این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم موبایل

فروش ردیاب شخصی

در استان تهران تهران شرق, | خرید و فروش لوازم جانبی موبایل

فروش ردیاب شخصی TK-Star مخصوص بیماران آلزایمری – حیوانات خانگی - کودکان

مشخصات فنی و قابلیت های سیستم ردیاب شخصی مدل TK-Star

سایت رایگان ردیابی و گزارشگیری
ماژول GPS بیست و چهار کاناله
ارسال و دریافت اطلاعات از طریق GPRS با پروتکل TCP,UDP که هر دو پروتکل انتقال داده را ساپورت میکند یعنی دستگاه در داخل و خارج از ایران کار می کند
ارسال و دریافت اطلاعات از طریق SMS برای دستگاه برای مواقعی که GPRS در مناطقی فعال نیست شما از طریق اس ام اس می توانید موقعیت دستگاه را دریافت کنید.
دارای LED نمایشگر وضعیت آنتن دهی GPS که شما را راهنمایی می کند ایا در این منطقه جی پی اس آنتن دهی دارد یا خیر
دارای LED نمایشگر وضعیت آنتن دهی GSM به شما کمک می کند که متوجه شوید در این منطقه انتن دهی جی اس ام وجود دارد یا خیر
دارای میکروفن مخفی قوی که از نوع مدل میکروفن طلایی با ممبران بزرگ می باشد
دارای حالت آماده به کار برای مصرف کمتر این حالت بسیار مهم است برای مواقعی که دستگاه حرکتی از خود ندارد بتواند باتری در خود ذخیره کند.
تغییر تنظیمات دستگاه از طریق سایت و پیامک که می توان حالت های کاری دستگاه را عوض کرد
قابلیت ارسال لینک گوگل مپ موقعیت دستگاه از طریق پیامک یعنی ادرس سایت را ارسال نمی کند و لینک گوگل که خود استاندارد است و نقشه مربوط به همان سال است
قابلیت ردیابی در بازه زمانی تعیین شده مثلا شما می دانید فرد مورد نظر ساعت خاصی از خانه خارج می شود پس دستگاه را تنظیم می کنید که همان ساعت روشن شود
ریست کردن سخت افزاری دستگاه تنها با یک پیامک این قابلیت باعث می شود که هیچ وقت نیاز به دسترسی دستگاه نداشته باشید و بتوانید در صورت بروز مشکل از راه دور دستگاه را ریست کنید
دارای سیستم LBS که در صورت عدم آنتن دهی GPS در مکان های مسقف مانند پارکینگ یا تونل موقعیت خودرو را بر اساس LBS ارسال کند پس شما همیشه ردیابی آنلاین را دارید.

مکان یابی دقیق با اختلاف کمتر از ۱ متر که از قابلیت های چیپ UBLOX است
دارای نرم افزار برای گوشی های اندروید و آیفون به صورت رایگان که با استفاده از آن شما علاوه بر ردیابی می توانید تنظیمات دستگاه را نیز با نرم افزار گوشی تغییر دهید.
دارای سنسور ضربه بدین صورت که در صورت تنظیم هر وقت دستگاه تکان بخورد به شما اطلاع می دهد و همچنین می توانید در مد آماده به کار باشد و با حرکت یا ضربه آنلاین شود.
دارای باطری فوق العاده قوی که قابلیت کارکرد تا ۱۲ روز را در حالت SMS و ۳ روز در حالت آنلاین را فراهم می کند.
سازگاری با سیم کارت های ایرانسل – همراه اول – تالیا – رایتل یعنی تمام باند فرکانسی اوپراتور های داخل ایران را پشتیبانی می کند.
ضد آب ضد ضربه با وزن سبک مخصوص نصب نا محسوس به خودرو مورد نظر که اگر خودرو کارواش برود یا از چاله آبی گذر کند دستگاه آسیب نمی بیند.
با آنتن GPS قوی که حتی در داخل ماشین با وجود سقف فلزی ماهواره GPS را رویت می کند

دارای کلید SOS که در مواقع خطر با فشردن آن به تمام شماره های ذخیره شده در دستگاه درخواست کمک ارسال می کند و همچنین تماس می گیرد می توانید تعیین کنید که زنگ بزند یا اس ام اس بدهد یا موقعیت را ارسال کند
راهنمای فارسی پی دی اف


ردیاب شخصی ، ردیاب فردی ، ردیاب حیوانات ، ردیاب کودک ، ردیاب آلزایمری


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا