این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تعمیر سرخ کن هنی پنی و فر پیتزا تماس بگیرید

تعمیر سرخ کن هنی پنی و فر پیتزا

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی تولید مواد غذایی

رشته خوشکار گیلان در تهران 10,000 تومان

رشته خوشکار گیلان در تهران

%0
  • تهران مرکز
رشته و خوشکار گیلان در تهران 10,000 تومان

رشته و خوشکار گیلان در تهران

%0
  • تهران مرکز
رب گوجه فرنگی شیشه ای صادراتی تماس بگیرید

رب گوجه فرنگی شیشه ای صادراتی

%0
  • تهران شرق
پودر لیمو عمانی تماس بگیرید

پودر لیمو عمانی

%0
  • تهران شرق
1
فروش پروپیلن گلیکول 0 تومان

فروش پروپیلن گلیکول

%0
  • تهران جنوب
1
فروش ناتامایسین تماس بگیرید

فروش ناتامایسین

%0
  • تهران جنوب

گروه تولیدی استیل مکث فر نیم تنه گریل

در استان تهران تهران جنوب, | تولید مواد غذایی

گروه تولیدی استیل مکث فر نیم تنه گریل فوق سفارشی طرح ای پی دبل یو رویه ایتالیایی
فر ساندویچ زن فوق از جمله سفارشی ترین و بهترین فرهای مجموعه مکث می باشد.
ف بصورت مرکب پنج کاره و شش کاره به همراه فر پیتزا در زیر یا بدون فر پیتزا ساخته می شود.
ابعاد دستگاه فوق بصورت زیل می باشد طول 120 عرض 80 ارتفاع 90 به همراه 90 سانت فر پیتزا که گنجایش 9 پیتزای بزرگ را در خود دارا می باشد. سطح رویی فر بصورت کاملا یک دست و یک تکه می باشد و هیچ گونه درز و خط و خش دیده نمی شود تمامی درز های دستگاه با جوش استیل جوش آرگون پلمپ می شود و پرداخت و پلمپ میشود. بدنه دستگاه عایق بندی کامل بصورت 3 جداره با پشم شیشه است . لایه داخل دستگاه رابطه مستقیم با حرارت فر پیتزا دارد و با پشم سنگ فراوان پوشانده شده است سمت راست آشپز دو عدد رویه چدنی طرح فرها و اجاق های ایتالیایی قرار گرفته است که شعله آن بصورت تیز و لیزری به زیر ظروف برخورد میکند در قسمت وسط دستگاه گریل زغالی طرح ای پی دبل یو قرار گرفته است گریل زغالی بصورت مرحله ای و غیر مستقیم فیله گوشت و همبرگر را کباب میکند مرحله اول شعله آبی از لوله های خاص دستگاه بصورت آبی و لیزری خارج میشود و در مرحله دوم شعله های بصورت کاملا یکنواخت به زیر شبکه زغال مصنوعی برخورد میکند که این اتفاق باعث سرخ شدن زغال مصنوعی داخل دستگاه می شود مرحله سوم حرارت شکسته شده بصورت کاملا یکنواخت دقیقا مثل حرارت زغال طبیعی به زیر گوشت برخورد میکند مه این 3 مرحله کار باعث مغض پخت شدن و نسوختن غذا می شود پخت یکنواخت.
در سمت چپ آشپز یا چپ دستگاه گریل صاف و گریل تخت یا همان سنگ مغناطیس تعبیه شده است که دقیقا مثل گریل صاف ای پی دبل یو می باشد . سنگ تخت یک دست و صیغل شده با دستگاه مغناطیس زن ساخته شده است که باعث تفلون شدن می شود و غذا هرگز بر روی سنگ چسبیده نمی شود مانند ماهی تابه این دسگاه را میتوانید از گروه صنعتی استیل مکث تهیه کنید.


استیل مکث ، فر پیتزا ، خرید لوازم فست فود ، فروش تجهیزات فست فود ، گروه تولیدی استیل مکث فر نیم تنه گریل فوق سفارشی طرح ای پی دبل یو رویه ایتالیایی ، فروش تجهیزات فست فود ، فروش تجهیزات رستوران ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا