این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی توزیع کالا

تخریب ساختمان و گودبرداری در تهران 0 تومان

تخریب ساختمان و گودبرداری در تهران

%0
  • تهران حومه
شرکت زغال سوزان طلایی تماس بگیرید

شرکت زغال سوزان طلایی

%0
  • تهران شمال
شرکت زغال سوزان طلایی تماس بگیرید

شرکت زغال سوزان طلایی

%0
  • تهران شمال
بهترین فلزیاب ایران تماس بگیرید

بهترین فلزیاب ایران

%0
  • اسلامشهر
واکس زن کفش ام تی کو تماس بگیرید

واکس زن کفش ام تی کو

%0
  • اصفهان
پخش کننده انواع چسب کاشی تماس بگیرید

پخش کننده انواع چسب کاشی

%0
  • تهران مرکز
IRAN HPL مرجع اچ پی ال ایران تماس بگیرید

IRAN HPL مرجع اچ پی ال ایران

%0
  • تهران شمال

شرکت گرمسیری نخیل سبز آفتاب

در استان تهران تهران شمال, | آگهی های خدمات توزیع و پخش کالا

شرکت گرمسیری نخیل سبز آفتاب تابان فعالیت خود را در سال 1395 در شهرک صنعتی شمس آباد تهران با نام تجاری خرمای گل نیک آغاز نمود.
دیری نپایید که این مجموعه با دارا بودن سردخانه مجهز 400 تنی، دو سالن مجهز بسته بندی و سورتینگ خرما و همچنین تمامی ماشین آلات پیشرفته مورد نیاز جهت شستشو، استریلیزه، وکیوم و آفت زدایی انواع خرما، به یکی از کارآمدترین، تخصصی ترین و بزرگترین مجموعه های تولید، فرآوری و بسته بندی انواع محصولات خرما (شامل خمیر خرما، شیره خرما، شکر خرما، بیسکودیت، خرمای بدون هسته و غیره) در کشور و حتی خاور میانه تبدیل شد.
استفاده از متخصصان داخلی و همچنین استانداردها و تکنولوژی جهانی باعث شده است تا این مجموعه بتواند محصولاتی قابل رقابت از نظر کیفی با محصولات جهانی و همچنین محصولاتی جدید در بازار ایران شامل شکر خرما و بیسکودیت را با بالاترین کیفیت ممکن تولید نماید.
تمامی محصولات این مجموعه با توجه به نیاز مشتری و بازار در بسته بندی های فله و خرده فروشی، قابل ارایه به بازار داخل ایران و همچنین بازارهای صادراتی می باشند.


فروش شکر خرما ، خرید شکر خرما ، فروش شکر خرما بدون کلوخه ، تولیدکننده شکر خرما ، شکر خرما صادراتی ، کارخانه شکر خرما در تهران ، شکر خرمای شیرین ، شکر خرمای کبکاب ، شکر خرمای ارگانیک ، شکر خرمای صد در صد طبیعی



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا