این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی آشپزی

کتابچه راهنما و مقدمات راه اندازی آشپزخانه صنعتی

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش آشپزی

این کتابچه جامع شامل توضیحات تمام فرآیندها و اصول یک آشپزخانه صنعتی(داخل رستوران، کترینگ، تالار، هتل و ...) می باشد که در 566 صفحه در قطع A 4- صحافی شده)به تشریح ملزومات و مقدمات این کسب و کار(از آشنایی با مکان ها تا نیروی انسانی و ...) می پردازد. مشخصات این کتابچه ([جزوه) و عناوین آن در بخش پایین درج گردیده است.
این کتابچه شامل چهار فصل اصلی می باشد. بخش اول در مورد چکیده یک صفحه ای طرح است.در فصل دوم (تعاریف و ویژگی ها) ابتدا با اصطلاحات رایج این صنعت آشنا شده و سپس ضمن آشنایی با ابزارهای رایج، با روشهای پخت، اصول تجهیز، شرح وظایف پرسنل، بازاریابی و بسته بندی در کترینگ/ رستورانها به بیان تعاریف و مفاهیم اولیه پرداخت خواهد شد.

فصل سوم به بررسی و مطالعات فنی نظیر برآورد ظرفیت تولید و میزان تقاضا، برآورد میزان نیروی انسانی مورد نیاز و ... خواهد پرداخت.فصل چهارم بررسی های مالی و اقتصادی نام دارد و به مسائلی چون برآورد میزان تواید سالیانه.برآورد هزینه ها و سرمایه های مورد نیاز خواهد پرداخت که در مواردی که لازم باشد حاوی تصاویری فنی از تجهیزات خواهد بود.



قیمت : صد هزار تومان
نحوه پرداخت: واریز به کارت یا شماره حساب
نحوه دریافت: ارسال پستی(شهرستان) یا پیک موتوری(تهران)- ( هزینه بر عهده خریدار می باشد)
سفارش : 09199070379


راه اندازی کترینگ ، راه اندازی رستوران ، آموزش کترینگ ، آموزش رستوران ، راه اندازی تهیه غذا ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا