این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی آموزشگاه

آموزش کار با دستگاه تشخیص رنگ و پذیرش دانشجو از سراسر کشور

در استان تهران تهران, | آگهی های آموزشگاه ها

پذیرش متقاضی خانم و آقا از سراسر کشور
اسکان رایگان طی برگزاری دوره آموزشی

یادگیری در کمترین زمان ممکن

ارئه گواهینامه های تخصیی معتبر داخلی و بین المللی و دانشجو

استفاده از مزایای حین دوره آموزشگاه

آموزش به شرط استخدام

اعطای نمایندگی به دانشپذیران پس از گذراندن دوره

سر فصل آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی بدنه خودرو

1-آموزش کارشناسی رنگ خودرو

2-آموزش بازیابی رنگ خودرو

3-آموزش ریکاوری خودرو

4-آموزش رفع آفتاب سوختگی خودرو

5-آموزش اجرای نانو سرامیک

6-آموزش صفر شویی کابین و موتور با مواد نانو

7-آاموزش اجرای بولیش نانو

8-کار با دستگاه تشخیص رنگخودرو

آموزش کار با دستگاه تشخیص رنگ خودرو
دستگاه تشخیص رنگ خودرو از جمله دستگاه هایی است که امروزه هر کارشناس خودرو باید یکی از آن ها را داشته باشد ما امروزه با استفاده از دستگاه تشخیص رنگ خودرو واموزش تشخیص رنگ شدگی خودرو تا حد بسیار زیادی می توانیم به این عمل، دقت بخشیم و از اشتباهات رایج گذشته جلوگیری نماییم برای تشخیص دقیق یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید خودرو باید به آن توجه کنیم، رنگ بدنه خودرو می باشد. این مورد به خصوص در هنگام خرید خودرو های کار کرده و دست دوم، بیشتر نمود پیدا می کند. برای این منظور نیز مکان هایی وجود دارد که افراد با مراجعه به آن مکان، خودروی خود را در اختیار متخصصین این رشته قرار داده تا تشخیص دهند که آیا رنگ بدنه خودرو فابریک بوده و یا رنگ خودرو در اثر تصادفات، ترمیم شده است. امروزه با افزایش روز افزون تعداد خودروها و همچنین خرید و فروش آن ها، موضوع تشخیص رنگ خودرو بسیار با اهمیت شده و مشاغل گوناگونی، مثل کارشناسی رنگ خودرو به وجود آمده است



آموزش اجرای نانو سرامیک
یکی از محبوب ترین مواد محافظتی که در چندی پیش به بازار های کشور راه یافت، پوشش نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ است. پوشش نانو سرامیک در واقع پوششی بسیار مقاوم و محکم است که می تواندبدنه اتومبیل را در برابر مواد خارجی مانند آب باران یا لکه های مختلف محافظت کند و از بوجود آمدن لکه و کدری بر روی بدنه خودرو جلوگیری کند. پوشش نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ، پوششی مانند شیشه است و به دلیل شفافیت آن ظاهر اتومبیل شما را تغییر نمی دهد از طرفی پوشش های نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ به شکلی قطر لایه پوششی رنگ خودرو شما را افزایش می دهد و به همین دلیل این پوشش ها قادر هستند که از رنگ بدنه خودرو شما در برابر خط و خش های سطحی جلوگیری کنند. اگر پوشش های نانو سرامیک یا گلاس رنگ خودروهای مختلف استفاده نماییدرنگ خودروی شما در مقابل اسیب های احتمالی محافظت شده و از ایجاد ضرر و زیان تا حد زیادی جلوگیری مینمایید.



آموزش حرفه ای کارشناسی ریکاوری رنگ خودرو

آموزش ریکاوری رنگ خودرو توسط سیستم های دیجیتالی و بیشرفته جهت مراحل گوناگون آموزش ریکاوری رنگ خودرو و حصول اطمینان و دست یابی به نتایج بهترتوسط کارشناسان مجرب در آموزشگاه فنی نخبگان هنر جو می بذیرد.



آموزش حرفه ای کارشناسی و تشخیص رنگ شدگی خودرو

آموزش کارشناسی خودرو یکی از دوره های کاربردی برای کسانی می باشد که قصد ورود به بازار خرید و فروش خودروواشتغال زایی به صورت حرفه ای را دارند.آموزشگاه فنی نخبگان در آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو تمام فنون و مباحث مهم جهت تشخیص سلامت خودرو –ریکاوری رنگ خودرو -آموزش اجرای نانو سرامیک وآموزش صفر شویی کابین وموتور با مواد نانورا زیر نظر کارشناسان حرفه ای همراه با ارائه معتبرترین گواهینامه های داخلی وبین المللی را ارائه می دهد.
جهت ثبت نام و انجام هماهنگی های لازم با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.
تماس با ما
تماس با مدیریت : ۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷

تماس با پشتیبانی: ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱

شماره آموزشگاه: ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷

آدرس : اصفهان خیابان امام خمینی – خیابان بابوکان – نبش تقاطع اول سمت راست آموزشگاه فنی نخبگان


، آموزش کارشناسی رنگ خودرو | آموزش کارشناسی خودرو | آموزش کارشناسی حرفه ای خودرو | آموزش تشخیص رنگ شدگی خودرو | آموزش کارشناسی بدنه خورو | کارشناسی خودرو | کارشناسی فنی خودرو | کارشناسی رنگ خودرو



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا