این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تولیدرینگ و فلنج تماس بگیرید

تولیدرینگ و فلنج

%0
  • تهران تهران غرب
جرثقیل سقفی به قیمت مناسب تماس بگیرید

جرثقیل سقفی به قیمت مناسب

%0
  • تهران تهران شرق

لوازم صنعتی در همین محل

جدیدترین آگهی لوازم صنعتی

کانکس فست فود 0 تومان

کانکس فست فود

%0
  • تهران غرب
طراحی و سازنده انواع سایلنسر تماس بگیرید
لوازم و تجهیزات پمپ بنزین و جایگاه سوخت تماس بگیرید
تلمبه پمپ بنزین 0 تومان

تلمبه پمپ بنزین

%0
  • اصفهان
فروش ویژه دستگاه های خود پرداز NCR تماس بگیرید
فروش وینچ های بلغاری بالکانسکو تماس بگیرید
کارواش نانو بخار تماس بگیرید

کارواش نانو بخار

%10
  • تهران غرب
انگل ولو استیل ترک تماس بگیرید

انگل ولو استیل ترک

%0
  • تهران مرکز
شیربرقی ترک tork تماس بگیرید

شیربرقی ترک tork

%0
  • تهران مرکز

فلنج فیسر برند دستی و پنوماتیک از برند len matec بلژیک

در تهران شرق, تهرانپارس | لوازم صنعتی

متن اگهی
فلنج فیسر
دستگاه فلنج فیسر Flange Facer یک دستگاه بسیار کارآمد در صنعت می باشد. باتوجه به این که فلنج های مورد استفاده در صنایع مختلف، چه در مبدل های حرارتی و چه در صنایع انتقال سیال و یا هر بخش دیگری از صنعت، بر اثر خوردگی به مرور زمان دچار خرابی می شودکه خرابی حاصل بر روی فیس فلنج ها باعث می شود که آبندی بطور کامل انجام نشود و نشتی حاصل گردد.
یکی از عوامل مهم در از بین رفتن و آسیب دیدن شیارهای فلنج های Raised Face ، جت کردن سیال از محل گسکت، عمل دیگر خورنده بودن سیال و عمل بعدی جابجایی غیر اصولی شیرها و فلنج ها ( کشیدن آنها از محل فلنج در کف کارگاه در هنگام جابجایی ) می باشد.
همچنین یکی از مشکلات عمده در نصب شیرآلات و اجرای خطوط لوله، رفع نشتی در محل فلنج های خطوط لوله و شیرهای نصب شده در خطوط لوله می باشد.
دستگاه فلنج فیسر دستگاهی است که می تواند قسمت برآمده (Raised ) فلنج را احیا، تعمیر و اصلاح نماید.
این دستگاهها عمدتا به صورت هیدرولیک و یا پنوماتیک بوده و دارای قیمت بسیار بالا، اندازه بسیار بزرگ و کاربری سخت و دشوار می باشند.
اما شرکت LenMatec(sygma) بلژیک مبادرت به ساخت دستگاههای فلنج فیسر دستی در دو مدل و تا سایز 22 اینچ نموده است.
مدل اول با نام LMC mini facer قادر است فلنج های Raised Face را از سایز 1″ الی 10″ بر طبق استاندارد ASME B16.5 به دو صورت Smooth finish و Stock finish اصلاح و ترمیم نماید.
مدل دوم با نام LMC mini facer EVO قادر است فلنج ها از سایز 2″ الی 22″ را بر طبق استاندارد ASME B16.5 به دو صورت فوق ترمیم نماید.
از مزایای اصلی این فلنج فیسرها، سبکی، کاربری و اپراتوری بسیار ساده، وزن و حجم بسیار کم، قابلیت انتقال و جابجابب بسیار راحت، قابلیت نصب بر روی فلنج ها در محل نصب فلنج وبدون نیاز به تعمیر و نگهداری، و . . . می باشد.
این فلنج فیسرها در یک کیف قابل حمل قرارداشته و براحتی قابل انتقال می باشد.
امروزه مجموعه های زیادی در زمینه تولید و فروش فلنج فیسر فعالیت می کنند. با این وجود قیمت این دستگاه نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته است. قیمت فلنج فیسر بر اساس معیارهای زیادی تعیین می شود. شرکت آرمه یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات فلنج فیسر می باشد که به صورت تخصصی در زمینه های مختلف فعالیت می نماید. بر این اساس می توان به خدماتی مانند فروش فلنج فیسر اشاره نمود. شرکت آرمه تلاش کرده است تمام خدمات را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به هموطنان گرامی ارائه کند.


برای سفارش یا کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان فروش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
02177788004
09125795160


فلنج ، فلنج فیسر ، لنماتک ، فلنجفیسر ، اصلاح فلنج ، فلنج فیسر پنوماتیک ، فلنج فیسر برقی ، فلنج فیسر سبک ، فلنج فیسر rtj ، فلنج فیسر سری aff

تهران / تهران شرق / تهرانپارس     لوازم صنعتی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا