این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سینما و تلویزیون

هلی شات-تصویربرداری هوایی برای مصارف صنعتی (کارخانجات و شرکت ها)-هلی کم-هلی شات -ربات پرنده - فروش هلی کم

در استان قزوین قزوین, | سینما و تلویزیون

واحد تصویربرداری هوایی شرکت صنعتی هوابرد با تیم مجرب کاری و دارا بودن تجهیزات حرفه ای تصویربرداری هوایی شامل انواع ربات های پرنده آماده ارائه خدمات مورد نیاز در این حوزه می باشد.

تجهیزات و قابلیت های گروه صنعتی هوابرد در امور تصویربرداری هوایی:

۱. انواع ربات های پرنده ی عمودپرواز (بهینه شده برای انواع دوربین ها)
۲. قابلیت حمل انواع دوربین (دوربین های سری نکس سونی، دوربین های DSLR، دوربین های حرفه ای فیلم برداری هوایی و ...)

۳. قابلیت تصویربرداری هوایی در مناطق صعب العبور و غیرقابل دسترس

۴. قابلیت انجام پرواز ایمن و بدون مشکل

۵. قابلیت ارسال تصویر زنده و نمایش تصویر در حال ضبط بر روی مانیتور، عینک چشمی و ایستگاه زمینی

۶. نبود هیچگونه لرزش و یا ارتعاش در تصاویر گرفته شده و تضمین کیفیت قابل قبول تصاویر هوایی ضبط شده به دلیل به کاربردن دمپرهای لرزش گیر در قسمت نصب دوربین در زیر پرنده (در اصطلاح مانت دوربین) و همچنین استفاده از سنسورهای موازی کننده سطح دوربین با راستای افق

۷. مداومت پروازی بالا به دلیل استفاده از پک باتری های اضافه و انجام پروژه تصویربرداری هوایی در کوتاه ترین زمان ممکن

۸. تجربه ی بالای اپراتور هدایت کننده ی ربات پرنده به دلیل انجام بسیار زیاد پروژه های تصویربرداری هوایی در نقاط مختلف ایران

۹. استفاده از ۲ فرکانس مختلف جهت ارسال تصویر زنده هوایی به گیرنده زمینی (در صورتی که بنا به هر دلیلی یکی از فرکانس ها دچار نویز یا قطعی شود، تصویر ارسالی بلافاصله بر روی فرکانس دیگر سوئیچ شده و تصویر زنده بدون قطعی در اختیار کارگردان تلویزیونی است.

۱۰. استفاده از سیستم پیشرفته خلبان خودکار جهت انجام برخی از مانورهای پروازی (در این سیستم، اتوپایلوت هوشمند نصب شده بر روی پرنده به صورت خودکار و طبق برنامه ریزی صورت گرفته به تصویربرداری هوایی می پردازد. استفاده از خلبان خودکار در بالابردن کیفیت تصویربرداری هوایی نقش بسیار زیادی را دارد.

۱۱. قابلیت انجام خدمات تصویربرداری هوایی در میان جمعیت (معمولا به دلیل خطرات سقوط ربات پرنده، تصویربرداری هوایی در میان جمعیت توصیه نمی شود، اما با توجه به درخواست های برخی از کارگردانان تلویزیونی، با توجه به انجام برخی از تغییرات در سیستم کنترلی پرنده های هوابرد و بالابردن سطح هوشمندی و ایمنی آنها، این امکان توسط هوابرد انجام می گیرد.

۱۲. قابلیت پرواز ربات های پرنده هوابرد به صورت نقطه ای و قابل برنامه ریزی (هوابرد قادر است با توجه به نیاز کارفرما، پرواز های نقطه به نقطه را انجام دهد. به این معنی که قبل از پرواز ربات پرنده، نقاط پروازی در نرم افزار کنترلر ربات تعریف شود و ربات به صورت خودکار و هوشمند بدون دخالت اپراتور، نقاط مشخص شده را بر روی نقشه پیموده و تصاویر مورد نظر را ضبط و یا به گیرنده زمینی ارسال نماید)

تلفن های تماس شرکت: 33568970-028 الی 2
کارشناسان فروش: 09125826916
09214181058
09217191744

آدرس آشیانه و واحد ساخت: ایران - قزوین -میدان تهران قدیم-جاده شرکت نفت-مجتمع صنعتی شهید رجایی
شرکت صنعتی هوابرد فرانمای آسمان

وبسایت های شرکت: www.havabordgroup.com و www.havabordgroup.ir

آدرس الکترونیکی : Havabordgroup@gmail.com و info@havabrodgroup.com

اینجا کلیک کنید تا درباره هوابرد بیشتر بدانید.


فانتوم 2 ویژن ، فانتوم 2 با لرزشگیر ، dji iosd ، چرخش دوربین در فانتوم2 ، هلی کم ، هلیکم ، خرید ربات پرنده ، خرید فانتوم 2 ، اینسپایر 1 inspire 1 ، ربات پرنده تصویربردار ، ربات پرنده ، هلی شات ، هلی ک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا