این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
پر فروش‌ترین پد آنتی فریز کرایولیپولیز، بکو(BECO) 65,000 تومان

آگهی های مرتبط

قطعات تویوتا و لکسوس تماس بگیرید

قطعات تویوتا و لکسوس

%20
  • تهران تهران مرکز
1
پر فروش‌ترین پد آنتی فریز کرایولیپولیز، بکو(BECO) 65,000 تومان

جدیدترین آگهی فروش نرم افزار

رشد فعالیت باج افزار‌ها با کرونا. آنتی ویروس بیت دیفندر شرکت بدر

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش نرم افزار

با شیوع کرونا و افزایش ساعات اتصال کاربران به اینترنت، دورکاری، آموزش از راه دور، خرید آنلاین و...، ۲۰۲۰ به سالی پرکار برای مجرمان سایبری و باج افزار‌ها تبدیل شد. میزان پرداخت باج به مجرمان سایبری در سال ۲۰۲۰ رشدی ۳۱۱ درصدی داشت و صنایع گوناگون بویژه بخش‌های کالا و خدمات صنعتی جدی‌ترین اهداف گروه‌های باج افزاری را تشکیل دادند.طبق این گزارش در سال گذشته باج افزار‌هایی همچون Ryuk، Maze، Doppelpaymer، Netwalker، Conti و REvil بیشترین درآمدزایی را از باج‌گیری از کاربران عادی و کمپانی‌های کوچک و بزرگ داشته‌اند.
آنتی ویروس بیت دیفندر یک محافظ پیشرفته برای ویندوز است که وظیفه محافظت کامل داده ها، محافظت پیشرفته سایبری، ضد باج افزار چندلایه، ضد فیشینگ، ضدکلاهبرداری، ایمنی سازی فایل‌ها، وبگردی ایمن را برعهده دارد. همچنین حفظ حریم خصوصی شما در فضای مجازی از دیگر ویژگی‌های این آنتی ویروس فوق پیشرفته است.


2021 ، آنتی ویروس ، بیت دیفندر ، پشتیبانی بدر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا