این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی مصالح ساختمانی

بلوک لیکا بلوک سنگین تماس بگیرید

بلوک لیکا بلوک سنگین

%0
  • شیراز
بلوک هبلکس چسب هبلکس تماس بگیرید

بلوک هبلکس چسب هبلکس

%0
  • شیراز
4
انواع عایق الاستومری _ لوله ای، رولی، شانه تخم مرغی تماس بگیرید
1
فوم پشم سنگ تماس بگیرید

فوم پشم سنگ

%0
  • تهران جنوب
3
انواع محصولات الیاف سرامیکی تماس بگیرید

انواع محصولات الیاف سرامیکی

%0
  • تهران جنوب
4
عایق تخته ای پلیورتان تماس بگیرید

عایق تخته ای پلیورتان

%0
  • تهران جنوب
1
تولید و پخش انواع بلوک سبک وسنگین ساختمانی تماس بگیرید

گروه اکسون اولین و بزرگترین مرکز فروش تخصصی لوله و اتصالات ساختمانی

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش مصالح ساختمانی

فروش انواع لوله و اتصالات ساختمانی

گروه بازگانی اکسون با بهره گیری بیش از 18 سال تجربه و فعالیت ارزنده در زمینه فروش و پخش لوله و اتصالات ساختمانی و دارا بودن نمایندگی از تولیدکنندگان برجسته داخلی ( آذین – ستاره گلپایگان – نیوپایپ – سوپرپایپ – پلیران – نیک بسپار - نیوفلکس – سینا لوله یزد) مجموعه ای از مطلوب ترین و با کیفیت ترین کالاها و اجناس را در زمینه لوله و اتصالات فراهم نموده و در انباری به وسعت 1700 مترمربع و با ذخیره مناسبی از کالا همواره آماده ارائه خدمت می باشد .

چرا ما انتخاب شما خواهیم بود ؟

ارتباط مستقیم با مشتریان به ما این اجازه را میدهد تا نیازهای آنها را بهتر و سریعتر شناسایی کرده و بر اساس این نیازها بهترین خدمات را ارائه نماییم

√ مناسب ترین قیمت ( ارائه بیشترین تخفیف )

یکی از فواید شناخته شده فروش مستقیم ، توانایی فروش محصولات با ارائه بیشترین تخفیف است شما با خرید از ما این امکان را خواهید داشت تا محصولات خود را با صرف کمترین هزینه تهیه نمایید .

√ ارسال رایگان (مخصوص فروشگاه )
شما می توانید پس از تایید سفارش ، محصولات درخواستی را بدون پرداخت هزینه حمل و به صورت رایگان دریافت نمایید .

√ پرداخت وجه پس از دریافت اجناس

ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا بعد از دریافت کامل محصولات و تایید شما از نظر مارک و تعداد درخواست شده ، وجه آن را بپردازید .

√ مرجوع اجناس اضافی ( مخصوص سازنده )

یکی از دغدغه های شما همیشه عودت اجناس مازاد بوده است . ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا پس از اتمام کار لوله و اتصالات مازاد را مرجوع کرده و مبلغ متعلقه را دریافت نمایید.

√ سامانه فروش اینترنتی

گروه اکسون مفتخر است به اطلاع برساند موفق به راه اندازی تنها سایت تخصصی لوله و اتصالات با امکان دریافت جدیدترین لیست قیمتها و کاتالوگ ها و صدور پیش فاکتور و خرید آنلاین WWW. EXOON GROUP.COM گردیده است .

تماس با ما :

بدون شک تعامل کارآمد با مشتریان جزو اهداف اصلی راهکار گروه اکسون محسوب می شود، در همین راستا ما آماده هستیم تا ازطرق مختلف به منظور سهولت شما ، این ارتباط را با شما برقرار نماییم .
شما می توانید هر روز از ساعت 8 الی 19 از دو روش زیر با ما تماس بگیرید :

1- گفتگوی آنلاین : کارشناسان فروش آماده هستند تا به تمامی سوالات شما به صورت آنلاین و بطور جامع و کامل پاسخ دهند برای این نوع ارتباط کافی است وارد سایت اکسون به آدرس www. EXOON GROUP .COM شده و تنها بر روی آیکون آیا سوالی دارید ؟ در گوشه سمت راست صفحه خود کلیک کنید .

2- تلفن فروش : 77123401-77120353-77123409-77120352


اکسون ، شرکت اکسون ، پخش اکسون ، توزیع اکسون ، فروش اکسون ، خرید اکسون ، گروه اکسون ، exoon ، شرکت exoon ، پخش exoon ، exoon group ، group exoon ، لوله آذین ، لوله نیوپایپ ، لوله سوپرپایپ ، لوله سینا لوله یزد ، پوش ف


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا