این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش جک گیربکس درار تماس بگیرید

فروش جک گیربکس درار

%0
  • اصفهان نجف آباد

جدیدترین آگهی ابزار و یراق

خرید مهره در تهران 0 تومان

خرید مهره در تهران

%0
  • تهران مرکز
فروش چسب سنگ تماس بگیرید

فروش چسب سنگ

%0
  • تهران مرکز
پخش کننده عمده چسب های صنعتی وساختمانی تماس بگیرید
فروش چسب اکواریوم تماس بگیرید

فروش چسب اکواریوم

%0
  • تهران مرکز
فروش عمده چسب 123 تماس بگیرید

فروش عمده چسب 123

%0
  • تهران مرکز
سیم خاردار تماس بگیرید

سیم خاردار

%0
  • شهرری
تولیدلباس؛تولیددستکش ضدبرش (سواری) 180,000 تومان
خریدار پیچ و مهره استوک 0 تومان

خریدار پیچ و مهره استوک

%0
  • تهران غرب

مجموعه 9 عددی آچار یکسر رینگی آج دار از نمره 8 الی 19 با کیف برزنتی

در استان تهران تهران جنوب, | ابزار و یراق

از آچار یکسر رینگ برای باز و بسته کردن انواع پیچ‌ و مهره‌های 6 گوش و 12 گوش استفاده می‌شود. این آچار، یک سر تخت و یک سر رینگی دارد که هر دو سایزی یکسان دارند.

مجموعه 9 عددی آچار یکسر رینگی آج دار لیکوتا (LICOTA) مدل AWT-ESFK09 از سایز 8 الی 19 میلی‌متر و در یک کیف برزنتی آبی رنگ بسیار زیبا قرار گرفته است. کوتاه‌ترین آچار این مجموعه (نمره 8) 122 میلی‌متر طول دارد و بلندترین آنها (نمره 19) 230 میلی‌متر. ضخامت آچارهای مجموعه 9 عددی آچار یکسر رینگی آج دار لیکوتا (LICOTA) بین 5.3 تا 10.3 میلی‌متر است. سبک‌ترین آچار 26 گرم و سنگین‌ترین آچار یکسر رینگ، 165 گرم وزن دارد.

تمام آچارهای مجموعه 9 عددی لیکوتا از نوع آج‌دار هستند. این آج ها از لغزش آچار حتی در شرایط گیریسی و روغنی، جلوگیری می‌کنند و آچار را در دست شما محکم نگه می‌دارند. این آچارهادارای سری با تراش الماسه هستند. شماره‌ی آچارها برجستهاست و طوری بر ر حکاکی شده است که در شرایط تاریک (درون چال سرویس تعمیرگاه) که نوری وجود ندارد، دیده می‌شود. این خصوصیت مخصوص کارخانه‌ی لیکوتا (LICOTA) است.

مجموعه 9 عددی آچار یکسر رینگی لیکوتا از فولاد کروم – وانادیوم (Cr-V) ساخته شده‌ که جزو مستحکم‌ترین آلیاژهای جهان است و در برابر ضربه و گشتاور پیچشی بسیار مقاوم است. در نتیجه این آچارها به هیچ‌وجه تابیده و کج نمی‌شوند. همچنین مقاومت بی‌نظیر این آلیاژ در برابر سایش باعث شده است تا شکل دو سر (سر تخت و سر رینگی) این آچار عوض نشده و پس از سالها استفاده هم هرز نگردد. زاویه‌ی 15 درجه‌ای سر آچار با بدنه‌ی آن، استفاده از آچار یکسر رینگ لیکوتا را بسیار آسان می‌کند.

مجموعه 9 عددی آچار یکسر رینگی آج دار لیکوتا ساخت کشور تایوان (LICOTA) می‌باشد.


لیکوتا ، ابزار دستی ، آچار رینگ دار ، آچار ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا