این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

صندلی اپن 0 تومان

صندلی اپن

%0
  • تهران تهران شمال

خرید و قیمت میز ناهار خوری 6 نفره مدل کلاسیک و جدید شارون در وودن مبل

در استان تهران اسلامشهر, | خرید و فروش اثاثیه منزل

میز ناهار خوری مدل شارون یک کار شرکتی و شیک است که تماما با چوب ساخته شده است. این مدل بسیار خاص بوده و در تمامی تعداد نفرات دلخواه قابل اجرا است. در طراحی ظاهری صندلی شارون انحنا هایی مشاهده می شود و این خود سبب زیبایی این سرویس نهار خوری شده است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقمند به دکوراسیون دنج و خاص هستید، این سبک کلاسیک و چوبی جز بهترین انتخاب ها برای شما می باشد. شما در فروشگاه وودن مبل هیچ محدودیتی در رنگ چوب و پارچه ندارید و همه به درخواست شما عزیزان است. مدل کلاسیک شارون همراه با ست مبلمان ست با خودش است و یک سرویس کامل به شمار می آید.

صندلی ناهارخوری شارون در دو ترکیب رنگ طوسی روشن و تیره بوده و نمای زیبایی به دیزاین خانه شما می دهد. این مدل خاص دارای ارتفاع استانداری بوده و راحتی شما را در زمان استفاده فراهم می کند.

این سرویس غذاخوری به صورت شش نفره بوده و این میز در ابعاد استاندارد 160 در 90 تولید شده است. این میز با ظرافت تولید شده و دکوراسیون کلاسیک و زیبایی به منزل شما می دهد. جنس بدنه و پایه های این محصول ترکیبی از چوب راش گرجستان و چوب روس است. برای داشتن صفحه ای با کیفیت از ام دی اف واناچای تایلند به کار گرفته شده است.
خرید آنلاین و اینترنتی امروزه از آسانترین روش ها برای خرید غیر حضوری است. به همین علت وودن مبل شرایطی را برای شما فراهم کرده است تا یتوانید تمامی خرید جهیزیه و منزل خود را از قبیل مبل راحتی ، مبل کلاسیک، مبل چستر ، مبل مدرن ، میز ناهار خوری چوبی ، میز ناهار خوری مدرن و فلزی ، میز جلو مبلی و عسلی چوبی ، میز جلو مبلی و عسلی فلزی ، سرویس خواب و تخت خواب ، انواع اکسسوری و.. را با کیفیت ترین متریال و مناسب ترین قیمت را از وب سایت فروشگاهی و هم حضوری از طریق بازدید از مجموعه بزرگ وودن ما خریداری کنید.
شما به راحتی از طریق ثبت سفارش آنلاین و حضوری در فروشگاه مبل وودن با کمترین زمان و با ضمانت نامه کتبی کالا می توانید اقدام به خرید کنید.


میز ناهار خوری کلاسیک ، میز ناهار خوری چوبی ، خرید ناهار خوری ، خرید ناهار خوری چوبی و کلاسیک ، خرید جهیزیه عروس ، خرید مبل جهیزیه عروس ، خرید مبل کلاسیک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا