این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم التحریر

نوارچسب کاغذی 2 سانتیمتر تماس بگیرید

نوارچسب کاغذی 2 سانتیمتر

%0
  • تهران مرکز

کلاسور پالتویی

در استان تهران تهران, | خرید و فروش لوازم التحریر

محصولات دوکادفتر در سال ۱۳۴۰ توسط آقای ناصر کرباسیان، در بازار تهران پایه¬گذاری شد. این واحد، فعالیت خود را با تولید و پخش مرکب و خودکار آغاز، و پس از روبه¬رو شدن با اقبال گسترده مخاطبان و تهیه امکانات سخت¬افزاری و نرم¬افزاری، در سال ۱۳۴۵ اقدام به تولید دفاتر مدرسه نمود. با گذشت زمان شرکت توانست با روزآمد کردن ماشین¬آلات، افزودن بر دانش و تخصص پرسنل و ارتباط با نهادها و کانون¬های کیفیت¬بخش در سرتاسر جهان، محصولاتی همپای بهترین تولیدکنندگان بین¬المللی ارائه نماید. اکنون و در دهه پنجم فعالیت، شرکت مفتخر است فرآورده¬هایی همخوان با ذائقه و نیاز شما مصرف¬کنـندگان بزرگـوار، از پیش¬دبستانی تا دانشگاه و محیط¬های اداری و تجاری تولید نماید.
شرکت دوکا با بهره گیری از دستگاه های صحافی و اشتغال زایی بیش از 30 نفر در 3 کارگاه مجزا با تولیـد سالیـانه بیـش از 70 نوع دفتر، جایـگاه خـاصـی در بین تولید کنندگان دفاتر پیدا کرده است.
با عنایت به جایگاه طراحی و نوآوری در محصولات دوکا ، مرکز طراحی دوکا با توجه به نیازها و گرایش های مخاطبان عام و خاص نسبت به طراحی انواع سلایق مرتبط می پردازد و این کار باعث استقبال روز افزون مشتریان محترم شده است.
-کلاسورهای دانشجویی دوکا دفتر به شرح ذیل می باشد:
کلاسور های جاجیمی به همراه جعبه– 100 برگ

کلاسور طرح چرم و کاغذ کلاسور– 100 برگ
کلاسور سلفونی لغت معنی 8/1– 100 برگ
کلاسور سلفونی8/1– 100 برگ
کلاسور فوم (طرح چرم) 8/1– 100 برگ
کلاسور فوم (طرح چرم) حلقه قفل فلزی – 100 برگ
کلاسور فوم (طرح چرم) حلقه قفل فلزی – 100 برگ
کلاسور فوم (طرح چرم) حلقه قفل فلزی – 100 برگ
کلاسور جاجیمی حلقه جعبه دار
کلاسور فوم (طرح چرم) حلقه قفل فلزی – 100 برگ
کلاسور حلقه سلفونی
کلاسور حلقه سلفونی قفل فلزی
-باتوجه به تولید انبوه انواع کلاسور در سایز های مختلف ، شرکت دوکا دفتر کاغذ کلاسور در استاندارد های جهانی تولید و به فروش می رساند که لیست آن به شرح زیر می باشد :
کاغذ کلاسور 100 برگ 26 حلقه
کاغذ کلاسور 100 برگ 4 حلقه
کاغذ کلاسور 100 برگ 20 جلقه
کاغذ کلاسور 100 برگ 6 حلقه
کاغذ کلاسور 100 برگ 2 حلقه
آدرس سایت: www.dokadaftar.ir
تلفن تماس: 20و77642519-021


کلاسور ، کلاسور200برگ ، کلاسورفومطرح چرم ، کلاسورسلفونی ، کلاسور8 ، 1 ، کلاسور100برگ ، کلاسور4حلقه سلفونی ، کلاسور26حلقه سلفونی ، کلاسورلغت معنی ، کاغذکلاسور ، کاغذکلاسور26حلقه ، کاغذکلاسور4حلقه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا