این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

تعمیر رسیور سوخته در محل 09355818395 تماس بگیرید

تعمیر رسیور سوخته در محل 09355818395

%0
  • تهران تهران شمال
خدمات ماساژ ویژه زوج تماس بگیرید

خدمات ماساژ ویژه زوج

%0
  • تهران تهران غرب
اتوبارشهرک ولیعصرباربری شهرک ولیعصر اتوبارمعلم02166191684 تماس بگیرید
1
ماساژ شبانه روزی تماس بگیرید

ماساژ شبانه روزی

%0
  • تهران تهران شمال
تخریب ساختمان و گودبرداری در تهران 0 تومان

تخریب ساختمان و گودبرداری در تهران

%0
  • تهران تهران حومه
موی خام طبیعی۵۵ سانت تماس بگیرید

موی خام طبیعی۵۵ سانت

%100
  • لرستان خرم آباد

آگهی های مرتبط

تعمیر رسیور سوخته در محل 09355818395 تماس بگیرید

تعمیر رسیور سوخته در محل 09355818395

%0
  • تهران تهران شمال
خدمات ماساژ ویژه زوج تماس بگیرید

خدمات ماساژ ویژه زوج

%0
  • تهران تهران غرب
اتوبارشهرک ولیعصرباربری شهرک ولیعصر اتوبارمعلم02166191684 تماس بگیرید

جدیدترین آگهی زبان

آیا میخواهید یک روش واقعی برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی را امتحان کنید؟

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش زبان

در میان سیل محصولاتی که برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد به طور کاملا اتفاقی با effortless english آشنا شدم.

این محصول با تمامی محصولاتی که فکر می کنید واقعا شما را به هدف تان می رسانند فرق دارد. برای آشنایی کامل و درک واقعی بودن این روش کافیست فقط سه روز از آن استفاده کنید! برای همین درس یک، درس دو، راهنمای استفاده از دروس و هفت قاعده ای که این محصول بر اساس آن ساخته شده است را به طور جدا از هم و پارت بندی شده به دانلود گذاشتم که از منوی بالا یا دکمه قرمز سمت چپ سایت www.tootferangi.ir می توانید لینک های دانلود را دریافت کنید.

همین طور در صفحه اصلی سایت توت فرنگی چند تا ویدئو از چند نفر از نقاط مختلف دنیا که با کمک این محصول توانسته اند انگلیسی حرف بزنند و حرف مردم عادی امریکا را بفهمند وجود دارد.

effortless english باعث می شود شما انگلیسی را انگلیسی بفهمید و برای فهمیدن آن نیازی به ترجمه آن به زبان خودتان نباشد. فقط در این حالت است که سرعت مکالمه شما مثل انگلیسی زبان ها خواهد شد.

با کمک effortless english دیگر نیازی نیست گرامر یاد بگیرید. حتی اگر به صددرصد گرامر انگلیسی مسلط باشید باز هم تاثیری در مکالمه ندارد چون گرامر را باید با گوش دادن به انگلیسی واقعی، یاد بگیرید نه کتاب های آموزش گرامر. این محصول یک روش شگفت انگیز برای آموزش ناخودآگاه مکالمه دارد که نامش P.O.V است. این روش یعنی باز نویسی کلمه به کلمه ی یک داستان کوتاه در تمامی زمان های فعلی مثل انواع گذشته، حال و آینده

effortless english برنامه ی منظم و دروس اصولی برای گوش دادن دارد و این باعث می شود شما تا شش ماه بتوانید حرف بزنید! کاری که با سال ها آموزشگاه رفتن نتوانسته اید انجام دهید... چون اکثر آموزشگاه ها فراموش می کنند اصل اول آموزش زبان گوش دادن است.

effortless english به زبان مردم عادی ساخته شده و اصلا کتابی و رسمی مثل زبان گویندگان اخبار نیست، بنابراین شما وقتی وارد یک کشور انگلیسی زبان می شوید دیگران به طرز حرف زدن شما نمی خندند!

effortless english باعث می شود می شود معنای واژگان ملکه ذهن شما شود و هرگز از یادتان نرود چون با روش آموزش آهسته و عمیق ساخته شده است و به شما کمک می کند معنای واژگاه هرگز از یادتان نرود.

effortless english مثل بقیه ی سیستم های lisining مثل زبان نصرت نیست چون آن ها با روش گوش کنید و تکرار کنید ساخته شده اند ولی effortless english در هر درس خود زیر درس مهمی به نام mini stories دارد که با سیستم گوش کنید و به سوالات جواب دهید ساخته شده است. سوالات درباره چیزی است که به آن گوش داده اید پس سوال ها بسیار آسان هستند و وقتی می خواهید به آن ها جواب دهید ناخودآگاه انگلیسی فکر می کنید و جواب را انگلیسی می دهید و این باعث می شود که سرعت آموزش شما سه برابر بیشتر از سیستم های گوش کنید و تکرار کنید شود و سرعت مکالمه شما مانند انگلیسی زبان ها باشد.


شما باید انگلیسی واقعی را یاد بگیرید. اگر می خواهید حرف آن ها را بفهمید باید کتابی که می خوانند بخوانید، برنامه هایی که می بینند تماشا کنید... شما باید به انگلیسی واقعی گوش دهید و از کتاب ها، فیلم ها، برنامه های تلوزیونی، مقالات، روزنامه ها، مجلات و همه چیزهایی که آن ها در زندگی روزمره شان از آن ها استفاده می کنند، استفاده کنید. effortless english درست مثل انگلیسی واقعی است و شما می توانید با کمک آن طی شش ماه با افراد انگلیسی زبان به آسانی مکالمه کنید.

سال ها ست که با این متد اصولی، هزاران نفر توانسته اند موفق شوند انگلیسی را بدون فکر و جمله سازی حرف بزنند و بدون فکر و ترجمه بفهمند. به همین دلیل است که آقای A.J.Hoge ضمانت صد در صد برای محصولش قرار داده.

تصویر بالا عکس ضمانت نامه این محصول به همراه امضای آقای A.J.Hoge هست. آقای A.J.Hoge تو این تصویر به خریداران محصولش میگوید: اگر بعد از شش ماه هیچ پیشرفتی در خودتان حس نکردید کافیست به من بگویید تا دو برابر پولی که داده اید را به شما پس بدهم چون میدانم اگر هر روز از آن استفاده کنید بدون شک موفق می شوید. این کارو هیچ معلم و هیچ کتابی انجام نمیده ولی باز هم شما به اونا اعتماد می کنید. به این محصول که سازنده اش اینقدر از اون مطمئنه چطور؟؟

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا خرید اون به صفحه زیر بروید:
http://www.tootferangi.ir/index.php/effortless-english




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا