این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

ترمز رمپ پارگینگ و ترمز پله09127793956 تماس بگیرید

ترمز رمپ پارگینگ و ترمز پله09127793956

%0
  • تهران تهران غرب

سیستم حفاظتی در همین محل

جدیدترین آگهی سیستم حفاظتی

راهبند بازویی برقی تماس بگیرید

راهبند بازویی برقی

%0
  • اصفهان
فروش و نصب تخصوصی دوربین مداربسته و دزدگیر تماس بگیرید
دوربین مداربسته تماس بگیرید

دوربین مداربسته

%0
  • ساری
فروش جک پارکینگ اکسیژن 0 تومان

فروش جک پارکینگ اکسیژن

%0
  • تهران مرکز
درب برقی،کرکره برقی،دوربین وداربسته،جک تماس بگیرید
تعمیرات کرکره جک راهبند درب شیشه ای جک ریلی تماس بگیرید

فروش ترمز پله سمباده ای

در تهران مرکز, اسکندری | آگهی های خدمات سیستم حفاظتی

مشخصات برچسب ترمز پله سمباده ای :

پله‏ های بیرون ساختمان به دلیل صیقلی بودن کاملا لغزنده هستند که در بعضی موارد آن ها را شیاردار یا چکشی می کنند که در هر دو مورد به دلیل جمع شدن آب در این شیارها و یخ زدن، خود باعث لغزنده شدن می شوند. استفاده از ترمز پله این مشکل را حل می کند.ترمز پله سمباده ای همان طور که از اسم آن معلوم است مانند سمباده هستند و به صورت پشت چسبدار تولید می شوند که پس از کندن روکش آن به راحتی به لبه پله چسبانده می شوند. این ترمزها مخصوص فضاهای داخلی می باشند.

مشخصات فنی:

- جنس: سمباده و لاستیک

- محل مورد مصرف: فضاهای داخلی و بیرونی

- عرض: 5 سانتی متر

- طول رول: 25 متر

- قیمت بر اساس متر طول می باشد.

شرایط تحویل و نصب:

- سفارشات از طریق باربری و به صورت پس کرایه، ارسال خواهد شد.

نوار ترمز پله خود چسب

مقاومت در دمای 30- تا 80 درجه پایداری در برابر مواد شوینده و آب

در عرض های 5 سانت در طول 15 و 20 متر اجرا می شود.

ترمز پله ،نواری است که از لیز خوردن روی سطوح لغزندهمانند پله ها جلوگیری می کند.نوار ترمز پله(استوپ پله) نوعی از کفپوش های ضد لغزندگی(antislip) بر روی پله ها و رمپ ها محسوب می شود. نوار های ضد لیز خوردن به شکل زبر(سمباده مانند)است که به صورت خود چسب در سایز های مختلف ارایه می شود.مزیت Fix tape ها در اجرای آسان و سریع توسط مشتریان و قیمت پایین این محصول است. این نوع از استوپر ها به سادگی در لبه پله ها میچسبد و مانع از لغزندگی و سر خوردن افراد در پله ها ،رمپ،استخر،حمام می شوند.
سالانه بسیاری از حوادث دردناک به علت لغزندگی سطحی سلامتی افراد را به خطر می اندازد.
ترمز پله ها انواع مختلفی دارند :
۱-سُر گیر پله فیکس تیپ Fix Tpae :نوار سر گیر و یا لیز گیر پله ورمپ فیکس تیپ برای کاربری عمومی طراحی شده. ضخامت کم این نوار آنتی اسلیپ مانع از گیر کردن نوک کفش می شود. رنگ این محصول مشکی برای استفاده خارجی و یا رنگی برای داخل می باشد.
۲-ترمز پله شبنما(استوپ پله شب تاب) :این محصولات علاوه بر جلوگیری از لیز خوردن فرد،به هنگام قطع برق و تاریکی مطلق به صورت خودکار و بدون نیاز به برق و باتری روشن شده مانع از سقوط در پلکان می شود .
۳-ضد لغزنده فیکس استپ Fix Step: این محصول قدرتمند ترین ترمز پله موجود در دنیا است که توسط گروه اجرایی شرکت وبرای کاربری سنگین مانند مترو اجرا می شود.
۴-استوپ پله ورمپ پارکینگی Fix Tread:این دسته از ضد لغزنده ها برای تردد های خاص مانند رمپ پارکینگ که معمولا در زمستان لغزنده است و یا پله های استادیوم ها ورزشی استفاده می شود.فیکس تِرِد صفحه ای است که با برجستگی ها ی خاصی مانع از لیز خوردن لاستیک ماشین در رمپ پارکینگ ها می شود.
۵-نبشی های لب پله Fix Nose:سر پله ها در مدل ها مختلفی مانند لاستیک لب پله،نبشی آلومینیومی پله و…. دسته بندی می شوند.

کلمات کلیدی: ترمز پله، نوار استوپ پله، ضد لغزنده، ضد لیز خوردن، نبشی پله، محافظ پله

همانطور که اسم آنها معلوم است آنها مانند سمباده هستند و به صورت پشت چسبدار تولید میشوند که پس از کندن روکش آن به راحتی به لبه پله چسبانده می شوند.
این ترمزها مخصوص فضاهای داخلی می باشد.

محبوبترین انسان نزد همنوعانش آن انسانی است که در زمان مناسب همنوع خود را از خطری که در کمین اوست خبر دار کرده و از درد و رنج و هزینه های سرسام آور درمانی نجات دهد. این هدف کلینیک ایمنی سوراِکس است.لذا، با توجه به تعداد بسیار بالای افرادی که در هر روز در اثر لغزش دچار صدمات بعضا غیر قابل جبرانی می شوند این مجموعه از شما دعوت بعمل می آورد تا از محصولات زیر و دیگر محصولات ضد لغزش این مجموعه بهره کافی و وافی را جهت پیشگیری از مشکلات و مضرات سطوح لیز و لغزنده ببرید .
09125480830
02144059138


ترمزپله، سرگیرپله، نوارضد لغزش، ترمز پله، ترمز پله سمباده ای، آنتی استپ، قیمت ترمز پله

تهران / تهران مرکز / اسکندری     سیستم حفاظتی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا