این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

لوازم گوناگون در همین محل

جدیدترین آگهی لوازم گوناگون

1
فروش انواع لیوان کاغذی تک جداره و دو جداره تماس بگیرید
فروش جویس و سالت مخصوص پاد و ویپ 280,000 تومان

فروش جویس و سالت مخصوص پاد و ویپ

%0
  • تهران غرب
فروش انواع کاغذ 0 تومان

فروش انواع کاغذ

%0
  • مشهد
آبسردکن 2 شیر با شیر پدالی تماس بگیرید

آبسردکن 2 شیر با شیر پدالی

%0
  • تهران مرکز
دیانا36 تیپ6 آلمان 17,000,000 تومان

دیانا36 تیپ6 آلمان

%0
  • گرگان
تشک بادی صندلی عقب خودرو تماس بگیرید

تشک بادی صندلی عقب خودرو

%0
  • اصفهان

چراغ استخر با بهترین طرح ها در رشت

در تهران حومه, بومهن | خرید و فروش لوازم گوناگون

انتخاب چراغ استخر در زمان ساخت و بازسازی استخر از اهمیت بالای برخوردار است و همواره یکی از دغدغه های صاحبان و سازندگان استخرها می باشد. چراغ های استخر بیشتر از اینکه جنبه زینتی برای استخر شما داشته باشند، برای ایمنی استفاده می شوند. چراکه چراغ استخر با روشن نمودن محوطه استخر از سقوط افراد به درون آب و آسیب دیدگی شناگران در زمان ورود به استخر در هنگام شب جلوگیری می کند.
چنانچه با در نظر گرفتن جانمایی صحیح استخر و مد نظر قرار دادن پارمترهایی همچون ابعاد استخر، جنس و رنگ بدنه استخر، بهینه شدن نور، به حداقل رساندن سایه به دنبال خرید چراغ استخر با کیفیت و با روشنایی مطلوب هستید می توانید به وب سایت فروشگاه آبیکو و شعب این فروشگاه از جمله شعبه لاهیجان، رشت، انزلی، آستارا و آستانه اشرفی مراجعه کرده و بهترین و مناسب ترین چراغ استخر و سایر تجهیزات استخر شامل نردبان استخر، پمپ تصفیه استخر، فیلتر شنی استخر، روکش استخر، لوله و اتصالات استخر و .... را با خیال آسوده و اطمینان از کیفیت آنها با بهترین و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. لازم به ذکر است کارشناسان فروشگاه آبیکو شما عزیزان را در خصوص محاسبه تعداد چراغ استخر مورد نیاز و جانمایی آنها در استخر راهنمایی می نمایند.


چراغ استخر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا