این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

اتوماسیون صنعتی در همین محل

ترازو دقت بالا اتوماسیون صنعتی

ترازو دقت بالا - ترازو 50 کیلویی محک

در تهران مرکز, فردیس | اتوماسیون صنعتی

ترازو 50 کیلویی محک

ترازو 50 کیلویی ،ترازو دیجیتالی ،ترازوفروشگاهی ،ترازو ساده،ترازو، ترازو دیجیتالی ،ترازو دیجیتال، محک،ترازومحک، خرید ترازو،قیمت ترازو، ترازوپند،قیمت ترازو،ترازو صنعتی،ترازو میوه فروشی،خرید اینترنتی ترازو


ترازو 50 کیلویی محک

ترازو 50 کیلویی محک مدل 11000

ترازو محک 50 کیلویی مدل11000 جزوان دسته از ترازو هایی می باشد که به عنوان ترازوی ساده بدون پرینتر در بازار کشورمطرح می باشد. یکی از دلایل پرطرفداربودن این نوع ترازوی دیجیتال این است که کارکرد با ان برای افراد بسیار راحت است .ترازوی محک 50 کیلویی مدل 11000 جزو دسته اول تولیدات محک (توزین توان سنجش) می باشد که با نام ترازو دیجیتال محک 50 کیلویی شناخته شده است .

ترازوی دیجیتال محک دارای 35حافظه مستقیم کالا برای کالاهایی که با ترازوی دیجیتالی محک توزین می گردند می باشدهمچنین این ترازو دیجیتال قابلیت راه اندازی2مشتری به طور همزمان را داراست . ترازو فروشگاهی محک امکان گزارش گیری از فروش روزانه کالاهایی که با ترازو دیجیتال فروشگاهی توزین شده را همراه با وزن به کیلو و قیمت به کل دارد.

این نوع از ترازوی دیجیتالی محک درچند نوع ونمونه رنگ می باشد که با توجه به سلیقه مشتریان رنگ مورد نظر برای ترازو دیجیتال محک انتخاب می گردد. ظرفیت ترازو ذکر شده 50 کیلویی می باشد . ترازوی فروشگاهی فوق قابلیت کار با باطری در مواقع اضطراری را دارد واین ترازو دارای 25ماه گارانتی رسمی محک ((توزین توان سنجش ))است.

دقت ترازو محک مدل 11000با توجه به نیاز مشتری قابل تغییربین 2 و5 و10 گرم می باشد ترازوی محک دارای کاوری به جهت جلوگیری از نفوذ گرد وغبار وتابش مستقیم نور خورشد به ترازو می باشد که از سطح وبدنه ترازو دیجیتال محافظت می کند. ترازو دیجیتالی محک قابلیت ارتباط با کامپیوتر از طریق کابل ارتباطی با پورت 232 PS می باشد .

ترازوی دیجیتال محک دارای نمایشگری با نور و وضوح کامل وشفافیت خودامکان دیدراحت را به مشتری برای کالایی که روی ترازو قرار داده را امکان پذیر می نماید.
ترازو دیجیتالی محک دارای 3نمایشگر وزن ،قیمت، قیمت کل می باشد .

این ترازو فروشگاهی دارای کیبرد لمسی برای سهولت استفاده کاربران و همچنین ترازوی فروشگاهی محک قابلیت ارتباط با پرینتر محک را داراست که در هنگام توزین کالا با ترازو در پایان خرید مشتری با زدن کلید چاپ ،فاکتورخرید کالای توزین شده توسط ترازو از طریق پرینتر محک چاپ می گردد. ترازو دیجیتال فروشگاهی محک دردو نوع مدل 35 کیلویی محک و 50 کیلویی محک می باشد.

ترازوی ساده امکان تولید و چاپ فاکتور فروش در ترازوی دیجیتال امروزه یکی از ویژگی های مهم در فروشگاه ها می باشد ، در صورتی که شرایط کار و یا فروشگاه نیاز به صدور فاکتور ندارد از این مدل که قابلیت چاپ فاکتور را ندارد استفاده می گردد .
ترازوی پرینتر دار در مدل های متنوعی تولید و عرضه می گردد ، این ترازو نیز کاملا دیجیتال بوده و از برق و باتری تغذیه می نماید ، در این گروه ها ترازو ها ، نیز قابلیت اتصال به چاپگر جانبی نیز وجود دارد .

این دستگاه توسط کابل به ترازو اتصال می یابد و اموری که توسط ترازو انجام می گردد ، از طریق چاپگر به مشتری و فروشنده گزارش می گردد


* دقت فوق العاده در توزین و سرعت بالا در پایدار شدن وزن
* دارای 175 حافظه جهت ثبت قیمت
* امکان سرویس دهی همزمان به دو مشتری
* امکان ثبت و نگهداری اقلام فروخته شده در حافظه فروش
* امکان مشاهده و تصحیح جزء به جزء اقلام فروخته شده در حساب فروش و حساب مشتری در صورت اتصال ترازو به پرینتر
* امکان اتصال به چاپگر و چاپ فاکتور فروش
* گزارش حساب مشتری به همراه نام کالا ، نام فروشگاه ، تاریخ و ساعت فروش در صورت اتصال به چاپگر
* امکان محاسبه قیمت اقلام غیر وزنی در حافظه فروش و مشتری در صورت اتصال به چاپگر
* دارای قطعه شمار ( امکان شمارش کالاهای با وزن یکسان )
* قابلیت انتخاب دقت توزین
* دارای آلارم هشدار دهنده برای وزن بیش از حد مجاز
* دارای صفر کننده خودکار
* دارای ساعت و تقویم در صفحه نمایشگر ترازو
* امکان اتصال به کامپیوتر
* امکان شبکه شدن چندین ترازو دیجیتالی اتصال به کامپیوتر مرکزی به صورت بی سیم و یا بوسیله کابل
* استفاده از led red در نمایشگر جهت سهولت مشاهده در شب و محیطهای کم نور
* دارای باطری قابل شارژ داخلی
* بدنه یکپارچه از مواد ABS با استحکام بالا و پایداری رنگ در مقابل نور خورشید
* دارای یک سینی استیل چهار لبه و یک سینی پلاستیکی تخت جهت مصارف گوناگون
* دارای تنوع رنگ برای سلیقه های مختلف


نوع دستگاه : ترازوی محک فروشگاهی مدل MDS 11000
کمینه ظرفیت : 10 گرم
بیشینه ظرفیت : 50 کیلو گرم
حساسیت ترازو : 2 گرم
ابعاد ترازو : 42 × 42 × 55 سانتیمتر
ابعاد سینی : 38 × 24 سانتیمتر
ارقام نمایشگر : وزن 5 رقم ، قیمت واحد 5 رقم ، قیمت کل 5 رقم
نوع نمایشگر : LED RED 7 SEGMENT
تغذیه : برق و باطری
کارکرد در دمای : 20C~40C
حداکثر توان مصرفی : 35W
مشخصات چاپگر : سرعت 7 خط بر ثانیه ، پهنای کاغذ 48 کارکتر
سیگنال خروجی رله : پالس مربعی به پهنای 0.5 ، ولتاژ 67 ، جریان حداکثر 1A
فیش پرینتر : قابلیت ارتقاء دارد
نوع دستگاه : ترازوی ساده رومیزی
وزن پک کامل ترازو با کارتون : 10 کیلو گرم


ترازوی دیجیتالی محک مدل 11000 به دلیل داشتن دقت فوق العاده در توزین و نیز قابلیت قطعه شمار داخلی در 6 سال اخیر در گروه بهترین ترازوی ساده رومیزی موجود بازار بوده است ، ترازو محک که به ترازوی محک ساده نیز معروف است ، با به بازار آمدن ترازوی پرینتردار محک 15000 و ترازو پرینت دار محک 14000 به دلیل نداشتن پرینتر داخلی از بازار رقابت خارج گردید ، این ترازو قابلیت اتصال به چاپگر جانبی را دارد اما چاپگر جانبی کیفیت چاپگر داخلی را ندارد .
ترازوی دیجیتال محک در سال های اخیر در میان ترازوهای دیجیتال ، بهترین ترازو با کیفیت قوق العاده شناخته شده است که این مهم مایه ی افتخار شرکت محک می باشد .


ترازو فروشگاهی محک 35 کیلویی مدل 11000
عبارات مرتبط با این محصول :
ترازو ، ترازو دیجیتال، ترازو فروشگاهی، ترازو محک .
توضیح مختصر : موارد استفاده از این محصول :
ترازو فروشگاهی محک دارای کیفیت بالا می باشد که سالیان دراز در حال تولید است ، ظاهر شکیل و دقت بالا از مشخصات ویژه ی ترازو دیجیتال محک می باشد که در فروشگاه هایی که نیاز به تولید فاکتور نیستند مورد استفاده قرار می گیرد ، گارانتی دستگاه 24 ماه می باشد .


ترازو محک 50 کیلویی مدل ، ترازو محک 50 کیلویی ، ترازو محک 50 کیلویی 15000 ، ترازوی محک 50 کیلویی مدل 15000 ، ، ترازو 50 کیلویی ، ترازو دیجیتال 50 کیلویی ، ترازوی دیجیتال 50 کیلویی ، ترازوی دیجی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا