این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی فروش نرم افزار

قالب نزدیکترین سرویس دهنده

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش نرم افزار

با پیشرفت تکلنولوژی و ابزارات هوشمند شاهد رشد چشمگیر نرم افزارهای کاربردی در سطح جامعه هستیم.
یکی از نرم افزارهای محبوبی که در این دوره بسیار مورد توجه کاربران و مخاطبان تلفن های هوشمند قرار گرفته است نرم افزارهای حمل و نقل شهری و به عبارتی پیدا کردن نزدیکترین خدمات یا سرویس دهنده میباشد. کارکرد اصلی این نرم افزار که به این صورت است که خدمات دهندگان پس از ثبت نام و احراز هویت در سیستم نرم افزار ثبت نام کرده و موقعیت خود را به صورت فعال یا غیر فعال در نرم افزار مشخص میکنند و موقعیت مکانی در بازه زمانی خاص برای سرور نرم افزار ارسال میشود، در گام بعدی سرویس گیرندگان که همان مشتریان هستند در این سیستم ثبت نام میکنند و میتوانند نزدیکترین سرویس دهنده خود را بیابند و با دیدن قیمت و شرایط ارائه سرویس و یا خدمات با سرویس دهنده ارتباط برقرار نمایند.
در آمد حاصله از این نرم افزارها معمولا از درصدی که به صورت توافقی بین سرویس دهنده و مدیران نرم افزار است بدست میآید به این ترتیب که سرویس دهندگان به صورت ماهیانه یا آنلاین به صورت اعتباری درآمد حاصله از معامله را به مدیران نرم افزار پرداخت میکنند.

شرکت پرتو داده پرداز آسیا موفق به ایجاد بستری برای راه اندازی چنین نرم افزاری شده است که با قرار دادن نوع خدمات و سرویس و لوگو و اطاعات شرکت خود به راحتی چنین قالبی را راه اندازی نمایید و در بستر وب ، ویندوز و گوشی های هوشمند به مشتریان خود خدمات دهید و کسب درآمد کنید.


اپلیکیشن اسنپ ، اسنپ و تیسی ، کار در اسنپ ، دانلود اسنپ



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا