این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
دستور مصرف کپسول لاغری ادیوس 1,650,000 تومان

دستور مصرف کپسول لاغری ادیوس

%0
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

1
دستور مصرف کپسول لاغری ادیوس 1,650,000 تومان

دستور مصرف کپسول لاغری ادیوس

%0
  • تهران تهران مرکز
فروش دستگاه تولید قرص تماس بگیرید

فروش دستگاه تولید قرص

%0
  • تهران تهران شمال

جدیدترین آگهی زیبایی و بهداشت

خرید پستی واینترنتی گن لاغری اسلیم لیفت آقایان Slim n Lift ، تی شرت یا گن لاغری مردانه

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

گن لاغری اسلیم لیفت آقایان Slim n Lift ، تی شرت یا گن لاغری مردانه

قیمت: 35000 تومان

[گن لاغری اسلیم لیفت آقایان Slim n Lift ، تی شرت یا گن لاغری مردانه]

تا به امروز تمام گنهای لاغری و لباسهای زیر فرم دهنده تولید شده برای خانمها بوده است ، غافل از این که آقایان نیز میتوانند بخشی از بدشانسی خارج از کنترل بدن خود را از ین طریق برطرف ساخته آرزوی اندامی متناسب و خوشفرم را عملی سازند.
شرکت slim n lift بهترین سازنده لباسهای لاغری و گنهای فرم دهنده به تولیدی موفق و فوق العاده پرفروش و کارآمد در زیبایی و تناسب اندام آقایان پرداخته که تحت نام slimen lift mens shirt عرضه می گردد.
این لباس علاوه بر کاهش سایز و زیبایی ظاهر باعث افزایش گردش خون و لاغری واقعی نیز میشود. در عین حال استفاده از آن بسیار راحت میباشد.
تی شرت لاغری یا اسلیم لیفت مردانه یک محصول جدید برای مردان است این محصول باور نکردنی برای پنهان کردن شکم و پهلو ها ست که می توان آن را از زیر پیراهن یا لباس پوشید.
ویژگی های این تی شرت زیر پیراهنی بودن آن ، راحت بودن سفت بودن آن که باعث جمع شدن ناحیه شکم و پهلو ها می شود و استفاده آسان آن است حالا شما می توانید با این محصول بدون لاغری ، بدون قرص ، بدون کوچکترین زحمتی فرم نا خوشایند سینه شکم و پهلوهای خود را از دید ها پنهان کنید.
ویژگی های محصول :
- نامشخص بودن این گن بعد از پوشیدن لباس
- راحت و محکم
- در وقت بسیار کم و سیار راحت می توانید این تی شرت را پوشید و یا در آورد
- با سایز بندی مختلف برای استفاده همه
- محکم با دوام و مقاوم
- مقاوم در مقابل سایش و با عمر زیاد
- نوع پارچه کشی منحصر به فرد
تی شرت لاغری ساخته شده از الیاف و پارچه فوق العاده راحت است طراحی خواص آن باعث می شود در ضمن اینکه بدن فشار زیادی نمی آورد ولی فرم بدن را همانند ورزش کارن نمایان می کند.
حرکت های روزانه کار در اداره و حتی ورزش با آن هیچ مشکلی ندارد.
بعد از پوشیدن این تی شرت شما می توانید لباس و پیراهن مورد علاقه خود را بپوشید در ضمن اینکه هیچ کس نمی تواند باخبر شود که زیر لباس شما این تی شرت را پوشیده اید.
با اطمینان خاطر می توان گفت که تنها این محصول است که از لحاظ راحتی ، جواب دهی سریع و مطمئن بودن ، از بهترین روشها برای خوش فرمی بدن می باشد.

نظرات استفاده کننده ها : - وقتی من اسلم لیفت مردانه را پوشیدم بخش میانی بدنم فورا صاف و محکم شد ، باورکردنی نبود. - اکثر لباسا برام نمی اومدند ولی با این گن لاغری دیگه می تونم هر مدلی رو بپوشم - این تی شرت از زیر لباس اصلا خودش رو نشون نمیده خیلی عالیه جدول سایز بندی خود تی شرت تی شرت مناسب اندازه دور شکم Small 70~95 ----------- Medium 85~115 ----------- Large 110~125 ----------- XL 118~130 ----------- XXL 125~135 ----------- XXXL 130~145


درصورت خرید این محصول از لینک زیر


http://www.tejart.in/?rgm=NEGERF&p_id=2625

درصورت مشاهده کلیه خدمات لاغری این لینک راکپی کرده
http://dedarto.loxblog.com/


انواع قرص ، قرص لاغری ، کم کردن وزن ، لاغرکننده ، چسب لاغری کمربند لاغری ، ، چربی سوز قوی و کاهش دهنده اشتها ، گن لاغری اسلیم لیفت آقایان Slim n Lift ، تی شرت یا گن لاغری مردانه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا