این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جراحی شکم بیتا کلینیک تهران-جراحی شکم-درمان افتادگی شکم با لیزر-کوچک کردن شکم

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات پزشکی


لیزر همورئید
لابیا پلاستی
کیست مویی
عمل زیبایی سینه
ابدومینوپلاستی


۰۹۱۹۵۵۰۵۹۰۰
۰۹۰۳۳۳۳۰۲۳۱
۲۲۰۸۲۲۰۵
سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، پلاک ۷۸، ساختمان سعادت – طبقه چهارم – واحد ۳۰ شرقی​
https://bita.clinic/




چرا باید عمل شکم انجام دهیم؟
اگر شما هم سوال بالا را از خود می‌پرسید باید بگوییم که تنها نیستید! راه‌های مختلفی برای حذف چربی‌های شکم وجود دارد؛ از ورزش و رژیم گرفته تا مصرف قرص و داروهای مختلف. اما چرا بهتر است گزینه جراحی را انتخاب کنیم؟ داشتن یک شکم شل و انباشته از چربی قطعا مسئله خوشایندی برای خیلی از افراد نیست.
در این میان کم نیستند افرادی که از راه‌های دیگر به نتیجه نرسیده و یا آن‌ها را ادامه نداده‌اند. جراحی شکم یک گزینه مناسب برای افرادی است که برای لاغری راه‌های زیادی را امتحان کرده اما به نتیجه نرسیده‌اند. اما دلیل به وجود آمدن این چربی‌ها و یا پوست‌های اضافه‌ای که باید از شر آن‌ها خلاص شویم چیست؟

اگر در مورد روش جراحی که به شما توصیه شده است سوالی دارید ، حتماً از جراح خود سال کنید. این حق شماست که مطلع شوید و این مسئولیت شماست که در صورت وجود چیزی که از آن نمی فهمید ، سوال کنید. اگر قبل از جراحی تغییری در وضعیت جسمی شما ایجاد شد (مانند سرماخوردگی یا تب) ، با پزشک خود تماس بگیرید.
فرآیند
قبل از جراحی: شما باید در طی 7 روز از زمان جراحی برنامه ریزی شده خود ، یک معاینه فیزیکی قبل از عمل توسط پزشک اصلی یا ارجاع دهنده خود انجام دهید. به شما دستورالعمل هایی برای پاکسازی روده بزرگ (روده) داده می شود.
روز جراحی: در روز جراحی برای ثبت نام به منطقه پذیرنده گزارش دهید. یک پرستار علائم حیاتی شما (فشار خون ، نبض و دما) را گرفته و لیستی از سوالات را برای اطمینان از آمادگی شما برای جراحی مرور می کند. اگر پزشک یا متخصص بیهوشی شما به رادیوگرافی قفسه سینه یا EKG نیاز دارد و این موارد به عنوان بخشی از معاینه قبل از عمل شما انجام نشده است ، ممکن است این موارد را در بیمارستان انجام دهید. با این حال ، این ممکن است جراحی شما را به تعویق بیندازد. خون گرفته می شود و برای آزمایش مجدد به آزمایشگاه ارسال می شود. همچنین ممکن است از شما خواسته شود که نمونه ادرار بدهید. خانواده شما به اتاق انتظار جراحی هدایت می شوند و شما به یک اتاق قبل از مراجعه خواهید کرد. متخصص بیهوشی در مورد گزینه های بیهوشی و کنترل درد با شما صحبت خواهد کرد. یک خط داخل وریدی (IV) برای جلوگیری از کمبود آب بدن شما شروع می شود. تا چند روز پس از جراحی در جای خود باقی خواهد ماند تا زمانی که بتوانید مایعات را از طریق دهان مصرف کنید. قبل از رفتن به جراحی ، ممکن است از طریق IV آنتی بیوتیک به شما داده شود تا خطرات عفونت بعد از جراحی کاهش یابد. برای آرامش شما دارو دریافت خواهید کرد.
در اتاق عمل: هنگامی که خوابیدید ، ممکن است یک سوند در مثانه شما قرار داده شود تا میزان ادرار را جمع آوری و ثبت کند. یک لوله نازوگاستریک (NG) ممکن است از طریق بینی ، پایین گلو و معده شما منتقل شود. این لوله ترشحاتی را از معده شما خارج می کند که ممکن است باعث تهوع و استفراغ بعد از عمل شود. در بیشتر موارد ، لوله قبل از بیدار شدن برداشته می شود. طول جراحی از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است و با توجه به سلامت عمومی بیمار و میزان پیچیده بودن جراحی تعیین می شود.
بعد از جراحی: به دنبال جراحی شما به اتاق ریکاوری منتقل می شوید. پزشک شما پس از جراحی با خانواده شما ملاقات می کند تا در مورد شرایط شما صحبت کند
آماده شدن برای جراحی
آماده شدن برای جراحی
شب قبل از عمل خود بعد از نیمه شب چیزی نخورید و ننوشید. این شامل آب و آدامس است.
مصرف دارو را طبق دستورالعمل ادامه دهید ، اما فقط با یک جرعه آب. به مدت یک هفته قبل از جراحی از ایبوپروفن ، آسپرین یا هر داروی حاوی آسپرین استفاده نکنید.
شب قبل از جراحی بعد از نیمه شب سیگار نکشید.
از آرایش ، به خصوص آرایش چشم خودداری کنید.
مبالغ زیادی از پول ، جواهرات و کارتهای اعتباری را به همراه نداشته باشید.
اگر از لنز استفاده می کنید ، قاب آنها را بیاورید.
از ناخن مصنوعی یا لاک استفاده نکنید. ناخن های شما در حین جراحی کنترل می شود تا اکسیژن و گردش خون مشخص شود.
لیستی از تمام داروها و دوزهای خود را به همراه داشته باشید.
کارتهای شناسایی بیمه خود را بیاورید.


، لیزر همورئید ، لابیا پلاستی ، کیست مویی ، عمل زیبایی سینه ، ابدومینوپلاستی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا