این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

جابجایی درخت در تهران تماس بگیرید

جابجایی درخت در تهران

%10
  • تهران تهران شمال
دزدگیر ساختمان غرب تهران تماس بگیرید

دزدگیر ساختمان غرب تهران

%0
  • تهران تهران غرب
تعمیر جک پارکینگ غرب تهران تماس بگیرید

تعمیر جک پارکینگ غرب تهران

%0
  • تهران تهران غرب
نصب دوربین مداربسته غرب تهران تماس بگیرید

نصب دوربین مداربسته غرب تهران

%0
  • تهران تهران غرب
باربری پرند ☎️باربری پرند ☎️حمل بار پرند 02156727022// تماس بگیرید
اتوبار رباط‌کریم ☎️☎️باربری آبشناسان 02156437244// تماس بگیرید
1
تعمیررسیور شیراز فوری در محل09308890177 250 تومان

تعمیررسیور شیراز فوری در محل09308890177

%0
  • فارس شیراز
1
تعمیر رسیور شیراز 09308890177 تماس بگیرید

تعمیر رسیور شیراز 09308890177

%0
  • فارس شیراز
1
نصب آنتن شیراز 09308890177 تماس بگیرید

نصب آنتن شیراز 09308890177

%0
  • فارس شیراز
2
ماساژ در منزل و محل  شما توسط ماسور آقا با تجربه انواع ماساژ تماس بگیرید
1
شماره تلفن تعمیرکار رسیور ماهواره در غرب تهران 09101782300 تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

جابجایی درخت در تهران تماس بگیرید

جابجایی درخت در تهران

%10
  • تهران تهران شمال
دزدگیر ساختمان غرب تهران تماس بگیرید

دزدگیر ساختمان غرب تهران

%0
  • تهران تهران غرب
تعمیر جک پارکینگ غرب تهران تماس بگیرید

تعمیر جک پارکینگ غرب تهران

%0
  • تهران تهران غرب
نصب دوربین مداربسته غرب تهران تماس بگیرید

نصب دوربین مداربسته غرب تهران

%0
  • تهران تهران غرب
باربری پرند ☎️باربری پرند ☎️حمل بار پرند 02156727022// تماس بگیرید
اتوبار رباط‌کریم ☎️☎️باربری آبشناسان 02156437244// تماس بگیرید

عدم پایبندی شرکت آریا پردیس البرز

در استان کردستان بانه, | خرید و فروش اثاثیه منزل

بسمه تعالی

اینجانب عبداله عبدالهی در تاریخ 31/5/91 ازفروشگاه تعاونی مصرف فرهنگیان شهرستان سقز(استان کردستان) یک دستگاه ماشین لباسشویی کندی اصل ایتالیا را خریداری کردم وتوسط نمایندگی مجاز شرکت آریا پردیس البرز(واردکننده لباسشویی کندی به ایران) در منزل بنده نصب شد وکارت گارانتی آن مهر وامضا شد که درآن مدت3سال گارانتی پس از نصب قید شده بود (یعنی تا31/5/94).

پس از گذشت یک سال در مردادماه سال 92 ماشین لباسشویی دچار نقص فنی شد و بنده هم طبق روال خودش با نمایندگی شرکت تماس گرفتم وایشان نیز تشریف آورده ونسبت به عیب یابی دستگاه اقدام نموده اند .در مرحله اول، خرابی میکروسوئیچ تشخیص داده شد.واین قطعه از دستگاه جدا وبرای ارسال قطعه جایگزین ، به شرکت پست گردید.وبرخلاف وعده 10روزه نمایندگی برای لرسال قطعه جایگزین، ارسال آن 2ماه طول کشید. پس از نصب میکروسوئیچ ارسالی شرکت، هیچ تغییری در لباسشویی حاصل نشد وتکنسین های حرفه ای شرکت تشخیص دادند که از ابتدا هم میکروسوئیچ دستگاه سالم بوده ومشکل از برد الکترونیکی دستگاه است.پس برد الکترونیکی دستگاه را خارج کرده وبرای ارسال قطعه جایگزین به شرکت پست کردند.که این بار ارسال برد حدود 4ماه به طول انجامید.این بارهم تعویض برد کاری از پیش نبرد.

درنهایت تکنسین های نمایندگی، رای به این دادند که یقینا" وبدن هیچ شک وشبهه ای الکتروموتور دستگاه سوخته است وباید تعویض شود وموتور خارج وبرای ارسال جایگزین به شرکت پست گردید. پس از گذشت 3ماه ومراجعات وتماس های مکرر بنده، عاقبت موتور ارسال شد وروی ماشین لباسشویی قرارگرفت.اما برای بار سوم ماشین لباسشویی درست نشد.

نهایت امر تکنسین های شرکت اذعان کردند که این دستگاه در شهرستان قابل تعمیر نیست وحتما باید به شرکت ارسال گردد تا شاید آنها بتوانند درستش کنند.

لاجرم بنده لباسشویی را تاریخ17/1/93 به نمایندگی بردم تا ایشان ،آن را به شرکت ارسال کنند.

پس از گذشت 3ماه وتماس ها ی مکرر بنده با نمایندگی شرکت، ایشان مکررا اذعان کرده اند که دستگاه شما در شرکت است وهنوز ارسال نشده است. پس بنده پس جستجو ی فراوان موفق به اخذ شماره تماس شرکت شدم.پس از تماس با شرکت،کاشف بعمل آمد که ماشین لباسشویی بنده به شرکت ارسال نشده و فقط درخواست برای میکروسوئیچ و.بردالکترونیکی ثبت شده وهیچ درخواستی برای الکتروموتور ثبت نشده است. ودرخواست برای برد در دیماه 92 ثبت شده است.

بنده پس ازدریافت این اطلاعات، جهت پیگیری دلیل کذب بودن ارسال لباسشویی به تهران، به نمایندگی مراجعه کردم.که با صحنه غریبی مواجه شدم.لباسشویی بنده در نمایندگی بود اما بدنه اش بشدت آسیب دیده بود(درش شکسته بود، بدنه دریک نقطه فرو رفته بود،رنگ بدنه در 4نقطه کنده شده بود وروی پنل جلوی آن خط انداخته بودند)

وزمانی که بنده نسبت به اهمال وعدم امانت داری آنها اعتراض کردم.مسئول نمایندگی با لحن بی ادبانه ای جواب داد "برو خدا رو شکر کن که برات درستش کردیم .دفعه پیش برد الکترونیکی که شرکت فرستاده بود برد تعمیر شده بود.الان برد اکبند برات کذاشتم رو لباسشویی، برو حالش روببر"

درپاسخ این آقا گفتم الکتروموتور دستگاه را از کجا آوردید.مگر نسوخته بود.درشرکت هیچ تقاضایی برای الکتروموتور ثبت نشده است. جواب داد"این به شما ربطی ندارد ما درستش کردیم"

بنده نیز در پاسخ گفتم که من از شما شکایت می کنم وایشان در حالی که صدایش را بالا برده بود میگفت"نمی توانی هیچ کاری بکنی ،اینجا ایران است،بیا لباسشویی ات را ببر وممنون باش "

و الان با گذشت حدود یکسال ازخرابی ماشین لباسویی بنده ،وپیگیری های مکرر هم از طریق نمایندگی وشرکت هیچ نتیجه ای حاصل نشده است.

حال چند سوال به ذهن متبادر می شود:

1-مگر گارانتی به معنی تعویض کامل وسیله نیست؟چرا این شرکت تعهدی را که درهنگام فروش محصول داده است را نقض کرده است؟

-ودیگراینکه تعمیر قطعاتی که هیچ ضمانتی ندارد که فردا دوبار خراب نشود چه معنی دارد؟؟!!آیا این عدم تعهد به گارانتی، تقلب وکلاهبرداری نیست؟ مگر نه اینکه بابت گارانتی این محصول از مشتری مبالغی اخذ شده است.والان در مقابل آن هیچ خدماتی به او ارائه نمی شود

2- آیا شرکت واقعا قطعات را از ایتالیا سفارش میدهد وبه قول خودشان دلیل تاخیرشان بخاطر تحریم هاست!!! یا این قطعات چینی است؟ اگر باوجود تحریم که ورود قطعات از سایر کشورها اینقدر مشکل است پس چگونه این شرکت، لباسشویی ها را ازایتالیا وارد ایران می کنند؟ کدام شرکت ایتالیایی(یا احتمالا چینی) با شرکت آریا پردیس البرز طرف قرارداد است؟؟!!!

2-شرکت آریا پردیس البرز چگونه از عملکرد نمایندگی های خود در شهرستان ها بی اطلاع است؟ونظارتی برآنها ندارد؟

وچرا در طول این یک سال که بنده محصول گارانتی شده از این شرکت را خریداری کرده ام وشرکت در جریان خرابی وسیله بنده بوده حتی یکبار هم با بنده تماس گرفته نشده وپیگیری نشده که آیا نمایندگی شرگت کارش را به درستی انجام می دهد یا نه؟ آیا مشتری از خدمات ارائه شده شرکت راضی است یانه؟

وتمام این قصورو کم توجهی ها،توجیهی ندارد به جز دست داشتن شرکت در این قضیه،

لهذا بنده این قضیه را به عنوان یک شکوائیه در اداره صنعت ومعدن وتجارت شهرستان سقزطرح نموده ام که تاکنون هیچ نتیجه ای دربر نداشته است.همچنین بنده درصدد هستم با طرح دادخواست در دادگاه علیه شرکت آریا پردیس البرز ونمایندگی آن در شهرستان سقز اقدام نماییم ومتقلب بودن وعدم پایندی شرکت آریاپردیس البرز به گارانتی را در جراید وروزنامه های کثیرالانتشار منعکس کرده وآنرا رسانه ای کنم.

(شایان ذکر است ماشین لباسشویی بنده تا تاریخ31/5/94 دارای گارانتی است وهمچنین یک رونوشت از دادخواست بالا به

شرکت آریا پردیس البرز فاکس شده که بی نتیجه مانده است.)

عبدالهی از کردستان-سقز




شماره تماس مسئول نمایندگی:09188752401 اسفندیاری

شماره تماس شرکت آریا پردیس البرز: 02151072 داخلی 126




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا