این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

لوازم صنعتی در همین محل

گیج فشار دیافراگمی تماس بگیرید

گیج فشار دیافراگمی

%0
  • تهران مرکز

جدیدترین آگهی لوازم صنعتی

فروش وتعمیرات نمایشگر GAMMA 07 تماس بگیرید

فروش وتعمیرات نمایشگر GAMMA 07

%0
  • ساری
فروش ونصب انواع باسکول در استان گلستان تماس بگیرید
تعمیر وفروش نمایشگر TETA 10 تماس بگیرید

تعمیر وفروش نمایشگر TETA 10

%0
  • ساری
فروش اینورتر 0 تومان

فروش اینورتر

%0
  • تهران مرکز
تاپینگ بستنی تماس بگیرید

تاپینگ بستنی

%0
  • شیراز
رادیاتور آب لودر چانگلین اورجینال تماس بگیرید
سیستم ذوب برف-المنت هیتر آبرو 1,000,000 تومان
دستگاه وان اتوماتیک تمام استیل شستشو تماس بگیرید
1
لیمیت سویچ باکس ترک تماس بگیرید

لیمیت سویچ باکس ترک

%0
  • تهران مرکز

دریل پیچ گوشتی شارژی چکشی متابو لیتیوم 10.8 ولت مدل POWERMAXX SB

در تهران مرکز, مطهری | لوازم صنعتی

دریل شارژی متابو نیز مانند هر محصول دیگری دارای خصایل مثبت و منفی مختص به خود است که شما با توجه به نیازتان می توانید آن را انتخاب کنید. دریل پیچ گوشتی شارژی چکشی متابو لیتیوم 10.8 ولت مدل POWERMAXX SB دارای گیربکس دو سرعته و همچنین حالت چکشی است. این ابزار دارای سه نظام اتوماتیک ، دو عدد باتری 10.8 ، با حداکثر گشتاور 34 نیوتن متر ، 21000 ضربه در دقیقه و مته کاری استیل 10 میلی متری می باشد.
ویژگی های ظاهری دریل پیچ گوشتی شارژی متابو
ویژگی های ظاهری یک ابزار برای بسیاری از افراد حتی آن دسته از افرادی که بیش از ظاهر به عملکرد و کیفین ابزار اهمیت می دهند حائز اهمیت است. دریل پیچ گوشتی شارژی چکشی متابو لیتیوم 10.8 ولت مدل POWERMAXX SBجزو دسته دریل شارژی های با کیفیت و کاملا حرفه ای با عمر طولانی و عملکرد بهینه بوده و به همین دلیل طرفدارن نبستا زیادی نیز دارد. دریل چکشی بی سیم متابو با 1.12 کیلوگرم وزن جزو دسته دریل های سبک و جمع و جور به حساب می آید.
کار با فولاد و سنگ
همانطور که از نام این دریل شارژی واضح و مبرهن است دارای قابلیت چکشی می باشد به همین دلیل می توانید با کمک آن سوراخکاری های سنگین را هم انجام دهید. دریل پیچ گوشتی شارژی متابو مجهز به سیستم راست گرد و چپ گرد بوده و همین ویژگی سبب سهولت چندین برابر کار با این دریل می شود. نشانه گری که بر روی این ابزار تعبیه شده میزان وضعیت شارژ ابزار را در لحظه به شما نشان می دهد. از آنجایی که این دریل بی سیم و شارژی بوده می توان آن را به هر جایی برد و با آن کار انجام داد این ویژگی به خصوص برای افرادی که در محیط هایی کار می کنند که امکان دسترسی به برق در محیط کاریشان وجود ندارد حائز اهمیت و کاربردی است.
طراحی این مدل از دریل پیچ گوشتی شارژی متابو به گونه ای بوده است که دارای قلاب کمربند دستی با قابلیت نسب در راست یا چپ باشد تا فرد به راحتی بتواند کار کند.


دریل شارژی خرید دریل شارژی دریل شارژی متابو دریل پیچ گوشتی شارژی

تهران / تهران مرکز / مطهری     لوازم صنعتی در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا