این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

Eplan P8 پروژه های دانشگاهی

Eplan P8 - انجام پروژه های نرم افزاری رشته برق

در استان تهران تهران مرکز, | پروژه های دانشگاهی

1- نرم افزار ETAP

نرم افزار ایتپ etap قدرتمند ترین نرم افزار برق قدرت برای شبیه سازی سیستمهای قدرت و آنالیزهای اتصال کوتاه ، افت ولتاژ رله ستینگ و ..... می باشد. برخی آن را با نرم افزار ETABS که برای رشته سازه است اشتباه می گیرند

2-نرم افزار Cyme

بر خلاف ETAP که کلیه بخشها را در خود انجام می دهد از چند نرم افزار مجزا تشکیل شده است و بعد از ETAP دومین نرم افزار پرکاربرد مهندسی برق ست:

نرم افزار امکان طراحی زمین پستها، نیروگاهها CYME GRD
نرم افزار محاسبه ظرفیت و مشخصات کابلها CYME CAP
نرم افزار رله ستینگ و هماهنگی حفاظتی CYME TCC
نرم افزار بهینه سازی و بهره برداری و بهینه سازی سیستم توزیع CYME DIST
نرم افزار محاسباتی پخش بار، اتصال کوتاه, پایداری گذرا، مطالعات هارمونیکی وراه اندازی موتور PSAF

3- نرم افزار Digsilent دیگسایلنت

نرم افزار DIgSILENT power factory یکی از نرم افزارهای قدرتمند و یک ابزار مهندسی کامپیوتری برای تجزیه و تحلیل سیستم های قدرت الکتریکی صنعتی، تجاری و برق منطقه ای می باشد. نام اختصاری این نرم افزار از مجموعه کلمات DIgital SImulation and Electrical NeTwork گرفته شده است.این نرم افزار در ایران بیشتر جنبه دانشگاهی دارد.



4- نرم افزار EPLAN

این نرم افزار یک نرم افزار نقشه کشی است و بیشتر نقشه تابلوهای برقی و شماتیک با آن کشیده می شود. در واقع ePLAN P8 یک نرم افزار قدرتمند و باهوش برای طراحی نقشه های شماتیک برقی و تهیه دیگر مستندات لازم جهت اجرای یک پروژه است.

5- نرم افزار NEPLAN

NEPLAN برنامه ای است بسیار خوش ساخت که دارای رابط گرافیکی بسیار عالی برای ارتباط راحت بین کاربران و نرم افزار می باشد (User Friendly) ، منوها بسیار ساده و تحلیل شبکه های بزرگ بسیار لذت بخش است. این برنامه بگونه ای ساخته شده که به اکثر نیازهای تحلیلی و محاسباتی سیستم های برق قدرت از قبیل محاسبات پخش بار ، اتصال کوتاه ، پایداری ، حفاظت و ... پاسخ می دهد.

6- نرم افزار اتوکد الکتریکال Autocad electrical

از سری محصولات کمپانی Autodesk است که از آن جهت طراحی ، مدل سازی و ساخت مدارهای پیچیده صنعتی و الکترونیکی استفاده می نمایند . برخی از ویژگی های نرم افزار اتوکد الکتریکال بدین شرح است :

قابلیت ترسیم مدارها به صورت سه بعدی
شبیه سازی و رفع ایرادات مدار
قابلیت نوشتن توضیحات در کنار مدار

7- نرم افزار PLS CADD

در حال حاضر و در حوزه طراحی خطوط فشار قوی انتقال نرم افزار PLS-CADD قدرتمندترین و جامعترین نرم افزار طراحی در حوزه مذکور می باشد. این نرم افزار محصول شرکت Power Line System است که در زمینه طراحی و تهیه نرم افزارهای تخصصی در زمینه طراحی خطوط انتقال نیروی برق فعالیت دارد.

8- نرم افزار PSCAD

این نرم افزار، قادر به شبیه سازی نرم حالت پایدار،گذرا و دینامیکی سیستمهای قدرت (ولتاژ بالا و نه صنعتی) می باشد و بیشتر جنبه تحقیقاتی دانشگاهی دارد. با توجه به سادگی ارتباط کاربر با این نرم افزار و توانایی های بالای آن در شبیه سازی سازی رفتار سیستمهای قدرت، از این نرم افزار در شبیه سازی های سیستمهای قدرت به وفور استفاده می شود.

9-نرم افزار دیالوکس Dialux

نرم افزار دیالوکس یکی از بهترین نرم افزار های مهندسی روشنایی بوده و جهت شبیه سازی و محاسبات روشنایی خیابان ها، معابر عمومی، ساختمان ها و تونل ها ، محوطه ها و . . . استفاده می گردد. همچنین قابلیت وارد کردن یک نقشه دو بعدی به داخل نرم افزار Dialux هم وجود دارد که در این حالت می توان طرح های مختلف روشنایی را بر حسب تجهیزات داخل ساختمان یا مکانهای دیگر قرار داد.

نرم افزار DIALUX بهترین نرم افزار جهت نورپردازی های داخلی و خارجی ساختمان است که یکی از احتیاجات رشته برق می باشد . زیرا بر اساس آن غیر از نورپردازی، تعداد لامپ ها و وات مورد نیاز را به راحتی می توان محاسبه کرد. همچنین با این روش می توان به مشتری قبل از اتمام طرح نورپردازی محیط را نشان داد. در حال حاضر هیچ نرم افزاری مانند DIALUX در زمینه نور پردازی قدرتمند نیست .

10- نرم افزار روشنایی calculux

این نرم افزار برای طراحی روشنایی استفاده می گردد.

نرم افزار هوشمند CALCULUX محصول شرکت Philips علاوه بر سادگی، کاملاً با استانداردهای جهانی از جمله استاندارد ملی روشنایی معابر ایران منطبق بوده و حتی قادر به پیشنهاد بهترین و بهینه ترین ارتفاع نصب، فاصله نصب و زاویه نصب برای هر چراغ و برای انواع معابر و خیابان ها می باشد به گونه ای که به راحتی می توان از نظر اقتصادی و فنی و زیبا شناختی در میان طرح های گوناگون محاسبه شده، مناسب ترین و بهینه ترین طرح را انتخاب نمود.


پروژه برق ، پروژه الکترونیک ، پروژه رشته برق ، نرم افزار برق ، رشته الکتروتکنیک ، نرم افزار etap ، نرم افزار cyme ، شبیه سازی سیستمهای قدرت ، آنالیزهای اتصال کوتاه ، افت ولتاژ رله ستینگ ، طراحی زمین پ


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا