این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آموزش کامپیوتر در همین محل

جدیدترین آگهی آموزش کامپیوتر

آموزش برنامه نویسی اندروید

در ارومیه, کوچه باغ | آموزش کامپیوتر

معرفی دوره آموزش برنامه نویسی اندروید در ارومیه
اکثر تلفن های هوشمند از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند و روز به روز به تعداد دستگاه های اندرویدی اضافه می شود. دستگاه هایی مانند تلویزیون های هوشمند، گجت های پوشیدنی، اتومبیل ها. بنابرین یادگیری برنامه نویسی اندروید یک انتخاب هوشمندانه، کم ریسک و پردرآمد است.

این دوره به نحوی تنظیم شده است که تمام علاقه مندان برنامه نویسی اندروید، با هر میزان آشنایی از برنامه نویسی، بتوانند در این دوره شرکت کنند. در این دوره با بهترین و جدیدترین ابزارهای برنامه نویسی اندروید آشنا خواهید شد.


ویژگی های دوره
کاملا پروژه محور
استخدام نفرات برتر دوره
بدون نیاز به دانش قبلی در زمینه کدنویسی
پشتیبانی شما تا زمان کسب مهارت ایده آل
ارسال فایل تمرین های کلاسی
شرایط ویژه پرداخت

مشاوران شرکت گیتی افروز در کنار شما هستند تا ضمن مشاوره و کمک به شما، با ارائه برنامه ای هدفمند شما را در راه رسیدن به اهدافتان کمک کنند؛ جهت دریافت مشاوره رایگان:
آیدی تلگرام : cgrsupport@
شماره تماس : 04433465575 - 09146003002


آموزش اندروید در ارومیه ، آموزش طراحی اپلیکیشن در ارومیه ، آموزش جاوا در ارومیه ، آموزش طراحی اپ در ارومیه ، آموزش اندروید ، آموزش طراحی اپلیکیشن ، آموزش جاوا ، آموزش طراحی اپ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا