این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

برقی و گازی در همین محل

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی

در مشهد, سناباد | خرید و فروش لوازم برفی و گازی

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار ‌می شود. این نمایشگاه به مدت 4 روز از تاریخ 17 آبان ماه الی 20 آبان ماه 1401 از ساعت 16 الی 21 با نهایت افتخار بدین وسیله بازرگانی سپهران از تمامی متخصصین حوزه برق دعوت به عمل می آورد و محصولات خود را به نمایش می گذارد منتظر قدوم پر مهرتان هستیم. تشریف فرمایی جنابعالی موجب امتنان این شرکت خواهد بود.
این رویداد سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند حوزه برق و الکترونیک برپا می‌شود و فرصت بسیار مناسبی را فراهم می‌آورد تا شرکت‌های فعال، دستاوردها و محصولات خود را به منظور بازدید دست اندرکاران و متخصصان این حوزه عرضه کنند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار، سمت و سوی فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را برای حضور هرچه بهتر و بیشتر در شرق کشور هدایت نمایند.
شرکت بازرگانی سپهران با برندهای سیم و کابل شهاب جم، سیم و کابل مشهد، سیم و کابل افلاک و... محصولات روشنایی پارسه شید، محصولات روشنایی افراتاب، محصولات روشنایی امید پدیده، محصولات روشنایی پارس شعاع توس، شاهچراغ و تجهیزات شبکه یوکی نت، تجهیزات شبکه اشنایدر، تجهیزات شبکه لگراند، تجهیزات شبکه بلدن و.... در این نمایشگاه حضور دارد.
برای تماس با ما میتوانید از طریق روش های زیر اقدام نمایید:
تماس با واحد بازرگانی سایت: 05137130000
تماس با واحد پشتیبانی سایت: 09396718656
پست الکترونیک: Info@taminelectric.com
آدرس سایت: https://taminelectric.com/
دفتر مرکزی: مشهد - خیابان سنایی- نبش سنایی 12- ساختمان گل نرگس (عج)- پلاک 121- طبقه اول


نمایشگاه، نمایشگاه صنعت برق، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی، تامین الکتریک، بازرگانی سپهران، کالای برق، برق ساختمان، پخش لوازم الکتریکی، نمایشگاه بین المللی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا