این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

زبان در همین محل

جدیدترین آگهی زبان

آموزش کاربردی زبان انگلیسی با روش های کاربردی با روش های کاربردی

در اصفهان, احمد آباد | آگهی های آموزش زبان

آموزش کاربردی زبان انگلیسی با استفاده از محتواهای آموزشی متنوع و اختصاصی و با استفاده از بهترین متدهای آموزش زبان انگلیسی توسط سهیل سام ارائه می شود. یکی از مهم ترین نکات در آموزش زبان انگلیسی توانایی پیدا کردن زبان آموزان برای استفاده از آموخته ها برای برقراری ارتباط است. سهیل انگلیش در دوره آموزش کاربردی زبان انگلیسی به تمامی مهارت های زبان انگلیسی توجه کرده و بهترین آموزش ها را برای listening، vocabulary، grammar، pronunciation، reading و ... به صورت کاربردی ارائه می کند. شما با استفاده از دوره آموزش کاربردی زبان انگلیسی می توانید برای فعالیت های تحصیلی، شغلی، تجاری و حتی مهاجرت از مهارت های خود با اعتماد به نفس و به درستی در جهت ارتباط با افراد نیتیو استفاده کنید. سهیل انگلیش برای تمامی دوره های خود از جمله آموزش کاربردی زبان انگلیسی، دوره مجازی ویتامین مکالمه با سهیل سام، آموزش گرامر زبان انگلیسی، آموزش مجازی زبان انگلیسی و ... پشتیبانی مستقیم داشته و شما می توانید به صورت فعال به تبادل نظر و پرسش و پاسخ با استاد بپردازید. دوره آموزش کاربردی زبان انگلیسی به شما کمک می کند تا در کوتاهترین زمان شاهد پیشرفت چشمگپری در مهارت های خود باشید. برای شرکت در دوره آموزش کاربردی زبان انگلیسی به سایت سهیل انگلیش مراجعه کنید و یا تماس بگیرید.


آموزش کاربردی زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی با سهیل سام، آموزش زبان انگلیسی، سهیل انگلیش، سهیل سام، سهیل سماواتی، آموزش کاربردی زبان انگلیسی، دوره مجازی ویتامین مکالمه با سهیل سام، آموزش گرامر زبا

اصفهان / اصفهان / احمد آباد     زبان در استان اصفهان

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا