این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

منبع کوئل دار تماس بگیرید

منبع کوئل دار

%0
  • البرز کرج

لوازم آشپزخانه در همین محل

جدیدترین آگهی لوازم آشپزخانه

فروش قطعات لوازم خانگی آمریکایی تماس بگیرید
نمایندگی بیمکث ارومیه 0 تومان

نمایندگی بیمکث ارومیه

%0
  • ارومیه
نمایندگی اخوان ارومیه 0 تومان

نمایندگی اخوان ارومیه

%0
  • ارومیه
بهترین سرخ کن بدون روغن تماس بگیرید

بهترین سرخ کن بدون روغن

%0
  • تهران جنوب
جاسیخی گالوانیزه ایده آل 0 تومان

جاسیخی گالوانیزه ایده آل

%0
  • چالوس
بهترین اسپرسوساز خانگی تماس بگیرید

بهترین اسپرسوساز خانگی

%0
  • تهران جنوب
انواع پودرلباسشویی و دستی معکوس تماس بگیرید
عسل فروشی سبلان با کیفیت و با قیمت مناسب 0 تومان
فروشگاه استیل و مسی کالا تماس بگیرید

فروشگاه استیل و مسی کالا

%20
  • یزد

قازن چدن خالص بدون روکش شیمیایی (چدن روسی پاتیل غازن قابلمه دیگ چدنی)

در تهران مرکز, اسکندری | لوازم آشپزخانه

درمان کم خونی با روش طب سنتی با استفاده از قازن چدن خالص بدون روکش شیمیایی (چدن روسی پاتیل غازن قابلمه دیگ چدنی)
.
از اونجایی که قرص آهن عنصر آهنه و برای بدن ضرر هم داره باید به روشی سنتی که طبیب معروف طب سنتی به آن اشاره کرده است برای درمان کمخونی توجه کنیم
بدن به یون آهن نیاز داره . شما وقتی توی ظروف چدنی آقای سنگی آشپزی می کنید . این ظروف از خودشون یون آهن آزاد میکنه و وارد غذا میشود و جذب بدن میشه و آهن طبیعی بدن رو تامین میکنه . بعد از 3 ماه استفاده دیگر اثری از مصرف قرص آهن نیست . با این روش خیلی ساده توانستیم به خیلی از مادرانی که کمخونی دارن کمک کنیم .
به امید جامعه ای سالم
.
در بازار داخلی یکی از پرفروش ترین مدل های این ظروف، قابلمه چدن روسی است. از ویژگی های ظاهری آن می توان به رنگ کاملاً مشکی، درب های سنگین و دسته هایی از جنس چدن و یکسره اشاره نمود. هر چند مدل هایی نیز به سبک این قابلمه ها با رنگبندی و طرح های مدرن تر ساخته شده اند که نمی توانند کیفیت مدل های اصل را داشته باشند.
به علت تنوع طرح، رنگ، جنس و کیفیت قابلمه های روسی به شما توصیه می کنیم مراکز معتبر یا نمایندگی های فروش برندهای تولیدی را برای خریدهای خود انتخاب کنید. خریداران عمده و شرکت های تولید کننده نیز جهت خرید ارزان یا معرفی کلیه محصولات خود می توانند از طریق این مرکز و نمایندگان فروش ما اقدام به عرضه انواع قابلمه و دیگر ظروف چدنی اصل جهت افزایش میزان فروش خود کنند.

این روزها دغدغه بسیاری از علاقه مندان به تغذیه سالم،تغییر ظروف پخت و پز می باشد.با رویکرد جدید و گسترده اقشار مختلف مردم به سنت آباء و اجدادی که نتیجه تدبیر حکمای بزرگ ایران زمین بوده است،امروزه می بینیم که بسیاری از مردم پای ظروف مسی و برنجی را به خانه ها باز کرده اند.با کمی دقت و تامل در میراث ارزشمند گذشتگان درمی یابیم که ظروف چدنی از جمله ظروف سالم برای پخت و پز برشمرده شده است.

متاسفانه ظروف چدنی مورد تایید به ندرت در کشورمان یافت می شد و همین امر سبب سوء استفاده سودجویان را فراهم آورده است.به طوری که در برخی شهرها ازجمله مشهد ظروف چدنی با مارک ظروف چدنی روسی در بازار عرضه می شود که در حقیقت همان آلومینیوم فشرده می باشد که به اسم چدن به مردم فروخته می شود که حاصل استفاده از آن کم خونی و سایر بیماری ها خواهد بود. باید متذکر شد که ظروف چدن مورد تایید، ظروفی به رنگ مشکی می باشد که نشانه صحت جنس آن سه امر است: اول این که آهن ربا به این ظروف می چسبد و دیگر این که اگر این ظرف ها با نیروی بسیار زیاد یا از ارتفاع خیلی خیلی بلند به زمین بیفتند، شکسته می شود. سه اینکه در برابر آب خوردگی زنگ میزند برای همین احتیاج به آب بندی دارد قبل از اولین استفاده. تا نسبت به آب مقاوم شود


غازن، غازن چدنی، قازن، قازن چدنی، قابلمه چدنی، قابلمه، دیگ چدنی

تهران / تهران مرکز / اسکندری     لوازم آشپزخانه در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا