این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی زیبایی و بهداشت

2
ماساژ حرفه ای تماس بگیرید

ماساژ حرفه ای

%0
  • تهران غرب
5
خدمات ماساژ در منزل تهران تماس بگیرید

خدمات ماساژ در منزل تهران

%0
  • تهران مرکز
5
ماساژ تهران وحومه توسط ماسور آقا تماس بگیرید

ماساژ تهران وحومه توسط ماسور آقا

%0
  • تهران مرکز
2
ماساژریلکسی فول تماس بگیرید

ماساژریلکسی فول

%5
  • تهران غرب
1
ماساژ شبانه روزی تماس بگیرید

ماساژ شبانه روزی

%0
  • تهران شمال
11
ماساژ فول شبانه روزی تماس بگیرید

ماساژ فول شبانه روزی

%0
  • تهران شمال
1
ماساژزوج درمانی اعزام ماسور(آقا،خانم)درهتل ها 500 تومان

کاشت مو در مشهد با فولیمو - بهترین تکنسین کاشت مو در مشهد - قیمت کاشت مو در مشهد

در استان خراسان مشهد, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

عموما آقایان به دلیل ریزش موی سر و همچنین ریش به دلایل وراثتی و… جزوه دسته افرادی هستند که به کلینک کاشت موی فولیمو مراجعه می‌کنند. روش‌های گوناگونی برای کاشت مو وجود دارد که وابسته به میزان ریزش مو، کلینیکی که برای پیوند مو به آن مراجعه کرده‌اید، روش مناسب برای کاشت مو به شما پیشنهاد می‌شود. هزینه کاشت مو در مشهد به پارامترهای گوناگونی وابسته است که از جمله اصلی‌ترین پارامترها می‌توان به کلینیک کاشت مو، روش کاشت مو و… اشاره کرد. اما کمترین قیمت برای کاشت مو را می‌توان یک میلیون تومان در نظر گرفت.

ریزش آندروژنیک موی مردان
مردان این امکان را دارند که دچار ریزش آندروژنیک موی سر شوند. در حال حاضر و با پیشرفت علم پزشکی این امکان وجود دارد که حتی ریزش آندروژنیک موی سر مردان کاشته شود. در صورتی که بانک مو سر فرد مناسب کاشت مو نباشد از موهای ریش یا موهای سینه برای پیوند مو استفاده می‌شود.

افراد دچار اسکار سر
اسکار سر همان بر جای ماندن زخم سر است که باعث طاسی در همان ناحیه می‌شود. یکی از مواردی که باعث می‌شود افراد کاشت مو را امتحان کنند باقی ماندن جای زخم و ریزش موی سر به دلیل زخم است. اگر این جای زخم بزرگ باشد جلوه بدی به سر شما خواهد داد. خوشبختانه با روش‌های مختلف در حال حاضر می‌توان جای اسکار سر را به صورت طبیعی با موهای طبیعی پر کرد. اگر در سانحه‌ای دچار اسکار سر شده‌اید و این اسکار اندازه بزرگی دارد پیشنهاد می‌کنیم حتما برای ترمیم و کاشت مو به کلینیک کاشت مو فولیمو مراجعه کنید.

افرادی که در سوانح آتش سوزی موی سر خود را از دست داده‌اند
یکی از دلایل از دست دادن موی سر، قرار گرفتن در محیطی است که دچار آتش سوزی شده است، آتش سوزی و گرمای زیاد می‌تواند باعث خرابی و آسیب دیدن پیاز مو شود و همین مورد باعث طاسی فرد شود. اگر موهای خود را در آتش سوزی از دست داده‌اید به راحتی می‌توانید با مراجعه به کلینیک کاشت مو فولیمو موهای پر پشت و طبیعی داشته باشید.

عدم نتیجه گیری از مزوتراپی
در حال حاضر افراد زیادی اقدام به مزوتراپی برای افزایش حجم مو، قوی شدن مو و به دست آوردن موهای تازه اقدام به مزوتراپی می‌کنند. افرادی که با روش‌هایی مانند مزوتراپی قصد داشته‌اند که موهای شاداب و پر پشتی داشته باشند اما به هر دلیلی نتوانسته‌اند به این خواسته دست یابند در حال حاضر می‌توانند با مراجعه به کلینک کاشت مو فولیمو اقدام به کاشت مو کنند. توجه داشته باشید که کاشت مو در این کلینیک به صورت کاملا طبیعی انجام می‌شود.

کاشت مو برای طاسی چه افرادی مناسب است؟
کاشت موی سر در حال حاضر هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها امکان پذیر است. خوشبختانه در حال حاضر و از سالیان گذشته با روش‌های مختلف امکان کاشت و پیوند مو از بخش‌های دیگر بدن به سر امکان پذیر شده است. همین موضوع باعث شده است که امکان کاشت و رشد طبیعی مو‌ها فراهم شود. در حالت کلی می‌توان گفت که کاشت مو برای افراد زیر مناسب خواهد بود.

تماس با ما
مراحل کاشت مو طبیعی
کلینیک تخصصی فولیمو متخصص کاشت مو به صورت طبیعی، سالیان درازی است که توانسته است با ارائه خدمات کامل در زمینه کاشت مو، اعتماد به نفس را به افراد زیادی برگرداند. ارائه عمل‌های متعدد کاشت مو، برخورداری از کادری مجرب و متخصص و همچنین استفاده از نوین‌ترین روش‌های کاشت مو باعث شده است که کلینیک تخصصی کاشت مو فولیمو به یکی از کلینیک‌های شناخته شده کاشت مو در مشهد تبدیل شود.

مراحل کاشت مو در کلینیک تخصصی فولیمو از موارد زیر تشکیل شده است.

تماس با ما
۱.درخواست فرم مشاوره کاشت مو و شرکت در جلسه مشاوره
اولین قدم برای عمل کاشت مو در مشهد، پر کردن فرم درخواست مشاوره کلینیک تخصصی فولیمو است. پس از پر کردن فرم، پزشک متخصص به صورت حضوری برای مشاوره زمانی را برایتان مشخص خواهد کرد که در آن جلسه در رابطه با علت ریزش و… سوالاتی مطرح می‌شود.

۳.تعیین وقت عمل پیوند مو
پس از بررسی‌های کامل و انجام آزمایش‌های متعدد نوبت به تعیین دقیق وقت عمل می‌رسد. کلینیک کاشت موی طبیعی فولیمو سعی‌ می‌کند نزدیک‌ترین و مناسب‌ترین زمان برای کاشت مو را به شما پیشنهاد دهد.

۵.کاشت گرافت‌های استخراج شده در مناطق بی‌مو
پس از برداشت گرافت‌های مورد نظر از محل مناسب، پزشک متخصص اقدام به کاشت گرافت‌ها در محل ریزش مو می‌کند. وابسته به میزان نواحی که نیاز به کاشت مو دارد، امکان دارد این عمل از یک ساعت تا چندین ساعت طول بکشد.

۲.معاینه مو و سر توسط پزشک متخصص کاشت مو
پس از مراجعه برای مشاوره، معاینه مو سر و دلیل ریزش مو سر مشخص می‌شود و روش مناسب وابسته به شرایط سر و میزان مو و همچنین بانک مو برای شما پیشنهاد می‌شود.

۴.برداشت گرافت‌های مو از محل اهدا
در این مرحله نیاز است که گرافت‌های مناسب برای کاشت مو از محل اهدا برداشته شود. وابسته به وضعیت سر فرد امکان دارد این گرافت‌ها از پشت سر، ریش یا موهای سینه برداشته شود.


راه‌های ارتباطی
شماره تماس: ۰۹۱۵.۵۵۵.۰۶۱۲
نشانی کلینیک: ایران، مشهد
همراه: ۰۹۱۵.۵۵۵.۰۶۱۲


، بهترین تکنسین کاشت مو در مشهد ، نظرات در مورد کاشت مو در مشهد ، ادرس کلینیک های کاشت مو در مشهد ، کلینیک کاشت مو مشهد سجاد ، فیلم کاشت مو در مشهد ، قیمت کاشت مو در مشهد ،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا