این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جوراب بافی پوشاک

12
صفحه 1 از 2    

جوراب بافی - بازرگانی شریعت

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش پوشاک

بازرگانی شریعت (شرکت تولیدی پاناز) فعالیت رسمی خود را از سال 1378 در زمینه تولید جوراب آغاز نموده و تا به امروز توانسته در بازار ایران سهم درخور و بسزایی را کسب کند. جوراب پاناز در طول این 14 سال با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، فکر و استعداد ایرانی، کارکنانی متعهد توانسته فراز و نشیب های فراوانی که با آن روبرو بوده را به مدد الهی پشت سر گذاشته و به حرکت خود در مسیر اشتغالزایی و خوکفایی ایرانی همگام با استانداردهای جهانی ادامه دهد. البته در طی این مسیر همیشه از حمایتهای بی دریغ شما هموطنان گرامی برخوردار بوده که با خرید کالای ایرانی یاری رسان تولید کننده داخلی بوده اید.
بازرگانی شریعت همراه با تولید جوراب در زمینه واردات ماشین آلات جوراب بافی به صورت جدی و حرفه ای فعالیت داشته و مفتخر است که در طول این 14 سال توانسته در حوزه واردات نیز جایگاه معتبری کسب کند.

محصولات
تولیدی پوشاک پاناز محصولات خود را با توجه به درخواستهای رنگارنگ و متنوع انسان امروز هماهنگ کرده و تولیداتش را به شرح ذیل به بازار عرضه میکند:
جوراب مردانه فری سایز اعلا / پنبه / اسپرت
جوراب سایز 0-7 فری سایز لب تور/کش ورزشی/ ساقدار / نیم ساق / مچی / لب برگرد / گل برجسته / جوراب شلواری / ساق شلواری
و ...
ماشین آلات جوراب بافی (دارای امسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش)

ارتباط صمیمانه با مشتریانمان از افتخارات ماست. زیرا بر این عقیده ایم مشتری بخشی از چرخه تولید است.
تخصص ما پذیرش سفارشات با حجم بالاست.

برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید:
http://shikat.com/panaz


پوشاک ، پوشاک زنانه ، تولیدی پوشاک ، تولیدی زنانه ، تولیدی لباس زنانه ، جوراب مردانه ، تولیدی جوراب ، جوراب بچگانه ، جوراب زنانه ، بازرگانی شریعت ، ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا