این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

طراحی و اجرای برق خورشیدی تماس بگیرید

طراحی و اجرای برق خورشیدی

%0
  • بوشهر بوشهر
محاسبه و اجرای سیستم های برق خورشیدی 0 تومان

جدیدترین آگهی صوتی تصویری

سرور پیجینگ و اینترکام تماس بگیرید

سرور پیجینگ و اینترکام

%0
  • تهران مرکز
پخش کننده DVD تماس بگیرید

پخش کننده DVD

%0
  • اصفهان
NTSC ضبط و پخش DVD تماس بگیرید

NTSC ضبط و پخش DVD

%0
  • اصفهان
سیستم پیجینگ کارخانه تماس بگیرید

سیستم پیجینگ کارخانه

%0
  • تهران مرکز
ویدیوپرژکتور وسینمای خانگی تماس بگیرید

ویدیوپرژکتور وسینمای خانگی

%0
  • تهران غرب
سیستم صوتی اداری تماس بگیرید

سیستم صوتی اداری

%0
  • تهران مرکز

روشنایی معابر بزرگراه محوطه آزاد راه میدان اتوبان کوچه خیابان

در استان تهران اسلامشهر, | خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری

تجهیزات روشنایی معابر از چند جهت برای محیط‌های عبور و مرور تاثیر گذار هستند. طبیعتاً اولین ویژگی آنها روشنایی معابر و برطرف کردن نیازهای اولیه در این زمینه است. در کنار این مورد، تجهیزات روشنایی خیابان برای زیبایی و ایجاد یک محیط جذاب و دلنشین در محل تردد افراد بسیار مهم هستند. مهمترین ابزاری که در تجهیزات روشنایی برای معابر وجود دارد و می‌توانیم به آن اشاره کنیم، چراغ خیابانی یا لاک پشتی است.
این چراغ در تنوع زیادی تولید می‌شود و شما بر اساس شرایط محیطی که در آن قرار دارید می‌توانید بهترین آنها را انتخاب کنید. در کنار چراغ خیابانی ابزار دیگری مثل پروژکتور، پایه‌ چراغ خیابانی و براکت‌ها تاثیر گذار هستند. در این مطلب سعی می‌کنیم مهمترین ابزاری که شما در روشنایی خیابان باید از آنها استفاده کنید را مورد بررسی قرار دهیم.
تجهیزات روشنایی معابر در تهران
آشنایی با مهمترین تجهیزات روشنایی معابر؛ چراغ خیابانی
اصلی‌ترین و مهمترین تجهیزات روشنایی معابر، چراغ خیابانی است. مهمترین ویژگی چراغ خیابانی وجود بازتابنده مناسب در آن می‌باشد. طراحی رفلکتورها در این چراغ به گونه‌ای انجام شده که نور را به سمت پایین هدایت کرده و تا حد امکان به صورت یکنواخت روی سطح جاده پخش می‌کنند. استفاده از چراغ خیابانی مزایای زیادی برای روشنایی معابر دارد. مهمترین مزایای آن عبارتند از:
استفاده از این ابزار کمک می‌کند خیابان‌ها در طول شب فضای دلپذیرتری داشته باشند و عبور و مرور در آن‌ها برای مردم لذت بخش باشد.
وجود چراغ خیابانی برای معابر از لحاظ امنیتی هم مفید است. در واقع با توجه به روشنایی که از طریق این چراغ‌ها در خیابان و معابر به وجود می‌آید، امکان انجام کارهای غیر قانونی به شدت سخت می‌شود.
تحقیقات نشان داده است که استفاده از چراغ خیابانی میزان تصادفات را در هنگام شب تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی ‌که این چراغ‌ها دارند طول عمر بسیار زیاد آن‌ها است. این مزیت چراغ خیابانی از لحاظ اقتصادی اهمیت زیادی دارد. در واقع با استفاده از این لوازم روشنایی شما نیاز به این نخواهید داشت که مرتب به دنبال تعویض لامپ‌ها باشید.
البته در کنار تمام این مزایا ایراداتی مانند گران بودن، مصرف زیاد انرژی برق و سخت بودن شرایط نصب آنها از جمله معایب این چراغ‌ها محسوب می‌شود.
آیا استفاده از پروژکتور برای روشنایی معابر مفید است؟
یکی دیگر از بهترین تجهیزات روشنایی معابر، پروژکتور‌ها هستند. در حال حاضر بیشتر پروژکتورها از لامپ ال ای دی ساخته می‌شوند. این محصولات نیز دارای ویژگی‌هایی هستند که استفاده از آنها را برای محیط‌های باز مثل معابر مناسب نشان می‌دهد. مهم ترین ویژگی‌هایی که پروژکتور دارد عبارتند از:
یکی از بزرگترین ویژگی‌های پروژکتور بازدهی بالاتر آن در مقایسه با دیگر منابع نور می‌باشد. در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای پروژکتور‌ها ۹۰ درصد روشنایی بیشتر تولید می‌کنند. در واقع شما با استفاده از پروژکتور می‌توانید تا حد زیادی هزینه‌های خود را کاهش دهید و در عین حال معابر را روشن‌تر کنید.
یکی دیگر از مزایای استفاده از پروژکتور این است که سوختگی لحظه‌ای ندارد. برای روشنایی معابر این ویژگی اهمیت زیادی دارد. متاسفانه بسیاری از چراغ‌ها به دلیل طول عمر پایین که دارند به سرعت می‌سوزند و معابر را تاریک می‌کنند. البته پروژکتور‌ها به جای این ویژگی منفی با کاهش لومن روبرو هستند که سبب می‌شود نور خودشان را به صورت تدریجی از دست دهند.
قدرت نور پروژکتور کمک می‌کند تا فضاهای باز مثل معابر با استفاده از این منابع روشنایی به خوبی نور داشته باشند. نورپردازی نما در پروژکتورها به گونه‌ای است که هیچ گونه مشکلی در معابر به وجود نمی‌آورد.


پایه چراغ خیابانی، روشنایی معابر، روشنایی خیابان، روشنایی محوطه ، پایه چراغ ، پروژکتور بیلبوردی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا