این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات پزشكی

کاشت مو قسطی -بهترین دکتر کاشت مو در مشهد- کاشت مو در مشهد با فولیمو

در استان خراسان مشهد, | آگهی های خدمات پزشکی

تعرفه کاشت مو در مشهد وابسته به محل کاشت مو، میزان ریزش مورد نظر، نوع روش کاشت مو می‌تواند متفاوت باشد. اما در حالت کلی نرخ کاشت مو در مشهد از ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان شروع می‌شود و وابسته به شرایط نام برده شده در بالا می‌تواند تا ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان هم ادامه داشته باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت کاشت مو در مشهد توسط کلینیک تخصصی کاشت مو فولیمو کافی است با شماره‌های درج شده در وب سایت تماس حاصل کنید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای کاشت مو
وابسته به آن که میزان ریزش مو در فرد به چه اندازه است و این که فولیکول‌های قابل انتقال و روش انتخابی برای کاشت مو می‌تواند متفاوت انتخاب شود، مدت زمان و تعداد جلسات کاشت مو برای هر فرد متغیر است. اما در حالت کلی می‌توان گفت که روند کاشت مو در مشهد در یک جلسه انجام می‌شود و وابسته به آن که میزان کاشت مو به چه اندازه است، مدت زمان این کاشت مو می‌تواند از یک ساعت تا چندین ساعت متفاوت باشد.

راه‌های ارتباطی
شماره تماس: ۰۹۱۵.۵۵۵.۰۶۱۲
نشانی کلینیک: ایران، مشهد
همراه: ۰۹۱۵.۵۵۵.۰۶۱۲


آیا امکان ریزش مو کاشته شده وجود دارد؟
موهایی که کاشته می‌شوند به دلیل آن که از قسمت‌های مختلف بدن مانند ریش، پشت سر و سینه برداشته می‌شوند فاقد گیرنده‌های هرمون تستوسترون هستند و به هیچ عنوان دچار ریزش نخواهند شد. موهای کاشته شده پس از انتقال به هیچ عنوان به دلیل آن که اصلی‌ترین عامل ریزش مو را ندارد دچار ریزش نخواهند شد. توجه داشته باشید که این موهای کاشته شده موهای طبیعی هستند و پس از مدتی روند رشد و کوتاه‌ کردن این موها مانند موهای طبیعی شما خواهد شد.

میزان تراکم موهای کاشته شده چقدر است؟
با این که موهای کاشته شده به صورت طبیعی امکان رشد دارند، اما از خاطر نبرید که میزان تراکم این موها به اندازه موهای خدادادی نخواهد بود و کمی کمتر از موهای طبیعی است. توجه داشته باشید انتخاب روش کاشت مو و همچنین میزان تخصص و تبحر پزشک و کلینیک می‌تواند در میزان تراکم بالاتر کمک کننده باشد.


مراحل رشد موهای کاشته شده به چه صورت است؟
اصولا ۲ هفته پس از کاشت مو، موهای پیوند زده شده دچار ریزش می‌شوند. این ریزش که به ریزش ابتدایی معروف است، امکان دارد تا ۲ ماه به طول بینجامد. پس از ۳ ماه بعد از شروع فرآیند کاشت مو، موهای کاشته شده به صورت پراکنده شروع به رشد می‌کنند و این رشد بین ۶ تا ۱۲ ماه کامل می‌شود و فرد می‌تواند پس از این مدت میزان تراکم نهایی موهای خود را شاهد باشد.


بهترین تکنسین کاشت مو در مشهد ، نظرات در مورد کاشت مو در مشهد ، ادرس کلینیک های کاشت مو در مشهد ، کلینیک کاشت مو مشهد سجاد ، فیلم کاشت مو در مشهد ، قیمت کاشت مو در مشهد ،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا