این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

انجام پروژه  با DIgSILENT و PSS/E تماس بگیرید

انجام پروژه با DIgSILENT و PSS/E

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی کامپیوتر

نرم افزار دیگسایلنت

در استان تهران تهران غرب, | آگهی های آموزش کامپیوتر

نرم افزار دیگسایلنت DIgSILENT PowerFactory یکی از نرم افزار های قدرتمند در زمینه برق قدرت می باشد که به منظور تجزیه و تحلیل سیستم های قدرت کارایی بالایی دارد . امروزه در بیشتر مراکز و ادارات برق از این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار پایه در محاسبه و تجزیه و تحلیل شبکه های قدرت استفاده می گردد با استفاده از این نرم افزار می توانیم یک شبکه گسترده را با تمام تجهیزات آن شبیه سازی نموده و محاسباتی همانند : پخش بار ، شبیه سازی حالت گذرا ، اتصال کوتاه ، شبیه سازی راه اندازی موتور ، آنالیز پایداری ، جایابی بهینه خازن ، قابلیت اطمینان ، پخش بار اقتصادی ، کاهش شبکه ، بهینه سازی سایز کابل ، بهینه سازی نقاط گره باز و بسیاری از موارد دیگر را مورد محاسبه قرار دهیم . همچنین یادگیری این نرم افزار برای دانشجویان و مهندسان برق قدرت امری ضروری می باشد و می تواند امتیازی جهت جذب در ادارات و شرکت های برقی محسوب شود .

اپلیکیشن آموزش سریع نرم افزار دیگسایلنت امکان نصب بر روی تمامی گوشی های هوشمند اندرویدی را دارا می باشد و می تواند در کمترین زمان ممکن نرم افزار دیگسایلنت را به شما آموزش دهد با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی خود می توانید در تمامی مکان ها از جمله کلاس های درس و ادارات و شرکت ها و … یک اپلیکیشن آموزش سریع دیگسایلنت را با خود همراه داشته باشید و همچنین می توانید با استفاده از نصب اپلیکیشن آموزش سریع دیگسایلنت بر روی گوشی هوشمند خود و نصب نرم افزار دیگسایلنت بر روی کامپیوتر شخصی خود به طور همزمان تمامی مراحل آموزش را گام به گام در گوشی و کامپیوتر شخصی خود دنبال کنید .


digsilent ، powerfactory ، آموزش digsilent ، آموزش power factory ، آموزش دیگسایلنت


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا