این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش ویژه پودرآلومینیوم تماس بگیرید

فروش ویژه پودرآلومینیوم

%0
  • اصفهان اصفهان

خدمات مجالس در همین محل

آتش بازی خدمات مجالس

آتش بازی - تشریفات گل سرخ

در تهران غرب, تهرانپارس | آگهی های خدمات مجالس

تشریفات و خدمات مجالس گل سرخ با مدیریت سعیدنادری و میترا کامرانی ،مشاور، طراح و مجری مجالس عروسی ، عقد و عروسی ، نامزدی ، حنابندان ، میهمانی های ویژه ، همایش و سمینار به منظور برگزاری مراسمی رویایی و خاطره انگیزدر خدمت شما عزیزان می باشد. این تشریفات با بهره گیری از انواع دیزاین های جدید و مطابق با مدل های روز دنیا در کنار حفظ فرهنگ اصیل ایرانی و همچنین ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت بالا ، پاسخگوی اعتماد شما خواهد بود. اعتماد شما ، اعتبار ماست .

این مجموعه تشریفاتی ، با به کارگیری کارشناسان مجرب و متعهدو همچنین گروه های حرفه ای در زمینه خدمات نظیر موزیک ، آتلیه فیلم و عکس ، سفره عقد ، اجرای جایگاه و ورودی عروس و داماد ، آتش بازی و... ، سعی بر آن دارد که علاوه بر نیل به بالاترین سطح کیفی ، اداره و پذیرایی مراسم شما را به نحو احسن به انجام رساند و شبی فراموش نشدنی را برای شما و میهمانان این جشنها رقم زند.


تشریفات ، خدمات مجالس ، تشریفات مجالس ، تشریفات و خدمات مجالس ، تشریفات عروسی ، عروسی

تهران / تهران غرب / تهرانپارس     خدمات مجالس در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا