این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

ترجمه در همین محل

جدیدترین آگهی ترجمه

پارافریز : بازنویسی مقاله انگلیسی و رفع مشابهت یا پلجریسم مقاله

در تهران, انقلاب | آگهی های خدمات ترجمه

پارافریز بطور ساده، بیان مجدد محتوای یک متن با استفاده از واژگان و جمله پردازی و سبکی دیگر است. کاربرد آن در مواردی است که دانشجو یا محقق می خواهد نسبت به عدم مشابهت بین مقاله خود با مقالات منتشر شده قبلی اطمینان یابد و یا بخواهد این مشابهت ها را حذف کند، زیرا در غیر این صورت، مجله یا کنفرانس علمی که قصد چاپ مقاله در آن را دارد از پذیرش (Accept) مقاله مزبور برای چاپ خودداری خواهد کرد. با استفاده از سرویس پارافریز مقاله توسط موسسه ایرنتکام، محتوا و مفاهیم با ساختار و جمله پردازی و واژگان جدیدی بازنویسی می شود. در مواردی نیز متقاضیان خواستار بازنویسی مقاله بطور کامل می شوند که این نیز در موسسه ایرنتکام با کیفیت بالا قابل انجام است.

سرویس تشخیص سرقت ادبی مقاله توسط نرم افزار
نویسندگان مقالات علمی- تحقیقاتی می توانند با استفاده از سرویس تشخیص سرقت ادبی مقاله پیش از آنکه مقاله خود را در مجلات علمی سابمیت کنند، ابتدا از عدم درصد مشابهت بالا با مقالات دیگران در مقاله خود اطمینان یابند. شبکه ایرنتکام سرویس تشخیص سرقت ادبی مقاله توسط نرم افزار های ترنیتین و آتنتیکیت را ارائه می دهد. سپس بر مبنای درصد مشابهت بدست آمده، متقاضی می تواند مقاله خود را با استفاده از سرویس پارافریز ایرنتکام بازنویسی کرده و میزان مشابهت مقاله را تا حد مورد قبول ژورنال مورد نظر کاهش دهد.

سرویس تنظیم فرمت مقاله بر طبق فرمت ژورنال
یکی از مراحل انتشار مقاله در نشریات علمی تراز اول بین المللی (منتشره توسط Springer، Elsevier و غیره) تنظیم فرمت مقاله برطبق فرمت ژورنال است. زیرا هر مجله فورمت صفحه بندی و تنظیمات پاراگراف ها و فونت های خاص خود را دارد و مقاله نیازمند آن است که فرمت خود را با فورمت مجله تطبیق دهد. لذا ضروریست که پژوهشگر ابتدا با رجوع به سایت اینترنتی مجله مورد نظر و یا از طریق مکاتبه با آن از فرمت مقالات چاپ مقاله در مجله آگاه شود. سپس شبکه ایرنتکام می تواند تنظیم فورمت مقاله را برای متقاضی برعهده بگیرد.

برای پارافریز و بازنویسی مقاله خود به منظور کاهش مشابهت مقاله و رفع پلاگیاریسم به موسسه ایرنتکام (تاسیس: 1380) اعتماد کنید! ضمانت واقعی خدمات و پشتیبانی دائم ایرنتکام ضامن موفقیت شماست.


پارافریز ، پارافریز مقاله ، بازنویسی مقاله ، رفع پلجریسم ، رفع پلاگیاریسم ، بازنویسی مقاله isi

تهران / تهران / انقلاب     ترجمه در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا