایی که می توانید برای اطلاعرسانی به مشتریان جدید و یا قدیمی خود انجام دهید ارسال پیامک است.



توجیه اقتصادی تبلیغات پیامکی

برای محصول خود چه مقدار هزینه کرده اید؟

شما می توانید با هزینه کردن حداکثر 5 درصد از این مقدار برای هر محصول اقدام به معرفی کالا و یا خدمات خود به افرادی که شاید تا به حال نامی از محصول شما نشنیده باشند، نمایید. با توجه به هزینه اندک اینگونه تبلیغات نسبت به سایر روشهای موجود یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما استفاده از سامانه های ارسال و دریافت پیام کوتاه یا همان پنل است.

کاهش هزینه تبلیغات با پیامک



برای جذب یک مشتری چه میزان هزینه کرده اید؟

این یک قانون است که هزینه جذب مشتری جدید 5 برابر حفظ مشتریان قبلی است . متاسفانه این قانون در بسیاری از مواقع نادیده گرفته می شود و مشتری را که با هزینه بالا جذب نموده ایم به سادگی از دست می دهیم و مجددا برای جذب همان مشتری هزینه می نماییم. پس بهتر است به جای ایجاد نارضایتی و کم اهمیت نمودن حتی یک مشتری، به دنبال جلب رضایت آن و حفظ کردن وی باشیم.

زمانی که تبلیغاتی انجام می دهید که تعداد مخاطبان آن خارج از کنترل شماست ممکن است در زمانی که تبلیغات شما انجام شده است حجم زیادی از مخاطبان به سمت شما هجوم بیاورند، در این زمان ممکن است شما نتوانید به تمامی آنها پاسخگویی نمایید و یا توانایی تولید محصول خود را در زمان محدود نداشته باشید. به همین دلیل مشتریانی که از تبلیغات جذب کرده اید کاهش پیدا می کند. پس بهتر است از روشی برای تبلیغات محصول خود استفاده کنید که میزان مخاطبان آن توسط خود شما تعیین شود.

می توانید ارسال های دوره ای را برای یادآوری، در مناسبتهای مختلف به مشتریانی که محصول شما را خریداری کرده اند و یا از خدمات شما استفاده کرده اند انجام دهید.

ارسال پیامک برای اشخاصی که مخاطبان کمی دارند از طریق تلفن همراه شخصی خود نیز شدنی است اما همین افراد در صورت یک بار استفاده از پنل های ارسال و دریافت، دیگر به سراغ تلفن همراه خود نخواهند رفت و ترجیح می دهند که حتی ارسالهای اندک خود را از این طربق انجام دهند.

جذب مشتری

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید


سامانه پیامک ، سامانه پیام کوتاه ، سامانه پیامک تبلیغاتی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا