این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کتاب گردشگری خدمات مسافرتی

کتاب گردشگری - نرم افزار اندروید ita30.com

در استان تهران تهران مرکز, | خدمات مسافرتی


اگر قصد سفر دارید و دنبال مناسب ترین تورها برای سفر می گردید و نمی دانید به کجا مراجعه کنید ، بهترین گزینه برای شما نرم افزار ITA30 می باشد.
این نرم افزار شامل اطلاعات مفیدی از قبیل تورهای لحظه آخری و انواع تورهای داخلی و خارجی ، اطلاعات پروازهای فرودگاه های امام خمینی ، مطالب جالب و دیدنی گردشگری ، اطلاعات آب وهوای کشورها و جستجوی آژانس های مسافرتی نزدیک محل سکونت شماست .
وب سایت ita30.com یکی از پر بازدیدترین وب سایت های گردشگری می باشد و تنها سایت اطلاع رسانی گردشگری میباشد که در کتاب جامع آژانس های مسافرتی انجمن صنفی گردشگری معرفی شده است و به همین جهت از درجه اعتبار بالایی برخوردار است.
از مزیت های که این نرم افزار برای آژانس های مسافرتی دارد می توان به این اشاره کرد که آژانس ها متوانند اطلاعات آژانس خود را شخصاً بروز رسانی نمایند و تورهای مسافرتی خود را به صورت رایگان ثبت نمایند که از این طریق سایت برای بیش از 2 میلیون کاربر عمومی و 4000 آژانس مسافرتی از طریق ایمیل و پیامک ارسال می شود.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید : 02188543087
برای دانلود نرم افزار به اینجا مراجعه کنید : http://www.ita30.com/AndroidApp.aspx?src=64


نرم افزار اندروید ، سفر ، مسافرت ، اپلیکیشن ، اطلاعات آژانسهای مسافرتی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا