این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی خدمات پزشكی

لیزر بواسیر-لیزر هموروئید-درمان لیزر تهران-درمان هموروئید

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات پزشکی

هموروئید یکی از بیماری‌های است که مبتلا شدن به آن می‌تواند سختی‌های زیادی را به شما تحمیل کند. این بیماری می‌تواند دفع مدفوع را برای شما بسیار دردناک و گاهی ناممکن کند. در مقاله بواسیر چیست به خوبی توضیح دادیم که علائم و نشانه‌های این بیماری چیست. هموروئید‌های پیشرفته عموما تنها با مداخله پزشکی قابل درمان هستند و نمی‌شود آن‌ها را با درمان‌های خانگی بهبود بخشید به همین دلیل پیشنهاد می‌شود اگر قصد دارید بیماری بواسیر خود را درمان کنید حتما توضیحات داده شده در رابطه با [b]کلینیک تخصصی هموروئید[/b] موجود در این مقاله را مطالعه کنید.
با پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر استفاده کردن از لیزر برای درمان بواسیر یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای درمان سریع و بدون دردسر بواسیر خواهد بود. در ادامه این مقاله به بررسی اهمیت ویژگی‌های یک مرکز لیزر بواسیر و همچنین به این نکته خواهیم پرداخت که چرا یک بیمارستان تخصصی هموروئید در کشور وجود ندارد، با ما همراه باشید.

بیماری هموروئید
بیماری هموروئید یا بواسیر یکی از بیماری‌های ناحیه مقعد است که بیشتر خود را بعد از سنین جوانی به افراد نشان می‌دهد. وجود این بیماری می‌تواند دفع مدفوع را به طرز غیر قابل باوری برای بیمار سخت کند. این نوع از بیماری دارای درجه و انواع خاصی است که برای تشخیص نوع و درجه و همچنین روند درمانی آن نیاز است تا به پزشک متخصص حاضر در کلینیک تخصصی هموروئید مراجعه کنید.
[b]بیماری بواسیر[/b]در صورتی که در مراحل اولیه باشد تنها با رعایت کردن شیوه غذایی مناسب و همچنین استفاده از برخی توصیه‌های خانگی می‌تواند رفع شود، بیماری هموروئید در بیش از 80 درصد مواقع پس از تشخیص توسط پزشک می‌تواند با استفاده از دارو و یا پماد‌های درمانی بواسیر رفع شود.
مراجعه به پزشک در اوایل به وجود آمدن بیماری هموروئید بسیار لازم و ضروری است؛ چرا که همان طور که گفته شد با استفاده از برخی داروها و همچنین شیوه مناسب زندگی این بیماری را رفع کرد. در صورتی که نیاز به مشاوره و یا تشخیص بیماری توسط پزشک دارید می‌توانید با شماره‌های درج شده در وب سایت تماس حاصل نمایید.
شیوه‌های درمانی بیماری بواسیر
بیماری بواسیر به روش‌های مختلفی درمان می‌شود. یکی از ساده‌ترین درمان‌های این بیماری را می‌توان درمان خانگی بواسیر در نظر گرفت. اگر بیماری در مراحل پیشرفته باشد و پس از تشخیص پزشک عموما دو حالت برای درمان وجود خواهد داشت.
درمان بواسیر به وسیله شیوه جراحی سنتی

درمان بواسیر با لیزر
شیوه جراحی بواسیر به صورت سنتی می‌تواند مشکلات مختلفی را پس از عمل برای بیمار به وجود آورد به همین دلیل عمدتا پزشکان کلینیک‌های تخصصی بواسیر روش درمان [b]لیزر هموروئید؛ قطعی‌ترین شیوه درمانی بواسیر [/b]را پیشنهاد می‌دهند. نکته‌ای که باید در هنگام مراجعه به کلینیک تخصصی هموروئید توجه داشته باشید، به روز بودن دستگاه‌های درمان است.
دستگاه‌های لیزر جدید بواسیر از میزان دقت بالایی برخوردار هستند به همین دلیل هیچ گونه خطایی در هنگام درمان بواسیر به وجود نخواهد آمد در نوع قدیمی این دستگاه‌ها روند درمانی کمی با مشکل رو به رو می‌شد دلیل آن هم عدم میزان دقت بالای این دستگاه بوده است. این عدم دقت بالا در دستگاه‌های لیزر قدیمی گاهی باعث سوختگی اندکی در بافت‌های کنار زائده بواسیر می‌شده است.
معرفی مرکز لیزر بواسیر
مراکز مختلفی برای درمان بواسیر در حال حاضر در تهران وجود دارد، توجه داشتن به مواردی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت باعث خواهد شد که درمان مناسبی را در مرکز لیزر بواسیر داشته باشید.
پزشکان متخصص حراج
وجود پزشکان متخصص و کارآزموده در هر کلینیک تخصصی هموروئید یکی از اصلی‌ترین مواردی است که باید در هنگام مراجعه به کلینیک در نظر داشته باشید. تجربه پزشک می‌تواند نقش زیادی در موفقیت آمیز بودن عمل ایفا کند.
عموما پزشکان با تجربه، با بهره گیری از دانش روز و همچنین تجربه عمل‌های مختلف به خوبی می‌دانند که در هر مرحله از درمان باید چه اقدامی را انجام دهند. کلینیک تخصصی بواسیر بیتا با بهره گیری از پزشکان متخصص و کارآزموده آماده خدمت رسانی به همه هم وطن‌های عزیز است.
دستگاه‌های لیزر نسل جدید درمان بواسیر
وجود تجهیزات و دستگاه‌های لیزر نسل جدید دومین موردی است که باید در هنگام مراجعه به یک کلینیک تخصصی هموروئید باید به آن توجه داشته باشید.
ارائه خدمات قبل و بعد از عمل بواسیر
یکی از مواردی که می‌تواند در یک عمل موفق کمک شایانی به شما کند ارائه خدماتی است مانند مشاوره قبل از عمل جراحی و همچنین مراقبت‌های پس از عمل خواهد بود. هرچند که در کلینیک‌های تخصصی بواسیر با لیزر عموما بیمار پس از چند ساعت می‌تواند به منزل مراجعه کند و نیازی به بستری شدن در کلینیک یا بیمارستان وجود نخواهد داشت. اما همچنان وجود مراقبت‌های قبل از عمل ضروری است و همچنین باید بدانید که چه کارهایی باید پس از عمل جراحی بواسیر انجام دهید.


لیزر بواسیر بیتا کلینیک



دکتر پروانه منصوری متخصص جراح عمومی – زیبایی و پلاستیک
دارای ۱۸ سال سابقه درخشان در بابل و تهران با بیش از هزاران جراحی موفق

خدمات ما

لیزر همورئید
لابیاپلاستی
کیست مویی
لیفت سینه
ابدومینوپلاستی
راه‌های ارتباطی

۰۹۱۹۵۵۰۵۹۰۰
۰۹۰۳۳۳۳۰۲۳۱
۲۲۰۸۲۲۰۵
سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، پلاک ۷۸، ساختمان سعادت – طبقه چهارم – واحد ۳۰ شرقی​


لیزر همورئید ، لابیاپلاستی ، کیست مویی ، لیفت سینه ، ابدومینوپلاستی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا