این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مودم پر سرعت خدمات شبکه

12
صفحه 1 از 2    

مودم پر سرعت - شرکت شبکه تکوین اندیشه برتر تنها نماینده انحصاری مودم های تاینت

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات شبکه

شرکت شبکه تکوین اندیشه برتر
این شرکت تنهانماینده انحصاری مودم های Tainet می باشد. مودم G.SHDSL.bis جهت ارسال Ethernet بر روی زوج سیم با مسافتهای طولانی برای مشترکین پر سرعت تا 22.8mbps Comet 1602 Comet 1604 Comet 1608 شرکت تاینت یکی از کمپانیهای پیشرو کشور تایوان در حوزه محصولات دسترسی بوده و شرکت تکوین اندیشه برتر چندین سال است که به صورت انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات G.Shdsl.bis/EFM شرکت تاینت شامل سریComet 16xx ، SNTU ، ENTU ، VNTU ، Scorpio 1520SR و شاسی iEAC-16 را بر عهده داشته و پروژه های بسیار بزرگی در این حوزه در اپراتورهای مخابراتی کشور و شرکتهای بزرگ انجام داده است که مستندات نمایندگی انحصاری و پروژه های انجام شده در صورت نیاز قابل ارائه می باشد.
متاسقانه مدتیست که بعضی از شرکتهای متقرقه با مشاهده استقبال بسیار عالی مشتریان از محصولات تاینت ، نسبت به واردات غیر قانونی تعداد محدودی از دستگاههای کارکرده تاینت مانند Comet 1602 اقدام نموده و بعد از Refurbished نمودن دستگاه و تعویض شماره سریال ( به منظور جلوگیری از امکان پیگیری شماره سریال با شرکت) اقدام به فروش دستگاهها با قیمتهایی نزدیک به قیمت این شرکت نموده اند که متاسفانه به خاطر عدم امکان ارائه پشتیبانی و خدمات ، مشکلات فراوانی را متوجه مشتریان کرده اند. نکته بسیار قابل توجه در این میانزدن اتهام تقلبی بودن به تمامی کالاهای دیگر شرکت تاینت توسط این شرکتهای متفرقه به منظور موجه جلوه دادن خودشان می باشد. به عنوان مثال هر دو مدل Comet 1602 دارای چهار پورت اترنت و SNTU 764 دارای یک پورت اترنت ، دو محصول مشابه با تفاوت در تعداد پورت اترنت و هر دو متعلق به کمپانی تاینت می باشند که می توان به منظور اطمینان کامل به آدرسhttp://www.tainet.net/productview.aspx?g id=0&pid=14&cid=301&id=67مراجعه نمود و یا حتی مستقیما از شرکت تاینت استعلام نمود ، در حالی که این شرکتها مدل تک پورت اترنت را در تبلیغات کاملا کذایی خود تقلبی اعلام نموده اند. این شرکت آماده است تا نسبت به ارائه خدمات مورد نظر مشتریان عزیز از مشاوره پیش از فروش تا خدمات پس از فروش اقدام نماید و با راه حلهای بسیار عالی تاینت به کاهش چالشهای حوزه دسترسی در کشور در حد توان خود کمک نماید.
Comet 1624-دارای پورت E1 , Ehthernet Scorpio 1520 Sr کارتهای SNTU 764-2 wire-4 wire-8wire شاسی کلیه محصولات دارای یکسال گارانتی معتبر می باشد


تاینت ، 1602 ، مودم تاینت ، 1604 ، 1608 ، ُSNTU 764/2w ، SNTU 764/4w ، SNTU 764/8w ، 1520SR ، ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا