این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

زیبایی و بهداشت در همین محل

جدیدترین آگهی زیبایی و بهداشت

2
ماساژریلکسی فول تماس بگیرید

ماساژریلکسی فول

%5
  • تهران غرب
1
ماساژ شبانه روزی تماس بگیرید

ماساژ شبانه روزی

%0
  • تهران شمال
11
ماساژ فول شبانه روزی تماس بگیرید

ماساژ فول شبانه روزی

%0
  • تهران شمال
1
ماساژزوج درمانی اعزام ماسور(آقا،خانم)درهتل ها 500 تومان
1
اعزام ماسور آقا در محل مشتری ویژه آقایان و بانوان تماس بگیرید
5
خدمات ماساژ در منزل تهران تماس بگیرید

خدمات ماساژ در منزل تهران

%0
  • تهران مرکز

اکستنشن موی طبیعی در گرگان و گنبد و علی آباد 09221101290

در گرگان, دماوند | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

قیمت و هزینه اکستنشن مو در گرگان
اکستنشن مو در آرایشگاه های زنانه در گرگان جهت ایجاد تراکم و بلندی طول موهای زنان و دختران جوان استفاده می گردد. موهای اضافه شده به موهای طبیعی فرد قابل تشخیص نبوده و فرد می تواند با خیال راحت آنها را جمع کند. در مرکز تخصصی تکین اکستنشن تخصصی مو با دستگاه حرفه ای انجام می پذیرد؛ بانوان محترم استان گلستان (گرگان - گنبد-بندر ترکمن- کردکوی - مینودشت - علی آباد - آق قلا - جلین - بندر گز و ...) میتوانند جهت دریافت خدمات مشاوره با شماره های 09221101290 و یا 01732524185 تماس حاصل فرمایند.

مرکز تخصصی اکستنشن مو
آرایشگاه حرفه ای تکین- شعبه گرگان
قیمت و هزینه اکستنشن مو
هزینه اکستنشن مو به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه نهایی انجام اکستنشن مو به فاکتورهای زیادی شامل نوع و کیفیت مو(طبیعی و مصنوعی)، مقدار مو (حجم مو) و طول مو(26 تا 90سانتیمتری) و روش جایگذاری اکستنشن مو(لیزری، رینگ، فنری و ...) وابسته است. همچنین عامل دیگری که باید به آن توجه کنید، مقدار زمانی است که صرف قراردادن اکستنشن مو بر روی سر شما شده است.



مقایسه قیمت موی طبیعی و موی مصنوعی
قیمت موی طبیعی به طبع بسیار بیشتر از موی مصنوعی است. قیمت اکستنشن طبیعی مو به نوع موی انتخابی بستگی دارد. گرانترین اکستنشن طبیعی مو از موهای کاملاً دست نخورده و سالم انسان تشکیل شده است. یعنی از هیچ ماده شیمیایی یا حالت دهنده ای در این مو استفاده نشده باشد. در صورت انتخاب بهترین اکستنشن مو ، از تمام هزینه پرداختی خود استفاده خواهید کرد. اگر به دنبال ظاهری طبیعی و زیبا و ماندگاری بالا هستید، انتخاب با کیفیت ترین اکستنشن مو که طبیعتاً هزینه بیشتری نیز دارد، بهترین گزینه خواهد بود.

موهای مصنوعی ارزان تر از موهای طبیعی هستند. یکی از ویژگی های اکستنشن های موی مصنوعی این است که مانند موی طبیعی تحت تأثیر رطوبت و باران تغییر شکل نمی دهند. البته در این نوع موها، امکان حالت دهی به مو و رنگ کردن مو نیز وجود ندارد. به صورتی که نمی توان آنها را فر، مجعد، صاف یا خشک کرد. از آنجایی که اکستنشن های موی مصنوعی ماندگاری کمتری نسبت به موهای طبیعی دارند، در بلند مدت ممکن است هزینه بیشتری را برای مصرف کننده رقم بزنند.


اکستنشن مو گرگان ، اکستنشن موی چتری گرگان ، اکشتنشن مو گرگان گنبد ساری، خرید مو گرگان ، فروش مو گرگان



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا